自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


281#
發表於 17-9-26 23:39 |只看該作者

回覆樓主:

其實行電梯的確係某程度上騷擾到人~
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


子爵府

積分: 11616


282#
發表於 17-9-26 23:39 |只看該作者
fuhk 發表於 17-9-26 23:14
咁人多行唔倒咪行慢啲囉~
點解人多都係要人行埋一邊開條路俾啲心急人行呢?
唔好再用急屎嚟做籍口pls~:ha ...

Excuse me 請問邊個用急屎黎做藉口?
冇人叫迫你讓條路出黎,你一樣可以企左邊嫁如果有人叫你讓,你可以企硬唔讓。

利申,從未出口叫人讓過。


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


283#
發表於 17-9-26 23:41 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 23:39
Excuse me 請問邊個用急屎黎做藉口?
冇人叫迫你讓條路出黎,你一樣可以企左邊嫁如果有人叫你讓 ...

你緊係冇試過比人推開先講得咁輕鬆~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


珍珠宮

積分: 30274

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


284#
發表於 17-9-26 23:45 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 23:39
Excuse me 請問邊個用急屎黎做藉口?
冇人叫迫你讓條路出黎,你一樣可以企左邊嫁如果有人叫你讓 ...

真係講你都唔信,不過我唔想搵返嗰個帖嗰班人出嚟了~


子爵府

積分: 11616


285#
發表於 17-9-26 23:46 |只看該作者
sharonhwyc 發表於 17-9-26 23:41
你緊係冇試過比人推開先講得咁輕鬆~

推我我會報警囉咁危險!
但個問題係你地想推行喱個習慣,但又怕俾人推,於是又係靠右邊,咁樣等到2046 都未普及嫁喎。


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


286#
發表於 17-9-26 23:50 |只看該作者
單行真係安全D, 我見過有阿婆跌低塞住左一邊, 電梯上的人可以行另一邊走, 如果左右都企左人, 一定骨牌咁跌落來再人踩人, 自己想像下有幾恐怖


男爵府

積分: 5965


287#
發表於 17-9-26 23:50 |只看該作者
激烈的海狗 發表於 17-9-26 08:01
LEE套習慣喺日本就話日本人有規律,喺其它地方就話on居

隔離飯香囉


子爵府

積分: 13682


288#
發表於 17-9-27 00:03 |只看該作者

回覆樓主:

萬一真係失平衡,就大獲了。所以如在左邊我會企定定


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


289#
發表於 17-9-27 00:05 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 23:46
推我我會報警囉咁危險!
但個問題係你地想推行喱個習慣,但又怕俾人推,於是又係靠右邊,咁樣等 ...

我通常係企左,
有人o係後面想我行,
我就會超慢速扮行,
當隻腳踏上一級,
電梯就到啦~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


290#
發表於 17-9-27 00:07 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 07:04
係! 如果唔俾人行,大站好似金鐘應該淪陷左,班次咁密,根本疏導唔到,樓梯已經都有人行。
...

認同 , 月台都無位企 。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


291#
發表於 17-9-27 00:09 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)



侯爵府

積分: 23155


292#
發表於 17-9-27 00:10 |只看該作者
有規矩好過冇


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


293#
發表於 17-9-27 00:15 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

同意


別墅

積分: 716


294#
發表於 17-9-27 00:21 |只看該作者

回覆樓主:

我仔係會企左邊架,我叫他企右邊,俾位人行,距就大大聲問我有無常識,電視都賣廣告電梯上不可走動,要企定定,咁點解吾可以企左邊,要讓條路俾人行?!

距幾乎日日都係咁,遇著啲有禮貌叫距借開,距會借!但啲無禮貌叫距借開,距先扮聽唔到,然後同人講,呢條係電梯,要安全企定定,隔離先係樓梯,你下次記得!

我都好尷尬 我仔得六歲。。。。。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


295#
發表於 17-9-27 00:25 |只看該作者
LokYauYau 發表於 17-9-26 08:07
在中環金鐘肯定9萬对鐳射眼掃穿背脊。。

係狠狠哋呀


用戶要求終止服務

積分: 37375


296#
發表於 17-9-27 00:34 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 23:39
如果有人叫你讓,你可以企硬唔讓。
你有所不知喇!


東鐵線D 人真係會一手推開你架! 仲要係男人推女人, 話之你死喇 果D 來的.


大宅

積分: 1812


297#
發表於 17-9-27 00:48 |只看該作者

回覆樓主:

其實地鐵以家已經改左係叫人緊握扶手企定定(都改左好耐),啲人唔理都冇辦法


禁止訪問

積分: 4620


298#
發表於 17-9-27 01:47 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


299#
發表於 17-9-27 02:51 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 10:38
我就多數右企,我又唔會專登企左面阻人

我係左行右企 , 非繁忙時間有好多位如果我企嘅話 , 我都係企右邊 。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


300#
發表於 17-9-27 03:02 |只看該作者
大肉兒 發表於 17-9-26 10:55
其實我覺得OK

鐘意行的就行

同意 , 各人揀選各人想要嘅方式 , 左行右企無乜唔好 。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo