影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


281#
發表於 18-10-1 23:12 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-1 23:10
我未睇到第8集呀,同第5集果個有咩唔同?第5集果個都辛苦啦

女主越來越矮咁
[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


282#
發表於 18-10-1 23:18 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-1 22:52
睇埋第八集啦!
果幕kiss, 振赫一定好辛苦啦!

我啱啱又睇左第7集20分鐘,除左有振赫出現的畫面外,其他人的部分我覺得好無聊,好似男二點解唔比女二上果個找初戀節目呢?

女主次次約親馬成,馬成咁好條件都冇托佢手㬹,真係執到啦


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


283#
發表於 18-10-1 23:18 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-1 23:12
女主越來越矮咁

女二高度同振赫襯d嘅


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


284#
發表於 18-10-1 23:21 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-1 23:18
我啱啱又睇左第7集20分鐘,除左有振赫出現的畫面外,其他人的部分我覺得好無聊,好似男二點解唔比女二上果 ...

但有些劇情真係好悶囉!
男女二愛情線睇到眼訓, 嘈死人, 煩呀!
女一又唔襯振赫, 但我又想跟振赫一齊笑先死。

[


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


285#
發表於 18-10-1 23:23 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-1 23:18
女二高度同振赫襯d嘅

我覺得女二個樣似之前套西遊記三藏
[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


286#
發表於 18-10-2 09:09 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-1 23:21
但有些劇情真係好悶囉!
男女二愛情線睇到眼訓, 嘈死人, 煩呀!
女一又唔襯振赫, 但我又想跟振赫一齊笑 ...

本帖最後由 ccdccl 於 18-10-2 09:09 編輯

但我一見到振赫望住女一甜絲絲咁笑,我就覺得格格不入咁,硬係會諗:呢個女人有咩咁值得你笑呀


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


287#
發表於 18-10-2 09:10 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-2 09:09
本帖最後由 ccdccl 於 18-10-2 09:09 編輯

但我一見到振赫望住女一甜絲絲咁笑,我就覺得格格不入咁,硬 ...

我完全無諗佢係為女主而笑囉!
[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


288#
發表於 18-10-2 09:13 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-1 23:21
但有些劇情真係好悶囉!
男女二愛情線睇到眼訓, 嘈死人, 煩呀!
女一又唔襯振赫, 但我又想跟振赫一齊笑 ...

男二同女二真係會發展咩?


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


289#
發表於 18-10-2 09:14 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-2 09:13
男二同女二真係會發展咩?

睇情況好囉!但無興趣睇, 覺得佢地嘈加煩。
[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


290#
發表於 18-10-2 09:15 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-1 23:23
我覺得女二個樣似之前套西遊記三藏

李昇基果套?

我覺得女二同溫度個弘雅都係同一類人


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


291#
發表於 18-10-2 09:16 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-2 09:15
李昇基果套?

我覺得女二同溫度個弘雅都係同一類人


[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


292#
發表於 18-10-2 09:22 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-2 09:14
睇情況好囉!但無興趣睇, 覺得佢地嘈加煩。

男二真係又嘈又煩,我反而中意睇女二扮到自己係馬成女友,馬成唔show佢都幾好睇


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


293#
發表於 18-10-2 09:27 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-2 09:14
睇情況好囉!但無興趣睇, 覺得佢地嘈加煩。

偵探我睇左半集,有d唔明,開頭個女律師搵男主查2個小朋友失誴,但其實係想搵另一個女仔,點解要兜咁大個圈嘅?


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


294#
發表於 18-10-2 09:28 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-2 09:27
偵探我睇左半集,有d唔明,開頭個女律師搵男主查2個小朋友失誴,但其實係想搵另一個女仔,點解要兜咁大個 ...

因為另一個小朋友係富二代, 所以唔想比其他人知。
[


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


295#
發表於 18-10-2 16:17 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 21:15
我調整左心態重新開始睇第6集,仲用大電視開mytv super睇,望住振赫西裝骨骨成班人跟著佢聽佢講起老人院的 ...

視劇『馬成的喜悅』成為3無電視劇的原因~

第一無:主角及配角演技無漏洞
第二無:無當天發出的劇本
第三無:網路上無惡評



我非常唔認同....



男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


296#
發表於 18-10-2 16:19 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-2 09:09
本帖最後由 ccdccl 於 18-10-2 09:09 編輯

但我一見到振赫望住女一甜絲絲咁笑,我就覺得格格不入咁,硬 ...



男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


297#
發表於 18-10-2 16:22 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 20:56
有冇相睇呀

你都換左張靚相喎
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


298#
發表於 18-10-2 16:23 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 20:57
新劇係咪古裝黎架?
好似一半半?


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


299#
發表於 18-10-2 17:08 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-10-2 16:17
視劇『馬成的喜悅』成為3無電視劇的原因~第一無:主角及配角演技無漏洞
第二無:無當天發出的劇本
第三無 ...
攦明講大話啦!


[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


300#
發表於 18-10-2 17:30 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-10-2 16:17
視劇『馬成的喜悅』成為3無電視劇的原因~第一無:主角及配角演技無漏洞
第二無:無當天發出的劇本
第三無 ...

我只認同第二無

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo