立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 12303
積分: 7141
象牙宮
積分: 236724
Carhy 發表於 18-11-24 11:29 問你有冇中國身份證啊?冇就米亂認中國人啦!
大宅
積分: 3084
DoReMi媽媽 發表於 18-11-24 11:24 你要憑藉身份證先能確認你自己係唔係中國人? 不過,喺外國人眼中,無論你點大聲疾呼,佢哋都一樣當你係佢 ...
Carhy 發表於 18-11-24 11:45 人地當你係屎,如果你都覺得自己係屎,咁唔係侮辱,如果自己唔係屎點解去認咁白痴,點解人地對中國人印象 ...
伯爵府
積分: 15926
太平公主 發表於 18-11-23 15:08 而家係向人民幣低頭
DoReMi媽媽 發表於 18-11-24 11:45 你有冇睇清楚你張香港身份證背後? 圍住紫荊花嘅字清楚寫明: 中華人民共和國香港特別行政區
Carhy 發表於 18-11-24 11:49 ??
DoReMi媽媽 發表於 18-11-24 11:51 你扮唔明呀?
子爵府
積分: 14979
wantaima 發表於 18-11-24 11:21 香港唔係中國地方嗎?原來無知成咁 香港係中國既一部分,香港人=中國人呢樣野 ...
積分: 5133
Carhy 發表於 18-11-24 11:54 你有冇攞自己張身份證出黎睇左先?
Carhy 發表於 18-11-24 11:16 你認中國人有冇中國身份證?我冇,我只係得香港身份證,同埋我想問你有中國先定有香港先?如果香港係中國既,點解香港人冇中國身份證?連中國身份證都冇個,點大大聲話人知係中國人
珍珠宮
積分: 32678
小小馬奇朵 發表於 18-11-24 11:54 無知唔係罪嚟嘅
積分: 12107
mickeyeva 發表於 18-11-23 14:53 唔撑
wantaima 發表於 18-11-24 11:32 你又一次理解嚴重不足~~~香港=中國,有香港身分證=中國人身分,你理解唔到? ...
wantaima 發表於 18-11-24 11:58 的確唔係罪,我只覺得佢好可憐~
積分: 48089
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy