時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   26


子爵府

積分: 12484


281#
發表於 18-12-7 18:08 |只看該作者

回覆樓主:

國內高官d仔女



男爵府

積分: 5847


282#
發表於 18-12-7 19:00 |只看該作者
ricecooking 發表於 18-12-7 13:45
唔想比外國人蝦,中國該如何自處? 我們又可以點樣支持國家?

我自己覺得不買iPhone也不至於,但可以做好本職工作,不參與佔中這種有阻礙香港發展穩定的活動,香港繁榮,不給國家添麻煩就是幫助。


水晶宮

積分: 51821


283#
發表於 18-12-7 20:43 |只看該作者
eleven123 發表於 18-12-7 19:00
我自己覺得不買iPhone也不至於,但可以做好本職工作,不參與佔中這種有阻礙香港發展穩定的活動,香港繁榮 ...

都啱, 通常內訌,搞到外界趁機而入。


男爵府

積分: 6855


284#
發表於 18-12-7 21:37 |只看該作者
本帖最後由 Soccer 於 18-12-7 21:39 編輯

講起美國貨, 不得不提 Tesla, 君不見周街都係咩? 今朝我屋企樓下至炒咗㗎, 係國內兩公婆車對仔女返弘立...
呢度都有愛國會員好 proud of 自己揸 Tesla 㗎... 橫掂保險加得咁甘, 不如提議換紅星牌啦! 順便抵制美國貨, 好似偉大祖國咁抵制日貨囉


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


285#
發表於 18-12-7 21:50 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 18-12-7 21:55 編輯
eleven123 發表於 18-12-7 19:00
我自己覺得不買iPhone也不至於,但可以做好本職工作,不參與佔中這種有阻礙香港發展穩定的活動,香港繁榮,不給國家添麻煩就是幫助。 ...

總有啲人,只會停留眷戀昔日事與物,唔會與時並進,將以前中國當作今日中國,卻不知出面世界已經翻了幾個天,人如此,電話如此,車亦如是,揸一世咩? 自己原地踏步,當人哋同步,對哩啲仲自以為洋洋得意嘅人,真係唔知可以點恥笑



男爵府

積分: 6855


286#
發表於 18-12-7 22:00 |只看該作者
哈哈, 原來真係揸緊紅星禾, 太厲害了


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


287#
發表於 18-12-7 22:06 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 18-12-7 22:08 編輯

哈哈~哈,原來真係咁儍咁天真,活在自己世界內太幸福了,唔好跳出來


男爵府

積分: 6855


288#
發表於 18-12-7 22:11 |只看該作者
早就話 Tesla 呀 Cartier 呀 LV 呀把鬼㗎啦, 換曬佢啦儍人
PS 勞絲丹頓唔錯呀
哈~哈哈


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


289#
發表於 18-12-7 22:13 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 18-12-7 22:18 編輯

wakakaka~ka仲放唔低? 未跳到出來?


跳出來我怕你受不了 真陰功,記到今時今日,定一直仲係嗰日?

出面世界都轉晒,仲講緊哩啲,盞俾人恥笑


男爵府

積分: 6855


290#
發表於 18-12-7 22:18 |只看該作者
本帖最後由 Soccer 於 18-12-7 22:19 編輯

然則重係用緊舶來品?
果然身體最誠實

另外要曬冷嗎? 我怕受不了的是閣下


男爵府

積分: 5847


291#
發表於 18-12-7 22:19 |只看該作者
mizuho 發表於 18-12-7 15:35
比較想知道如果大家的小朋友考到Harvard, Stanford, MIT, 會否堅持一定要放棄, 而選擇留港或入讀國內大學? ...

應該會去,前提不要有生命危險。其實美國很多頂尖實驗室都不收中國留學生,技術壁壘


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


292#
發表於 18-12-7 22:22 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 18-12-7 22:26 編輯

果然從來冇放低過 全世界都轉了幾個圈啦,仲原地踏步冇進步過,笑C人

咩人會咁肉緊咁上心? ~ 自卑嘅人


p.s.車保保險有幾甘,我卻從來不知道,因為咁而令某啲人幸災樂禍沾沾自喜一陣子,哩啲善事我唔怕做,利人不損己,何樂而不為,一樂也~wakakaka~ka


男爵府

積分: 6855


293#
發表於 18-12-7 22:25 |只看該作者
然則重係用緊舶來品?

唔好以笑遮醜住, 答啦, please

順便答埋要曬冷嗎?


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


294#
發表於 18-12-7 22:28 |只看該作者
咩事令人咁不爽,大惑不解?


男爵府

積分: 6855


295#
發表於 18-12-7 22:29 |只看該作者
答啦


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


296#
發表於 18-12-7 22:37 |只看該作者
見有人不爽,我爽歪歪


公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


297#
發表於 18-12-7 22:41 |只看該作者
其實現在好多產品,好多品牌都唔係全件由當地生產。今早剛剛聽到收音機報導,原來全球七成鞋,八成包包,都是全件或其中部分配件由中國製造,iPhone 都係啦,Tesla都快要在上海設廠了。


男爵府

積分: 6855


298#
發表於 18-12-7 22:41 |只看該作者
大家咁話

答啦

我理得呢個世界走咗幾多轉, 不變係仍用舶來品, 同以笑遮醜


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


299#
發表於 18-12-7 22:44 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 18-12-7 22:45 編輯

恥笑有人自己原地踏步,恥笑有人心中放不下,恥笑有人大不爽,有人越不爽,膚淺露底,我越爽


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


300#
發表於 18-12-7 22:46 |只看該作者
eleven123 發表於 18-12-7 09:54
講得好 我好多時候都覺得內地很多地方需要進步和發展,人民素質需要提高,但終歸還是真心希望自己 ...

認同

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo