自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


侯爵府

積分: 20025


281#
發表於 19-5-9 22:09 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 17:13
恭喜你找到自己想要的生活。我都有個朋友百萬年薪移民法國做全職家庭主婦,睇佢Facebook入面非常享受同開 ...

咁你又慘d依d真係情願要人唔要錢。


禁止訪問

積分: 3594


282#
發表於 19-5-9 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1156


283#
發表於 19-5-9 22:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Skyhouse 於 19-5-9 22:39 編輯

我識有個人,讀過下野雞大學,而家做普通文職,4萬一個月,20個月糧,佢老公公務員,家庭年收入都過百萬。住宿舍,兩個仔讀直資有津貼,佢公司又包全家醫療,有兩層樓供緊出租。家庭收入10萬一個月真係好平常,唔駛專業人士都有。


男爵府

積分: 7116


284#
發表於 19-5-9 22:41 |只看該作者
Skyhouse 發表於 19-5-9 22:36
我識有個人,讀過下野雞大學,而家做普通文職,4萬一個月,20個月糧,佢老公公務員,家庭年收入都過百萬。 ...

一家人有10萬/月唔出奇,今天聽個美容師講她都10/月


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


285#
發表於 19-5-9 22:46 |只看該作者
Yang81 發表於 19-5-9 22:41
一家人有10萬/月唔出奇,今天聽個美容師講她都10/月

咁真係行行出狀元。可能sell人買package有好多回佣。

有個中學同學年年考第尾,一畢業就做咗的士佬,佢40歲嘅時候同我地講有兩層樓一個的士牌。


子爵府

積分: 11447


286#
發表於 19-5-9 22:54 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

未上bk我以為自己係基層,上完bk先知道我生活係貧民窟


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


287#
發表於 19-5-9 22:54 |只看該作者
rean_chau 發表於 19-5-9 09:45
講十萬唔多果啲, 好多時係因為呢個收入滿足唔到佢地個生活圈.
講3萬好夠, 好多時係佢生活圈子入面係比較比 ...

係囉,唔明何需發大黎講

根本生活喺唔同level 就係咁架啦


子爵府

積分: 11447


288#
發表於 19-5-9 22:57 |只看該作者

回覆樓主:

bk真是臥虎藏龍
咁多有錢人咁多專業人士


別墅

積分: 847


289#
發表於 19-5-9 23:02 |只看該作者
Yang81 發表於 19-5-9 22:41
一家人有10萬/月唔出奇,今天聽個美容師講她都10/月

姐妹你都有份供養佢


男爵府

積分: 6766


290#
發表於 19-5-9 23:32 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

必入2019年十大topic


珍珠宮

積分: 44494


291#
發表於 19-5-9 23:46 |只看該作者
Aley1204 發表於 19-5-9 19:06
其實我想講做C-Level 果d人的月薪普遍都有10萬或以上,唔係咩咁奇怪的事

唔需要到C-level
一般Director就過10萬
如果做技術,做到Architect或Domain Expert個package guarenteed 部份可以過200萬,另外再加bonus同股票


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


292#
發表於 19-5-10 01:47 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

對我一家永遠都冇可能,勁呀


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


293#
發表於 19-5-10 02:01 |只看該作者
melody228 發表於 19-5-9 18:12
十萬對某啲中產真係唔誇張,供車供樓都分分鐘無咗幾萬,要養長老,細路又讀直私,加埋工人同其他家庭開支, ...

都係


別墅

積分: 912


294#
發表於 19-5-10 03:17 |只看該作者

回覆樓主:

真係珮服到5體頭地,月入8至30萬既人唔係無,但依0的闊太唔會上bk公海周圍同人講自己要咩生活質素,佢地蒲開潮區.


男爵府

積分: 8438


295#
發表於 19-5-10 06:34 |只看該作者
good_pig 發表於 19-5-9 21:49
香港年年咁多大學生畢業,10年有起薪點嘅 7-8 倍,我估 1% 可能有

我女大學畢業,正想請教呢度D高薪人士如何揾到一份幾萬嘅工,佢講緊大學畢業就揾五萬喎 我準備好喇,幫阿女數錢。


男爵府

積分: 8438


296#
發表於 19-5-10 06:36 |只看該作者
thomaswop 發表於 19-5-9 22:54
未上bk我以為自己係基層,上完bk先知道我生活係貧民窟

妳好D,仲有個窟,我直頭喺乞衣吖


男爵府

積分: 8438


297#
發表於 19-5-10 06:44 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 千千萬萬 於 19-5-10 06:46 編輯

數據大家又唔睇,無限想象,咁簡單D,計下所有公司,公私營機構,政府部門,學校,等等等等,每一個單位有幾多員工?所有員工職位如何?每個職位人工水平如何?其實都喺對應返芒果米池貼嘅圖。
一間公司,高薪係得坐最高位嗰幾個,一部份中層,大部份喺基層,仲要香港D人工呢十年八年漲幅喺幾多大家心中有數。
又話香港大學生越嚟越多,真喺咁好揾點解D民怨咁深?


珍珠宮

積分: 33001


298#
發表於 19-5-10 06:45 |只看該作者
識好多人年薪過百萬,甚至兩公婆各自賺過百萬,但生活都樸素不奢華,一年去兩個東南亞trip,但工作壓力好大,工時長,做到好累,十萬一個月全是辛苦錢。


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


299#
發表於 19-5-10 06:56 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 06:44
數據大家又唔睇,無限想象,咁簡單D,計下所有公司,公私營機構,政府部門,學校,等等等等,每一個單位有 ...

exactly


男爵府

積分: 8438


300#
發表於 19-5-10 07:01 |只看該作者

回覆樓主:

以前香港人好樸實,個個都話有手有腳餓唔死,公一份,婆一份,慳慳哋夠食夠住已經好happy。好多兩公婆都喺返D簡單工,兩個加埋兩萬,三萬已經可以安居樂業,因為大家唔貪,所以D商家佬都平和,唔會賺到盡,因為冇乜需要賺到盡嘅市場。

唔知幾時開始,D文化變咗,人心浮躁,人性嘅貪婪醜陋開始浮現,越嚟越犀利,貪無止境。

地球已經俾呢類人毀壞,離毀滅不遠。因為就算避走第二度,都可以睇到一樣情形,隻不過程度輕微D,但十年或者二十年之後都一樣會步香港後塵。

誰之過?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo