時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


複式洋房

積分: 257


281#
發表於 19-9-9 22:46 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 19-9-9 18:15
認同,明白佢哋有佢哋嘅立場,我支持"和理非"抗爭,但絕不接受暴徒嘅破壞行為,縱然如此,對佢哋亦絕無仇 ...

認同


男爵府

積分: 8383


282#
發表於 19-9-9 22:48 |只看該作者
czl115 發表於 19-9-9 22:45
政見唔係問題,和平集會示威,我地都尊重,問題係,你地可唔可以唔再暴力破壞香港了?
...

現在誰還可叫停,我也不知道


禁止訪問

積分: 7265


283#
發表於 19-9-9 22:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13764


284#
發表於 19-9-9 22:53 |只看該作者
你不代表我,暴徒不是我家人!!你要同暴徒做一家人你自己做飽去!!


男爵府

積分: 9856


285#
發表於 19-9-9 22:54 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 22:48
現在誰還可叫停,我也不知道

果啲所謂執法者愈來愈暴力,又無eq,係到鬧記者,市民。。只會激起更多民憤。。收手拉!!


男爵府

積分: 8383


286#
發表於 19-9-9 22:55 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-9 22:52
我是不是撩交嗌,大家都有目共睹!暴徒怎樣破壞現在的香港?香港人人心痛呀
...

我也心痛,有誰不心痛
誰也不是天生想抗爭,有得吃喝玩樂有邊個唔想


子爵府

積分: 11350


287#
發表於 19-9-9 22:55 |只看該作者
充裕 發表於 19-9-9 22:41
如果暴徒唔係去住宅區搞事,會係住宅區放催淚彈嗎?
充裕 發表於 19-9-9 22:41 如果暴徒唔係去住宅區搞事,會係住宅區放催淚彈嗎?
藍C認呢個中學生暴徒真係抵打, 藍C會話打得好打得秒,腦漿出埋就大快人心. https://www.facebook.com/icablenews/videos/451448749049758/
充裕 發表於 19-9-9 22:41
如果暴徒唔係去住宅區搞事,會係住宅區放催淚彈嗎?
唔知呢段你認警察呢D叫唔叫暴唔暴力呢? 如果你 認為呢D叫克制,合理武力, ok, you win!

你會認呢個中學生暴徒真係抵打, 自己犯賤,走去火車站, 跟住暴徒跑,警察打得好打得妙,如果腦漿出埋就大快人心喇. 係咪。



https://www.facebook.com/icablenews/videos/451448749049758/





男爵府

積分: 8383


288#
發表於 19-9-9 22:56 |只看該作者
Esther_531 發表於 19-9-9 22:54
果啲所謂執法者愈來愈暴力,又無eq,係到鬧記者,市民。。只會激起更多民憤。。收手拉!!
...

無錯,殺紅了眼


禁止訪問

積分: 7265


289#
發表於 19-9-9 22:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37236


290#
發表於 19-9-9 22:56 |只看該作者

回覆樓主:

我係藍絲,我只要和平,只要黃絲不再暴力,和平訴求,其實我都支持佢地,但佢地可以和平咩?


男爵府

積分: 5525

畀面勳章


291#
發表於 19-9-9 22:57 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 22:24
有d後生仔,可能為左食花生
可惜粒花生代價太大了

我只希望而家啲中學生,唔好再俾人利用,回歸佢哋嘅本分,努力增長自己嘅知識先。政治嘅嘢中學生玩唔起。
感恩每天, 每人, 活在當下!


男爵府

積分: 8383


292#
發表於 19-9-9 22:57 |只看該作者
emilmama 發表於 19-9-9 22:55
藍C認呢個中學生暴徒真係抵打, 藍C會話打得好打得秒,腦漿出埋就大快人心. https://www.facebook.com/icabl ...



大宅

積分: 1571


293#
發表於 19-9-9 22:58 |只看該作者
shumson 發表於 19-9-9 22:33
如果真係要置人於死地,當佢哋群起衝擊警察嗰一刻,警察已經有權可以開槍,但係咁耐以來,警察有冇開過一 ...

識寫字不代表有腦,諗過再寫過啦,無知到只以為開槍先會死人


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


294#
發表於 19-9-9 22:58 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 22:56
無錯,殺紅了眼

無錯,暴徒殺紅了眼
●▽●●0●●﹏●●︿●


禁止訪問

積分: 7265


295#
發表於 19-9-9 22:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7265


296#
發表於 19-9-9 23:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8383


297#
發表於 19-9-9 23:02 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-9 22:56
佢哋掟磚放汽油彈,破壞警察宿舍,燒警署⋯太多太多⋯你譴責過嗎?

咁你唔支持暴力,藍絲斬人,元朗北角
黑幫打人,你又不譴責?


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


298#
發表於 19-9-9 23:03 |只看該作者
其實藍的無野可做,黃的先放下磚頭不是無計傾的,但問題係點令黃放下磚頭?真心唔明黃為何要搞到個社會如此,只為他人作嫁衣裳,佢地內心想要的東西根本同今次事件無關,一直被利用而不自知,可悲。


子爵府

積分: 13203


299#
發表於 19-9-9 23:03 |只看該作者
emilmama 發表於 19-9-9 22:55
藍C認呢個中學生暴徒真係抵打, 藍C會話打得好打得秒,腦漿出埋就大快人心. https://www.facebook.com/icabl ...

口罩男,示威

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


禁止訪問

積分: 7265


300#
發表於 19-9-9 23:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo