跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 380


281#
發表於 05-7-21 15:30 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

我地原本諗住土葬,但因琴晚好大雨,所以改咗水葬,放咗落海, :-( :-(

快d搞好部腦啦,唔係我地點傾呀

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


282#
發表於 05-7-21 21:00 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:
龜龜仙遊,咁你仲會唔會養過第二隻呀
我部腦未c 得 :mrgreen: 係c 下c 下咁啦 :lol:


複式洋房

積分: 380


283#
發表於 05-7-21 21:36 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

做咩唔去房仔呀, 等你好耐啦

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


284#
發表於 05-7-22 11:48 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子

妳同妳囡囡都唔好敢傷心嘞 :-( 妳囡囡嘅心情好d未呀 好似花子問妳一樣...會唔會再養呀

珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


285#
發表於 05-7-22 11:52 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

乜妳部電腦有問題呀 妳都好過我吖!起碼都有妳老公識得整,我部電腦都有問題,但就無人識得整,要等人得閒先可以整咋 :-( 所以有時上上吓就俾佢out咗我出去,所以咪少上嚟囉 :-( 再加上佢哋放暑假就更加少上,妳都明啦 妳使唔使帶d小朋友去學嘢呀
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


286#
發表於 05-7-22 11:57 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

係噃~妳換咗個貓樣喎 驚我唔認得妳呀 一換就換三隻貓樣出嚟 我一定認得妳喎
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


287#
發表於 05-7-22 17:54 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子:

我都覺得屋企人識整電腦真係幾好,唔駛左等右等,壞左都唔駛成部抬去黃金整


複式洋房

積分: 380


288#
發表於 05-7-22 20:38 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


hi~2位

我諗唔會再養啦,另外果隻都可能會放咗佢,因為我個女唔想再見到佢死,我地都好驚呢一隻會好似果隻咁同一命運,今年無事,出年都可能會有事,不如放咗佢囉,但都係考慮緊,未決定我地都好唔捨得

[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_4.gif[/img]




我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


289#
發表於 05-7-22 22:11 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

咁我又覺得唔駛放生另外一隻既 每樣野都有終結既時候,要去既點都留唔住,但係俾人養慣而放生既,可能命運會仲慘


複式洋房

積分: 380


290#
發表於 05-7-22 22:50 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

所以我e+好矛盾呀 :-( :-(

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


291#
發表於 05-7-22 23:00 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

點解矛盾呀,又唔係你想迫c隻龜龜,你都盡左力拯救佢啦 :-| 但係你決定放生另一隻,又有無諗過佢點搵食呀


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


292#
發表於 05-7-22 23:16 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

以上言論純屬個人意見,最終決定在你手

如果你真係想放生隻龜龜,我都可以提供一個地方架 :mrgreen:


複式洋房

積分: 380


293#
發表於 05-7-23 17:07 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

我諗緊啫,我未決定,咁你有咩好提議呀,話過我知啦

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


294#
發表於 05-7-24 10:50 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:
你同囡囡既心情平服番未呀
好奇怪,打唔到pm,咁下次入房仔我話過你知啦 :mrgreen:


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


295#
發表於 05-7-24 10:57 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

津子:

你攪邊科呀 我少左出去蒲架喎 (^_^")


複式洋房

積分: 380


296#
發表於 05-7-24 13:21 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

你開唔到PM呀,咁奇既

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


297#
發表於 05-7-24 13:22 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

e~~草子,你無出街咩


複式洋房

積分: 380


298#
發表於 05-7-24 13:23 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我岩岩番咗黎,煲緊湯呀

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


299#
發表於 05-7-24 13:25 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

都話部腦c下c下啦 :-x e+開唔到兩個畫面呀


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


300#
發表於 05-7-24 13:27 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

我就等緊細路打完遊戲機至出街

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo