在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


281#
發表於 05-5-8 01:26 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb

maybe i need "one eye open, one eye close"


大宅

積分: 1725


282#
發表於 05-5-8 01:31 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽,

我會睇情形而定, 有時睇唔過眼就出聲
原諒我多事


侯爵府

積分: 23932


283#
發表於 05-5-8 01:38 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

多咩事,家家有本難唸的經
我老公一早就堅持5打女,佢話要講道理講到個女明喎
我你急驚風,講多兩句就發火
好多時都由得佢兩父女攪掂,5好煩我
Emily_bb 寫道:
栗子媽,

我會睇情形而定, 有時睇唔過眼就出聲
原諒我多事


男爵府

積分: 7378


284#
發表於 05-5-9 08:12 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

各位媽咪,
早晨!
cathy


子爵府

積分: 10930


285#
發表於 05-5-9 09:47 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

早晨,各位mami

大家又要開工啦。。


侯爵府

積分: 23932


286#
發表於 05-5-9 09:48 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

係啦,今朝又
wingcc 寫道:
早晨,各位mami

大家又要開工啦。。


侯爵府

積分: 23932


287#
發表於 05-5-9 09:49 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

貴機構係咪保X呀
Cathyneo 寫道:
各位媽咪,
早晨!
cathy


子爵府

積分: 10930


288#
發表於 05-5-9 09:49 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,一早就

栗子媽媽 寫道:
係啦,今朝又 [quote]
wingcc 寫道:
早晨,各位mami

大家又要開工啦。。
[/quote]


大宅

積分: 1725


289#
發表於 05-5-9 09:49 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Good morning ah!

我今朝極


侯爵府

積分: 23932


290#
發表於 05-5-9 09:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

唉,我朝有個客要9:00係INTERCONTENTIAL接佢,之前又冇人見過佢/冇印象,佢我賴叻形容佢個樣出黎,咪比人點左出去接佢回公司羅..........E+佢地開緊會,我呢個路人甲就出返黎......你知啦,年紀大,壓力大,琴晚怕遲到訓得5好,所以


子爵府

積分: 10930


291#
發表於 05-5-9 10:26 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,

辛苦你啦,一早就要出去?未請教栗子媽媽做邊行?


侯爵府

積分: 23932


292#
發表於 05-5-9 10:31 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

製衣TRADING
wingcc 寫道:
栗子媽媽,

辛苦你啦,一早就要出去?未請教栗子媽媽做邊行?


侯爵府

積分: 23932


293#
發表於 05-5-9 10:58 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

WENSI,
你果頭有冇SARXXXX間SHOP
如果有可5可以幫我CC有冇110碼女童UNDER
黃埔冇碼啦
我要一PACK,咩卡通都得,最好5好係LITTLE TWIN啦 (因為有啦)


子爵府

積分: 10930


294#
發表於 05-5-9 10:59 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

剛剛有件好笑的事情,同埋大家要小心的事情:
我有個同事琴晚出去晚飯ge時候,酒樓居然找了“人民幣”比她。。,她一時沒留意到,但今日先發現。。。 :cry:



伯爵府

積分: 17559


295#
發表於 05-5-9 11:01 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽

你果頭有冇SARXXXX間SHOP
如果有可5可以幫我CC有冇110碼女童UNDER
黃埔冇碼啦
我要一PACK,咩卡通都得,最好5好係LITTLE TWIN啦 (因為有啦)....................ok!好似有係皇室堡定sogo!馬沙都好靚wor!


侯爵府

積分: 23932


296#
發表於 05-5-9 11:04 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

TKS 同 你決定啦
wensi 寫道:
栗子媽媽

你果頭有冇SARXXXX間SHOP
如果有可5可以幫我CC有冇110碼女童UNDER
黃埔冇碼啦
我要一PACK,咩卡通都得,最好5好係LITTLE TWIN啦 (因為有啦)....................ok!好似有係皇室堡定sogo!馬沙都好靚wor!


子爵府

積分: 10930


297#
發表於 05-5-9 15:24 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

中午時分,觀塘區落好大雨,不知道各位mami有沒有人出去食lunch呢?


伯爵府

積分: 17559


298#
發表於 05-5-9 15:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽
TKS 同 你決定啦...................下大雨去左馬莎買$130 for 7條

wingcc
中午時分,觀塘區落好大雨,不知道各位mami有沒有人出去食lunch呢?.......................我吖!對鞋濕! :cry:


民房

積分: 22


299#
發表於 05-5-9 15:32 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

邊度有一歲以下的bb涼鞋買, 睇左好耐都買唔到, 太大啦


子爵府

積分: 10930


300#
發表於 05-5-9 15:34 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi ,

好彩老闆有車,如果不係,今日肯定變“落湯豬”。。。

馬莎買$130 for 7條。。。請問係什麽東東來ge?


wensi 寫道:
栗子媽媽
TKS 同 你決定啦...................下大雨去左馬莎買$130 for 7條

wingcc
中午時分,觀塘區落好大雨,不知道各位mami有沒有人出去食lunch呢?.......................我吖!對鞋濕! :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo