想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


281#
發表於 11-3-8 20:16 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-8 20:11 發表
哇.我呢個下晝好多分泌呀..唔知係塞藥的原因定係真係多分泌.下面好濕呀.

咁你有冇睇D分泌係咩色呀??


男爵府

積分: 5503


282#
發表於 11-3-8 20:19 |只看該作者

回覆 3# chu.c9 的文章

me2.我次次做完.姑娘都叫我第2晚補飛.
2次都無補飛.今次有補..睇下結果如何先....


男爵府

積分: 5503


283#
發表於 11-3-8 20:21 |只看該作者

回覆 2# chu.c9 的文章

好似透明呀. 應該唔係白色嘢.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


284#
發表於 11-3-8 21:05 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

到宜家仲有透明分泌又驚d喎, 唔通d細卵泡真係識繼續大同埋排卵 @@?

反而你d姑娘就有叫你自己補飛dodo呀, 不過我都係唸住補飛果下應該排卵冇耐先dodo, 宜家又要塞藥又剩, 我就會叫c6停工呀~


男爵府

積分: 5503


285#
發表於 11-3-8 21:42 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

頭先再check...係白色嘢. 應該係塞藥引致.

我前晚補完飛已經唔要佢再做功課. 依家係我做嘢嘅時侯.就係浸腳.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


286#
發表於 11-3-8 21:51 |只看該作者

回覆 1# MimiKwan 的文章

咁都好d, 咁就可安心浸腳飲湯等bingo啦

我都唸住要停工一排, 尤其見miumiu2011話dodo會令子宮收縮, 加上又塞緊藥, 大條道理休戰一排 XD


男爵府

積分: 5503


287#
發表於 11-3-8 22:07 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

自從我做iui後.我每次做完都會自動休戰.直至下個cycle...
等bingo的日子真係有排等呀. 我都唔敢諗如果衰咗會點.真係希望果10萬8萬可以慳返


大宅

積分: 1138


288#
發表於 11-3-9 09:29 |只看該作者
唔舒服就無, 不過就成日有啲都唔知係分泌定係啲藥流返出嚟咁囉 ...

原帖由 rabbit2010 於 11-3-8 19:31 發表


咁塞咗藥之後會唔會唔舒服架?


大宅

積分: 1367


289#
發表於 11-3-9 09:32 |只看該作者
我本身冇問題, 或者平時工作繁忙, 加上性格又好緊張啦, 導致不育瓜, 佢有叫我做IVF, 不過, 又要睇第二個醫生, 因為佢唔做IVF架.... >,<
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 19:07 發表
試咗6-7次?你本身有無乜嘢特別問題架?但你驗血報告又無事喎!但醫生有無叫你試ivf?

咁又係呀!我地香港醫院嘅產房都係提供比大陸人啫!


大宅

積分: 1367


290#
發表於 11-3-9 09:36 |只看該作者
收到~收到~ THANKS
原帖由 chu.c9 於 11-3-8 20:09 發表



Send 左畀你地參考啦, pls check~


大宅

積分: 4134


291#
發表於 11-3-9 11:43 |只看該作者
收到,thanks!

原帖由 chu.c9 於 11-3-8 20:09 發表



Send 左畀你地參考啦, pls check~


複式洋房

積分: 242


292#
發表於 11-3-9 12:04 |只看該作者
各位,
你們有因為做 IUI,
搞到成面暗倉嗎?
我由開始打針後便不停出暗倉,
簡直沒完沒了.

另外, 我以為姑娘們都會向大家提出要注意事項,
原本沒有, 那我便抄一次出來等大家留意

受精後的注意事項:
1. 保持心情開朗
2. 保持均衡飲食, 避免吃木瓜,香蕉及苦瓜
3. 避免喝茶及咖啡, 不可煙酒
4. 避免吃未煮熟食物
5. 避免拿重物
6. 避免劇烈運動, 如游泳, 跑步, 踏單車
7. 避免浸浴,泡溫泉, 按摩池, 桑拿
8. 避免接觸流感人士, 動物排泄物

希望以上資料對你們有幫助


大宅

積分: 4134


293#
發表於 11-3-9 12:46 |只看該作者
我想請問破卵針有無話今個月打咗,下個月唔打得架?同埋做前做後可唔可以塗指甲油架?


別墅

積分: 741


294#
發表於 11-3-9 13:35 |只看該作者
miumiu2011,
有呀, 真係沒完沒了. 我老公就話可能係D塞藥(塞藥後開始多), 但我家姐就話係食太多朱古力(她不知我做IUI). 真係好樣衰.

其實我15號可以CHECK BINGO, 但而家乜FEEL都無, 好擔心...


大宅

積分: 1138


295#
發表於 11-3-9 13:42 |只看該作者
暗倉我又無喎, 只係個肚間中谷谷地痛, 個人好易攰 (我呢幾晚十點幾就要去瞓、下午係公司都想瞓) 唔知係咪塞咗藥就會咁樣呢 ?

要注意嘅都可以做到, 但係我每天早晚都要幫我狗狗清理大小便啊, 不過我每次清理完都即刻用消毒洗手液洗手, 應該無問題吧, 多謝分享 ~

原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 12:04 發表
各位,
你們有因為做 IUI,
搞到成面暗倉嗎?
我由開始打針後便不停出暗倉,
簡直沒完沒了.

另外, 我以為姑娘們都會向大家提出要注意事項,
原本沒有, 那我便抄一次出來等大家留意

受精後的注意事項:
1. 保持心情開朗
2 ...


大宅

積分: 4981


296#
發表於 11-3-9 14:15 |只看該作者
唔好意思... 我想問做IUI前要食D咩補下咁呀? 我可能星期六放丁丁, 第一次做.


大宅

積分: 1138


297#
發表於 11-3-9 14:28 |只看該作者
我只在M完後 day5-10 每日飲了一支雞精, 諗住谷大啲卵泡, 點知 day 10 返醫生到照, 已有1粒 18.5mm & 1 粒 17mm 及 3 粒11mm, day 11 就要放丁丁了

原帖由 sa80 於 11-3-9 14:15 發表
唔好意思... 我想問做IUI前要食D咩補下咁呀? 我可能星期六放丁丁, 第一次做.


大宅

積分: 4134


298#
發表於 11-3-9 14:30 |只看該作者
多謝你嘅分享呀!但我好鍾意飲茶喎!咁呢d係放精後唔可以做定係開始療程就唔可以做呀?而拎重嘢只有抱下個仔一陣,唔知咁會唔會有影響呢?

原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 12:04 發表
各位,
你們有因為做 IUI,
搞到成面暗倉嗎?
我由開始打針後便不停出暗倉,
簡直沒完沒了.

另外, 我以為姑娘們都會向大家提出要注意事項,
原本沒有, 那我便抄一次出來等大家留意

受精後的注意事項:
1. 保持心情開朗
2 ...


大宅

積分: 4981


299#
發表於 11-3-9 14:31 |只看該作者
之但係, 我今日已經係DAY 10啦.... 點算好呀?


大宅

積分: 1138


300#
發表於 11-3-9 14:46 |只看該作者
咁醫生叫妳幾時返去照呢 ?
重有呀, 如果妳星期六放精, 妳最好今晚DODO一次先, 我就係諗住 day 10 照完先返去dodo, 點知day 11就要放精 do 唔切, 唔可以放下啲舊丁丁呀

原帖由 sa80 於 11-3-9 14:31 發表
之但係, 我今日已經係DAY 10啦.... 點算好呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo