立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7135
原帖由 MimiKwan 於 11-3-8 20:11 發表 哇.我呢個下晝好多分泌呀..唔知係塞藥的原因定係真係多分泌.下面好濕呀.
積分: 5503
大宅
積分: 1138
原帖由 rabbit2010 於 11-3-8 19:31 發表 咁塞咗藥之後會唔會唔舒服架?
積分: 1367
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 19:07 發表 試咗6-7次?你本身有無乜嘢特別問題架?但你驗血報告又無事喎!但醫生有無叫你試ivf? 咁又係呀!我地香港醫院嘅產房都係提供比大陸人啫!
原帖由 chu.c9 於 11-3-8 20:09 發表 Send 左畀你地參考啦, pls check~
積分: 4134
複式洋房
積分: 242
別墅
積分: 741
原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 12:04 發表 各位, 你們有因為做 IUI, 搞到成面暗倉嗎? 我由開始打針後便不停出暗倉, 簡直沒完沒了. 另外, 我以為姑娘們都會向大家提出要注意事項, 原本沒有, 那我便抄一次出來等大家留意 受精後的注意事項: 1. 保持心情開朗 2 ...
積分: 4981
原帖由 sa80 於 11-3-9 14:15 發表 唔好意思... 我想問做IUI前要食D咩補下咁呀? 我可能星期六放丁丁, 第一次做.
原帖由 sa80 於 11-3-9 14:31 發表 之但係, 我今日已經係DAY 10啦.... 點算好呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy