心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17134


281#
發表於 11-4-20 10:13 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 10:08
最慘無嘢做~我日日等收工

係呀,我都係...成日返黎坐...d時間過得好慢...


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


282#
發表於 11-4-20 10:45 |只看該作者
想炒人就真
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


283#
發表於 11-4-20 10:51 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-19 12:35
打算看倩女x魂嗎?

幾多號有得係愉景灣挖蛋?

復活節我打算睇多啦a夢同湯勿仔咋~~~~都係陪小朋友睇, 自己無乜想睇的 mouth:


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


284#
發表於 11-4-20 10:52 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-19 15:39
條街好多廣告, 阿小龍女劉亦菲做架!

你係咪只是留意到3D肉蒲團呀?

肉泡臀唔睇啦, 唔好話我口衰, 我估全部都係打假波, 假嘢有乜好睇吖??


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


285#
發表於 11-4-20 10:54 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 10:13
係呀,我都係...成日返黎坐...d時間過得好慢...

上吓網, 打吓機, 聽吓歌喇唯有..............又真係好悶嘅


伯爵府

積分: 16992


286#
發表於 11-4-20 10:59 |只看該作者
吱仔與lo仔 發表於 11-4-20 10:52
肉泡臀唔睇啦, 唔好話我口衰, 我估全部都係打假波, 假嘢有乜好睇吖?? ...

你成日睇開真野架?


伯爵府

積分: 16992


287#
發表於 11-4-20 10:59 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 10:45
想炒人就真

咁你驚唔驚呀?


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


288#
發表於 11-4-20 11:03 |只看該作者
我想唔知幾想佢炒我返HOME湊囡...依家又唔可以聽歌/收音機...上FB又慢...又怕死機....
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


289#
發表於 11-4-20 11:12 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 11:03
我想唔知幾想佢炒我返HOME湊囡...依家又唔可以聽歌/收音機...上FB又慢...又怕死機.... ...

咁公司有無D C奶同事一齊吹吓水?


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


290#
發表於 11-4-20 11:17 |只看該作者
唔好提....出街亞姐返半日....仲有女上司一個(共事14年)反咗面....無講嘢3年....係咪好神奇呢 BOSS 長期係大6
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


291#
發表於 11-4-20 11:30 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 11:17
唔好提....出街亞姐返半日....仲有女上司一個(共事14年)反咗面....無講嘢3年....係咪好神奇呢:excite ...

反咗面點日日對住呀

              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


292#
發表於 11-4-20 11:32 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-19 15:52
老師有咩建議呀?

我自選時佢建議嘅其中一間已經 in埋..佢竟然叫我唔好放第一志願
              


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


293#
發表於 11-4-20 11:34 |只看該作者
哈哈~佢係上司佢坐房...我坐廳..我自己都唔知點樣得罪佢.....以前都有2個同事(為佢而走了)....工作上鍾意就直接叫我 / e-mail 叫我....平時唔會講嘢....
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


294#
發表於 11-4-20 11:37 |只看該作者
本帖最後由 mimichong 於 11-4-20 11:37 編輯

因為唔講嘢....放工都唔會出聲 , 多數我準時收工...所以佢要求我 ~收工, 就要關掉茶水間d燈(代表我收工)
前面是絕路~希望在轉角


子爵府

積分: 14241


295#
發表於 11-4-20 11:41 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 11:37
因為唔講嘢....放工都唔會出聲 , 多數我準時收工...所以佢要求我 ~收工, 就要關掉茶水間d燈(代表我收工) ...

呢個方法都唔錯
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


296#
發表於 11-4-20 11:43 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-4-20 11:41
呢個方法都唔錯

係呀~
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


297#
發表於 11-4-20 11:48 |只看該作者
吱仔與lo仔 發表於 11-4-20 10:54
上吓網, 打吓機, 聽吓歌喇唯有..............又真係好悶嘅

我公司好多網都block晒...好彩bk仲有ja!!
唔知都唔知點算~mouth:


伯爵府

積分: 17134


298#
發表於 11-4-20 11:49 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 11:17
唔好提....出街亞姐返半日....仲有女上司一個(共事14年)反咗面....無講嘢3年....係咪好神奇呢:excite ...

wa,呢d好大wok wo!!
3年無講野...工作上唔會交流到咩?

係呢,八下呀,咩事反面ga?


大宅

積分: 2003


299#
發表於 11-4-20 11:51 |只看該作者
回覆 mimichong 的帖子

嘩,咁真係超悶喎。我呢到d同事都會傾,食tea,都ok啦。


伯爵府

積分: 17134


300#
發表於 11-4-20 11:51 |只看該作者
係呢,你地d小朋友幾大啦?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo