想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10404


281#
發表於 11-7-17 14:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-17+發表唔使

原帖由 izumiwai 於 11-07-17 發表
我發覺紅d係排卵後會keep住有淺線ka,同埋來m前會慢慢深色d,但唔會深粗,所以都係check左排卵後就乖乖等m到 ...
同意呀,慳番d留番第二個cycle先用!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


282#
發表於 11-7-17 14:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-07-17+發表點

原帖由 bear88 於 11-07-17 發表
可能覺得宜家好自由!怕第曰太辛苦!或者等得太耐無耐性了
咁真係要唸清楚先呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


283#
發表於 11-7-17 14:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+11-07-17+發表可能

原帖由 K.K.NG 於 11-07-17 發表
咁真係要唸清楚先呀!
咁我會relax d !平常心




男爵府

積分: 6375


284#
發表於 11-7-18 08:26 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

Bear88, 我同你諗法一樣!





男爵府

積分: 6375


285#
發表於 11-7-18 08:28 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我今日體溫36.2...... 冇進展




大宅

積分: 3575


286#
發表於 11-7-18 08:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-07-17+發表點

原帖由 bear88 於 11-07-17 發表
可能覺得宜家好自由!怕第曰太辛苦!或者等得太耐無耐性了
唔好灰心, 只係未係時候ka 咋, 平常心等待bb嘅到來.




男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


287#
發表於 11-7-18 10:51 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

大姨媽今天一早跟我說生日快樂,今早體溫突然較低




男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


288#
發表於 11-7-18 11:00 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我繼續吃中藥調理彋是暫停?因為未吃中藥前用曼秀查到有排卵,但吃後查不到,又是剛剛學用紅d,常常得個哄,會是中藥影響嗎?

今天是d1,繼續吃中藥?




大宅

積分: 3575


289#
發表於 11-7-18 11:34 |只看該作者
本帖最後由 izumiwai 於 11-7-18 15:30 編輯
charmg.kama 發表於 11-7-18 11:00
我繼續吃中藥調理彋是暫停?因為未吃中藥前用曼秀查到有排卵,但吃後查不到,又是剛剛學用紅d,常常得個哄 ...

不如問一問個中醫意見會好d, 你話比佢知check唔倒排卵, 睇下洗唔洗轉左d中藥,


子爵府

積分: 10259


290#
發表於 11-7-18 11:40 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-18 08:26
Bear88, 我同你諗法一樣!

係~迫吾來~
加油!


子爵府

積分: 10259


291#
發表於 11-7-18 11:43 |只看該作者
charmg.kama 發表於 11-7-18 11:00
我繼續吃中藥調理彋是暫停?因為未吃中藥前用曼秀查到有排卵,但吃後查不到,又是剛剛學用紅d,常常得個哄 ...

day 1 又系好開始~

我覺得吾食好d ~
過佐先再食



子爵府

積分: 10259


292#
發表於 11-7-18 11:44 |只看該作者
今天高溫第7天~

今日37.04

應該25號miss m 會來~~~


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


293#
發表於 11-7-18 12:05 |只看該作者

引用:Quote:charmg.kama+發表於+11-7-18+11:00+

原帖由 izumiwai 於 11-07-18 發表
不如問一問個中醫意見會好d, 你話比佢知check唔倒排我, 睇下洗唔洗轉左d中藥, ...
我之前已同他講吃中藥後查唔到有冇排,中醫話唔好理照做




男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


294#
發表於 11-7-18 12:08 |只看該作者

引用:Quote:charmg.kama+發表於+11-7-18+11:00+

原帖由 bear88 於 11-07-18 發表
day 1 又系好開始~

我覺得吾食好d ~
本來我想吃到d1就唔吃,但我又怕前功盡費

不過宜家好想吃包薯片放肆下




子爵府

積分: 10259


295#
發表於 11-7-18 12:16 |只看該作者
我成日會身敏感 出紅色一達達, 我去藥房買敏感藥食
我之前吾敢食呀~
但果日bodycheck 醫生又話吾怕 吾會影響懷孕
我今個cycle 一痕 系我就食藥 食佐幾次日本野
刺身, 又飲佐白酒
哈 好放中~

你薯片好濕碎!
食啦~
等自己心情平衡下


子爵府

積分: 10259


296#
發表於 11-7-18 12:17 |只看該作者
charmg.kama 發表於 11-7-18 12:08
本來我想吃到d1就唔吃,但我又怕前功盡費

不過宜家好想吃包薯片放肆下


d 藥要食幾多天咁的嗎


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


297#
發表於 11-7-18 12:29 |只看該作者

引用:Quote:charmg.kama+發表於+11-7-18+12:08+

原帖由 bear88 於 11-07-18 發表
中藥要日日飲




大宅

積分: 3618


298#
發表於 11-7-18 12:49 |只看該作者
我16/6 day1, cycle 28...
上星期一11/7 day24心急check, 冇...
唔舒服咳咳去睇中醫, 中醫都話唔似~

星期五15/7 day29, 過左m, 又唔似谷m, 再去中醫睇咳咳, 都話唔似會m come, 同埋右手d脈似似地有...

星期六16/7 再自己用棒棒check, 今次有條淺色線呀...

明天要再去中醫睇咳咳, 再把脈; 星期三book左西醫再睇睇先...

點評

izumiwai  預祝bingo~!  發表於 11-7-18 15:33


男爵府

積分: 6375


299#
發表於 11-7-18 17:22 |只看該作者
charmg.kama 發表於 11-7-18 12:08
本來我想吃到d1就唔吃,但我又怕前功盡費

不過宜家好想吃包薯片放肆下

我已經食咗兩大pack!!! 仲食埋生蠔! XDDDD


今晚飲肉骨茶!!! 躁爆




子爵府

積分: 10259


300#
發表於 11-7-19 08:40 |只看該作者

引用:Quote:charmg.kama+發表於+11-7-18+12:08+

原帖由 siuangel1 於 11-07-18 發表
我已經食咗兩大pack!!! 仲食埋生蠔! XDDDD
今晚飲肉骨茶!!! 躁爆
今日你地點呀?我係高溫第八天!day 38 !




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo