立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10404
原帖由 izumiwai 於 11-07-17 發表 我發覺紅d係排卵後會keep住有淺線ka,同埋來m前會慢慢深色d,但唔會深粗,所以都係check左排卵後就乖乖等m到 ...
原帖由 bear88 於 11-07-17 發表 可能覺得宜家好自由!怕第曰太辛苦!或者等得太耐無耐性了
積分: 10259
原帖由 K.K.NG 於 11-07-17 發表 咁真係要唸清楚先呀!
男爵府
積分: 6375
大宅
積分: 3575
積分: 6662
charmg.kama 發表於 11-7-18 11:00 我繼續吃中藥調理彋是暫停?因為未吃中藥前用曼秀查到有排卵,但吃後查不到,又是剛剛學用紅d,常常得個哄 ...
siuangel1 發表於 11-7-18 08:26 Bear88, 我同你諗法一樣!
原帖由 izumiwai 於 11-07-18 發表 不如問一問個中醫意見會好d, 你話比佢知check唔倒排我, 睇下洗唔洗轉左d中藥, ...
原帖由 bear88 於 11-07-18 發表 day 1 又系好開始~ 我覺得吾食好d ~
charmg.kama 發表於 11-7-18 12:08 本來我想吃到d1就唔吃,但我又怕前功盡費 不過宜家好想吃包薯片放肆下 d 藥要食幾多天咁的嗎
原帖由 bear88 於 11-07-18 發表
積分: 3618
charmg.kama 發表於 11-7-18 12:08 本來我想吃到d1就唔吃,但我又怕前功盡費 不過宜家好想吃包薯片放肆下
我已經食咗兩大pack!!! 仲食埋生蠔! XDDDD
今晚飲肉骨茶
原帖由 siuangel1 於 11-07-18 發表 我已經食咗兩大pack!!! 仲食埋生蠔! XDDDD 今晚飲肉骨茶!!! 躁爆
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy