想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4432


281#
發表於 11-8-1 15:15 |只看該作者

引用:Quote:Babybaby2011+發表於+11-8-1+12:22+

原帖由 macy2002 於 11-08-01 發表
嗯,呢個CYCLE感覺係唔同少少,心情好輕鬆,可能一開始預咗會失敗沒壓大,但生理上比起前兩次,有少少中咗 ...
我上次一早就打定輸,所以心情好輕鬆,只係休咗兩日就返工,因為公司有嘢做,最後驗血驗到有孕指數,但偏低,所以阿董叫我過幾日再驗,可惜指數下降,所以又失敗啦!但係我知道有孕指數時係好開心,因為知道bb係可以著床,只不過係chance嘅問題~~~只好下次繼續努力!

你要努力呀!放鬆心情阿b自然會係你肚裡面一起努力




大宅

積分: 1951


282#
發表於 11-8-1 15:32 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-1 15:15
我上次一早就打定輸,所以心情好輕鬆,只係休咗兩日就返工,因為公司有嘢做,最後驗血驗到有孕指數,但偏低 ...

yes, madam


大宅

積分: 1951


283#
發表於 11-8-2 10:50 |只看該作者
Good morning, all jms
今早都係忍唔住再偷步驗咗,一條好清楚,一條淺到就來睇唔到咁……


大宅

積分: 4432


284#
發表於 11-8-2 11:30 |只看該作者

引用:Good+morning,+all+jms今早都係忍唔住再偷

原帖由 macy2002 於 11-08-02 發表
Good morning, all jms
今早都係忍唔住再偷步驗咗,一條好清楚,一條淺到就來睇唔到咁…… ...
有條淺色線?應該係bingo wor ~~~ 你用邊個牌子呀?





大宅

積分: 1951


285#
發表於 11-8-2 11:40 |只看該作者
回覆 Babybaby2011 的帖子

我上個cycle響萬寧買咗"活色生香",嗰時 買一送一,好抵買,用淨兩支,呢次用。希望係。我聽有jm話佢day9已到bingo, 我也忍唔住偷偷地試下,結果得一條好乾淨的線,同呢次唔同。當自己有先,開心幾日都好。
你點呀,俾心機啊!


大宅

積分: 4432


286#
發表於 11-8-2 11:47 |只看該作者

引用:回覆+Babybaby2011+的帖子 我上個cycle響

原帖由 macy2002 於 11-08-02 發表
回覆 Babybaby2011 的帖子

我上個cycle響萬寧買咗"活色生香",嗰時 買一送一,好抵買,用淨兩支,呢次用。 ...
係羅!放鬆心情等放榜啦!應該pass家啦你係未明早驗血呀?你今個cycle有冇做針灸呀?我而家食緊中藥~~~




大宅

積分: 1951


287#
發表於 11-8-2 12:18 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-2 11:47
係羅!放鬆心情等放榜啦!應該pass家啦你係未明早驗血呀?你今個cycle有冇做針灸呀?我而家食緊中藥~~~



...

唔係呀,要等星期五先去驗血。我呢個CYCLE乜都沒做,沒去睇中醫沒做針灸。冬天嗰時燉咗好多次鹿茸飲同經常煲花膠湯,到咗四月份后就沒咩點吃花膠同鹿茸了,好懶不想煲。但四月份開始一星期做少做四日運動。多數跑街一個鍾加前后拉筋咁,星期日有時間就去行山。覺得效果好好。


大宅

積分: 4432


288#
發表於 11-8-2 12:39 |只看該作者

引用:Quote:Babybaby2011+發表於+11-8-2+11:47+

原帖由 macy2002 於 11-08-02 發表
唔係呀,要等星期五先去驗血。我呢個CYCLE乜都沒做,沒去睇中醫沒做針灸。冬天嗰時燉咗好多次鹿茸飲同經常 ...
哦星期五先至驗,咁今日先星期二,仲有幾日,你可以星期四再驗,應該條線會深色啲家啦~聽呢到啲jm講,digital clearblue會好啲wor~~~ relax relax la




大宅

積分: 1951


289#
發表於 11-8-2 14:03 |只看該作者
回覆 Babybaby2011 的帖子

嗯,如果決定再試就買佢試下。心大心細,驗唔驗好呢?星期四驗咗有個心理準傋費事星期五太激動喜極而泣都好喎


子爵府

積分: 13137


290#
發表於 11-8-2 23:22 |只看該作者

引用:今早終於放精,+過程好順利,+老公丁丁比上次

原帖由 rabbit2010 於 11-08-01 發表
今早終於放精, 過程好順利, 老公丁丁比上次好咗, 終於鬆咗一口氣. 宜家就要靠自己啦!

今次無比塞藥我, 淨 ...
你係咪星期五返仁安打?我wed去打呀。



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


291#
發表於 11-8-2 23:25 |只看該作者

引用:Good+morning,+all+jms今早都係忍唔住再偷

原帖由 macy2002 於 11-08-02 發表
Good morning, all jms
今早都係忍唔住再偷步驗咗,一條好清楚,一條淺到就來睇唔到咁…… ...
有機喎!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1951


292#
發表於 11-8-3 00:46 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

希望過多兩日會有好消息啦,好快到你哋啦!




子爵府

積分: 13137


293#
發表於 11-8-3 19:13 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-31 10:55
我昨晚 8:30pm 打咗針啦! 結果姑娘比番1枝針筒我. 佢話一枝就夠喇!

我想問你哋每次做IUI, IVF係咪每次都 ...

原來佢地比多咗一枝針你!

我只係第一次睇醫生時比咗結婚証書佢地COPY, 之後就唔駛再帶啦.
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


294#
發表於 11-8-3 19:31 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-3 00:46
希望過多兩日會有好消息啦,好快到你哋啦!

等你好消息呀!!

你多唔多分泌呀?

我都有nipples 痛, 呢2日多咗分泌. 今日去咗仁安打安胎針啦!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


295#
發表於 11-8-3 19:33 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-1 14:34
開始做iui 已經介晒咖啡奶茶...好辛苦, 又想飲

rcbaby, 你有冇打算早幾日偷步check??


I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


296#
發表於 11-8-3 20:04 |只看該作者

引用:Quote:rcbaby+發表於+11-8-1+14:34+開始做i

原帖由 zarara188 於 11-08-03 發表
rcbaby, 你有冇打算早幾日偷步check??
睇吾到既印
應該吾得啦
myphoto.jpg




子爵府

積分: 13137


297#
發表於 11-8-3 21:32 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-3 20:04
睇吾到既印
應該吾得啦

我睇到個印喎!!

今日係放丁丁後day 幾?

有機呀!
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7674


298#
發表於 11-8-3 22:34 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-3 21:32
我睇到個印喎!!

今日係放丁丁後day 幾?

day 14...no la....usually day 14 already a line =.=

點評

gonggongpopo  As long as your m hasn't come, there is still chances!!  發表於 11-8-4 15:48


別墅

積分: 673


299#
發表於 11-8-4 15:41 |只看該作者
本帖最後由 gonggongpopo 於 11-8-4 15:52 編輯
rcbaby 發表於 11-8-3 22:34
day 14...no la....usually day 14 already a line =.=

Me too...我都睇到個印喎!!有機呀!

day14? or you meant day 28? 14 + 14, please check it 2 days later..and hopefully you will see 2 lines appear obviously!!


子爵府

積分: 13137


300#
發表於 11-8-4 15:57 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-3 22:34
day 14...no la....usually day 14 already a line =.=

姑娘嗰張紙叫你邊日可以CHECK & 打電話返去比佢地?

唔好灰心住啦!
I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo