想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


281#
發表於 11-9-9 14:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-09 發表
I use clearblue 試紙版
Y dont u using clear blur digital



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止發言

積分: 1853


282#
發表於 11-9-9 14:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-09+發表I+us

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


283#
發表於 11-9-9 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-09 發表
冇呀,屋企有乜用乜咋。
Digital可以睇埋week幾,計番排卵到中既距離,可以多一樣野作準,我之前中只係驗佢就落診所驗,你遲幾日再驗啦gum



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止發言

積分: 1853


284#
發表於 11-9-9 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-09+發表冇呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


285#
發表於 11-9-9 23:51 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

恭喜哂咁多位jm,我依家m仲未到



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


286#
發表於 11-9-9 23:58 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-9-9+01:35+驗

原帖由 ahMeow 於 11-09-09 發表
i know that feeling
唉~依家成曰比c6話我想到傻咗



魚魚媽


別墅

積分: 674


287#
發表於 11-9-10 00:19 |只看該作者

引用:Quote:emiliarabbit+發表於+11-9-7+22:06+

原帖由 ahMeow 於 11-09-08 發表
yea, any good news from anyone?
Yes ar, I bingo too ! checked on 6/9.
Just like a dream... Come true
唔好放棄,大家都要繼續努力!




大宅

積分: 1570


288#
發表於 11-9-10 00:57 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

大家努力呀!不如試吓唔好用排卵試紙,會唔會放鬆D易bingo D,喺day10-day 20間日do do,試吓成唔成功!我就用這方法bingo,希望幫到大家




大宅

積分: 2254


289#
發表於 11-9-10 02:10 |只看該作者

回覆:ahMeow 的帖子

今日 day 34, 平時應該來,之前 1-2 日會來啡先,今日 day 34 未見啡!不過,昨晚開始右下腹吉下吉下,而家重好吉!今朝用晨尿驗,無料到,不過 control window 無線,說明書話 not working (原因可能係上 cycle 多手開左個石紙包裝)!但我相信又失敗多:;pppp:




大宅

積分: 3375


290#
發表於 11-9-10 02:18 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-9-9 23:51
恭喜哂咁多位jm,我依家m仲未到
only spoting for me....why can miss M just come ne


大宅

積分: 3375


291#
發表於 11-9-10 02:19 |只看該作者
Ga-cat 發表於 11-9-10 00:19
Yes ar, I bingo too ! checked on 6/9.
Just like a dream... Come true
唔好放棄,大家都要繼續 ...


大宅

積分: 3375


292#
發表於 11-9-10 02:20 |只看該作者
回覆 bobotang66 的帖子



子爵府

積分: 13931


293#
發表於 11-9-10 08:37 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-9-9+23:51+恭

原帖由 ahMeow 於 11-09-10 發表
only spoting for me....why can miss M just come ne
我都好想知想點,已經係Day36,



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


294#
發表於 11-9-10 08:53 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

今早有啡,我想來m不遠了。



魚魚媽


別墅

積分: 674


295#
發表於 11-9-10 08:53 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

大家加油!我1月流了,都好聽話等三個月先開工,等待了8個月多,終於bingo了。
今個月我狂俾蠔、豬肉,或蜆老公食(在圖書館的書看到話好),同排卵前三天老公都喝中藥,希望可以幫到大家!
呢個上網見到,幾好,得閒去睇下~
http://m.vdonext.com/




子爵府

積分: 13931


296#
發表於 11-9-10 14:17 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

M小姐已經來了。呵~



魚魚媽


禁止訪問

積分: 2771

畀面勳章


297#
發表於 11-9-10 14:27 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2008


298#
發表於 11-9-10 14:51 |只看該作者
睇到你地陸續有結果....唉....
我都係6/8day1,仲要食排卵藥,e生day12同day 17都話粒卵得1.x但佢之前比左增加分秘的藥我食...day17果日直頭話我一係排左一係粒卵唔識排, 叫我6/9驗or m到第一日去睇佢....我6/9驗完無啦...m又唔黎...咪日日用紅d驗囉...點知9/9紅d深粗,仲驗到有哈哈笑添,即時o咀....如果真係而家先排...咁咪要等多十幾日???


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


299#
發表於 11-9-10 19:17 |只看該作者
羊嘉嘉 發表於 11-9-9 14:00
我8/7 day 1 , 陰超照到8/27排卵,即日開工,我平時cycle 30/31 days .....
今日應該排卵後15日



...

恭喜羊羊呀,快d分享多d tips啦,保持心情開朗喎!
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


300#
發表於 11-9-10 19:18 |只看該作者
bobotang66 發表於 11-9-9 13:40
好開心呀!希望多d JM 齊齊中
鄧你開心呀~分享多d"喜"信比jm們啦~
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo