想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1683

畀面勳章


281#
發表於 11-9-12 15:40 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

但係我好似上個星期先排egg, 就算m小姐黎, 都起碼要等多十日八日,
唉......慢長既日子唔知要等到幾時


大宅

積分: 1683

畀面勳章


282#
發表於 11-9-12 15:41 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

或者可以造個taiwan b呢....加油!


別墅

積分: 984


283#
發表於 11-9-12 15:56 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

承你貴言啦...

不過今次真係有少許失望.... 太多徵兆令到自己覺得有機會bingo左!!!!! 不單自己失望,亦連累老公都失望埋...

算啦,收拾心情,盡情去台灣玩同埋造B,哈哈哈~

各位我地9月尾要齊齊努力,做唔到5月媽,做6月媽都唔錯啦!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


284#
發表於 11-9-12 16:28 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

係呀~~~ 做唔到5月龍媽咪的話, 6月都好!! 呵呵呵!!! 你都要+油丫~~~~~


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


285#
發表於 11-9-12 16:35 |只看該作者
回覆 mrs.ratts 的帖子

你有無用紅d綠d check 架???


大宅

積分: 4691


286#
發表於 11-9-12 16:36 |只看該作者
唉...係呀..我都係太多徵兆,都以為自己有機會bingo, 我連續7日37.幾度, 但m小姐今朝到左~~~~


別墅

積分: 984


287#
發表於 11-9-12 17:00 |只看該作者

回覆:kimchibb 的帖子

鳴,大家同病相憐呀!




大宅

積分: 4691


288#
發表於 11-9-12 17:17 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我地一齊加油啦


大宅

積分: 2277


289#
發表於 11-9-12 17:52 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我仲等緊!




別墅

積分: 984


290#
發表於 11-9-12 23:03 |只看該作者

回覆:kimchibb 的帖子

經過幾次的失望,我打算黎緊九月新的cycle,唔會再留意任何身體反應,以免自己將所有反應都聯想到有bingo有關,反而壓力越大,越難bingo!一句說話,平常心,但知易行難,各位同路人,共勉之。




大宅

積分: 1683

畀面勳章


291#
發表於 11-9-13 02:48 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

大家一齊加油!!!


男爵府

積分: 7798


292#
發表於 11-9-13 06:22 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

Day 29, 36.6 度,體溫跌左喇今次又失敗




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


293#
發表於 11-9-13 11:16 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

的確係....我都好平常心架啦!!! 不過仲係未得~~~~~唉!


別墅

積分: 984


294#
發表於 11-9-13 11:21 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

你第幾個cycle呀?




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


295#
發表於 11-9-13 13:06 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我3月到依家啦~~~~嗚嗚嗚嗚!!


別墅

積分: 984


296#
發表於 11-9-13 13:13 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我今次會係第4個cycle啦,大家齊齊努力呀!!!

記住,RELAX~~


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


297#
發表於 11-9-13 13:18 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

其實我地初初2個cycle 都好relax 架....不過試左2個cycle 之後, 個人就急急地la, 仲衰....55日先一個cycle....之後又再平常返, 睇中醫調理下咁囉!! 個心都知道要平常心一點...不過真係有dd著急囉!! 好矛盾~~~


大宅

積分: 2277


298#
發表於 11-9-13 13:20 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我老公又發夢我出現紅線啦!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


299#
發表於 11-9-13 13:28 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

桃桃.....睇黎佢都好緊張下喎! 成日都夢到既~~~kekekekkekee


大宅

積分: 3884


300#
發表於 11-9-13 13:35 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

回覆:kimchibb 的帖子經過幾次的失望,我打算黎緊九月新的cycle,唔會再留意任何身體反應,以免自己將所有反應都聯想到有bingo有關,反而壓力越大,越難bingo!一句說話,平常心,但知易行難,各位同路人,共勉之。

me too...我今日day 1呀~~~~
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo