想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3315


281#
發表於 11-9-1 14:46 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 14:26
但90幾度.... 我唔識轉
我覺得數字係無意思既, 只要用同一耳仔既溫度去比較, 有上落就會睇到, 當然最好配合埋相同時間去check啦。

我自己都係用耳探, 但只會探死一邊耳仔, 同埋一定同一時間check, 一直都ok。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


282#
發表於 11-9-1 14:49 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-1 14:46
我覺得數字係無意思既, 只要用同一耳仔既溫度去比較, 有上落就會睇到, 當然最好配合埋相同時間去check啦。
...

我都有上落既
不過始終得幾日data睇唔出d咩mouth:
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


283#
發表於 11-9-1 15:04 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-9-1+14:46+我覺得數

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
我都有上落既
不過始終得幾日data睇唔出d咩
keep住check, 唔好心急




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


284#
發表於 11-9-1 15:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 15:04
keep住check, 唔好心急
55
其實真係好想知佢排卵未咋mouth:

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


285#
發表於 11-9-1 15:06 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

人人開頭都係咁嘗試,好彩就好快bingo, 我呢d都係慢慢掌握自己週期咋。唔係上個月咁長,都唔會睇e生check先知自己多囊。




男爵府

積分: 6375


286#
發表於 11-9-1 15:08 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+15:04+keep

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
55
其實真係好想知佢排卵未咋
如果你體溫高過平時就一定排咗,紅d係幫你縮細範圍睇邊日排




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


287#
發表於 11-9-1 15:12 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 15:06
人人開頭都係咁嘗試,好彩就好快bingo, 我呢d都係慢慢掌握自己週期咋。唔係上個月咁長,都唔會睇e生check先 ...
多囊除左經期長
仲有咩野特徵架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


288#
發表於 11-9-1 15:22 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+15:06+人人

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
多囊除左經期長
仲有咩野特徵架
多毛,肥胖,週期唔正常。我就唔肥,但結婚後開始中央肥胖,但我唔知有冇關係




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


289#
發表於 11-9-1 15:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 15:22
多毛,肥胖,週期唔正常。我就唔肥,但結婚後開始中央肥胖,但我唔知有冇關係



...
邊度多毛呀
咁有多囊醫生會教你用咩方便恊助容易d懷孕呢
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


290#
發表於 11-9-1 15:35 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+15:22+多毛

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
邊度多毛呀
咁有多囊醫生會教你用咩方便恊助容易d懷孕呢
食排卵丸。其實多囊,有d人都排到只係唔知幾時排。




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


291#
發表於 11-9-1 15:39 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 15:35
食排卵丸。其實多囊,有d人都排到只係唔知幾時排。
係呀
我都有朋友多囊,佢話佢冇咩病癥


男爵府

積分: 6375


292#
發表於 11-9-1 15:41 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

只要有排卵就得架喇




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


293#
發表於 11-9-1 15:42 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 15:35
食排卵丸。其實多囊,有d人都排到只係唔知幾時排。
icic
咁你加油啦
好快中架喇

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


294#
發表於 11-9-1 15:50 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+15:35+食排

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
icic
咁你加油啦
好快中架喇
而家等緊。不過,隨緣啦。其實都怕生嗰刻同之後,我身邊好多媽媽,好緊張仔女,我覺得過份緊張..... 攪到我好怕




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


295#
發表於 11-9-1 16:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 15:50
而家等緊。不過,隨緣啦。其實都怕生嗰刻同之後,我身邊好多媽媽,好緊張仔女,我覺得過份緊張..... 攪到我 ...
一步一步啦
唔好咁快想得太遠令自己太大壓力
孕育一個bb唔易
淨係bingo左要擔心著床
著左床又要等佢成胎囊、胎兒
又要等睇閃閃
總之要過五關斬六將
先等到佢健健康康出世
所以由有左果刻做父母就開始要擔心架喇
邊行、邊學習

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3315


296#
發表於 11-9-1 16:16 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-1 16:05
一步一步啦
唔好咁快想得太遠令自己太大壓力
孕育一個bb唔易
agree~


男爵府

積分: 6375


297#
發表於 11-9-1 16:26 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+15:50+而家

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
一步一步啦
唔好咁快想得太遠令自己太大壓力
孕育一個bb唔易
都係,我盡量唔諗喇




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


298#
發表於 11-9-1 17:20 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

返緊屋企,一陣再check紅d,有d緊張




男爵府

積分: 6375


299#
發表於 11-9-1 17:21 |只看該作者

引用:返緊屋企,一陣再check紅d,有d緊張 +

原帖由 littlezoo 於 11-09-01 發表
返緊屋企,一陣再check紅d,有d緊張
咁早放工??




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


300#
發表於 11-9-1 17:23 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-1 17:20
返緊屋企,一陣再check紅d,有d緊張
我岩岩check完紅d
白如紙
但有pat透明鼻涕、仲可以拉出3cm長絲
我都唔知算點
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo