跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 224


281#
發表於 06-6-9 12:30 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

軒軒都一樣照瞓,可能7号果日打咗支1歲針,仲有反應不過軒軒平時都要一日瞓12個鐘,佢無俾D雷整醒都係正常!!好唔開心呀!!軒軒打針果日磅重得16.4磅醫生話軒軒輕要食返多D野,一個月後要見醫生!! :-(


大宅

積分: 1529


282#
發表於 06-6-9 12:32 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

各位靚媽媽:
我bb而家9個月, 大家可以交流下嗎?


大宅

積分: 4981


283#
發表於 06-6-9 12:34 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

唔好唔開心啦...
係埋佢尼排冇咩胃口呀??
係埋出牙仔呀??
咁要幾磅先標準呀??
huanghin 寫道:
軒軒都一樣照瞓,可能7号果日打咗支1歲針,仲有反應不過軒軒平時都要一日瞓12個鐘,佢無俾D雷整醒都係正常!!好唔開心呀!!軒軒打針果日磅重得16.4磅醫生話軒軒輕要食返多D野,一個月後要見醫生!! :-(


大宅

積分: 4981


284#
發表於 06-6-9 12:36 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

歡迎chicchic
你係全職媽媽定在職媽媽呀?
有時間多d來傾呀!!
chicchic05 寫道:
各位靚媽媽:
我bb而家9個月, 大家可以交流下嗎?



大宅

積分: 1529


285#
發表於 06-6-9 12:39 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我係在職媽媽 :-(

bb就請左印印帶


複式洋房

積分: 224


286#
發表於 06-6-9 12:54 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

cwinnie 寫道:
唔好唔開心啦...
係埋佢尼排冇咩胃口呀??
係埋出牙仔呀??
咁要幾磅先標準呀??
[quote]
huanghin 寫道:
軒軒都一樣照瞓,可能7号果日打咗支1歲針,仲有反應不過軒軒平時都要一日瞓12個鐘,佢無俾D雷整醒都係正常!!好唔開心呀!!軒軒打針果日磅重得16.4磅醫生話軒軒輕要食返多D野,一個月後要見醫生!! :-(
[/quote] 醫生話軒軒可能早2個月前肺炎入醫院,無胃口食嘢所以偏輕,要俾返多D嘢軒軒食,如一日3餐milk,蒸水蛋...睇下今個月會唔會重返喎,如果無重返就可能係其它問題!!


複式洋房

積分: 224


287#
發表於 06-6-9 12:59 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

[quote]
cwinnie 寫道:
歡迎chicchic
你係全職媽媽定在職媽媽呀?
有時間多d來傾呀!![quote]
chicchic05 寫道:
各位靚媽媽:
我bb而家9個月, 大家可以交流下嗎? 歡迎chicchic:妳有無興趣參加大埔區親子playgroup呀?係我攪嫁,我BB而家1歲零8日,好多BB and mun mun都有參加!!


大宅

積分: 4981


288#
發表於 06-6-9 14:05 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

肺炎呀..?? :cry:
現在沒事了嗎??


醫生話軒軒可能早2個月前肺炎入醫院,無胃口食嘢所以偏輕,要俾返多D嘢軒軒食,如一日3餐milk,蒸水蛋...睇下今個月會唔會重返喎,如果無重返就可能係其它問題!![/quote]


大宅

積分: 4981


289#
發表於 06-6-9 14:07 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

工人湊得好唔好呀??

你0係邊頭返工呀?
你做咩架??
我係Merchandiser,0係觀塘返工呀!!
chicchic05 寫道:
我係在職媽媽 :-(

bb就請左印印帶


複式洋房

積分: 224


290#
發表於 06-6-9 14:22 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

[quote]
cwinnie 寫道:
肺炎呀..?? :cry:
現在沒事了嗎??


醫生話軒軒可能早2個月前肺炎入醫院,無胃口食嘢所以偏輕,要俾返多D嘢軒軒食,如一日3餐milk,蒸水蛋...睇下今個月會唔會重返喎,如果無重返就可能係其它問題!! 而家無事,仲戍曰係home走嚟走去個小魔怪咁,之前係爸爸咳感染咗軒軒,開頭發燒咗3 day,諗住無嘢到第4day仲燒就入仁安see docter ,照x光話係輕微肺炎要留院,果次見到軒軒無胃口食嘢同要抽嘢驗咁身苦都心痛嫁,鬼叫有病咩 ,仲要住足4曰果次軒軒出院後戍日都好痴身!!


大宅

積分: 1529


291#
發表於 06-6-9 14:38 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

CWINNIE

唔好囉
我已家要搵另一個@_@


大宅

積分: 4981


292#
發表於 06-6-9 14:39 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

唉...最慘就係小朋友病病...
自己又幫唔到...
好似我個女出世幾日..就因為太黃..入左醫院..
我又坐緊月...唔可以陪佢去醫院...
住左2日..我終於忍唔住去睇佢..
見到佢兩隻手仔..插住2枝針...
又黃又瘦..幾擔心佢會有事呀...
肉赤到我呀!!喊左幾耐呀!!!


大宅

積分: 4981


293#
發表於 06-6-9 14:42 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我家姐之前都請左個印印..
但來左半個月就偷走..
好彩冇唔見野咋...
攪到又要報警..真係好煩!!
而家換左個菲菲..幾好喎...
請工人尼D真係睇下好唔好彩!!!
chicchic05 寫道:
CWINNIE

唔好囉
我已家要搵另一個@_@


複式洋房

積分: 224


294#
發表於 06-6-9 16:05 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

chicchic05 寫道:
我係在職媽媽 :-(

bb就請左印印帶
HELLOchicchic05: 妳有無興趣參加大埔區親子playgroup呀??係我攪嫁,諗住可以等BB認識多D新朋友同互相交流凑BB心得!!妳BB幾大??


複式洋房

積分: 224


295#
發表於 06-6-9 16:13 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

cwinnie 寫道:
唉...最慘就係小朋友病病...
自己又幫唔到...
好似我個女出世幾日..就因為太黃..入左醫院..
我又坐緊月...唔可以陪佢去醫院...
住左2日..我終於忍唔住去睇佢..
見到佢兩隻手仔..插住2枝針...
又黃又瘦..幾擔心佢會有事呀...
肉赤到我呀!!喊左幾耐呀!!!
CWINNIE:係呀!!真係肉赤嫁,軒軒1出世太黃都係要留咗幾日院,但就唔洗插手淨要瞓箱,而家健康就得!!


大宅

積分: 4981


296#
發表於 06-6-9 16:17 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

其實諗起都幾驚...
因為生完BB果幾日..
自己成日驚人地會偷我BB..
所以唔俾屋企人帶佢去醫院...
好彩我老公一路安慰我..我先肯咋...
如果再遲左唔入院就大件事...
唔知點解果時D諗法真係有D傻傻地!!
好彩只係暫時性咋


複式洋房

積分: 314


297#
發表於 06-6-9 16:54 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

cwinnie: 24/6 嗰日大家會唔會早少少約出黎一齊過去?


大宅

積分: 1529


298#
發表於 06-6-9 16:54 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我BB出世時因為呼吸弱要入養氣箱, 本來可以同我日出院, 點知又因面黃要照燈, 我要日日扒過去睇佢, 而家都OK啦 ^.^

我個印印冇心機帶小朋友, 已經2個月啦, 我個仔先開始對佢有笑容....


大宅

積分: 4981


299#
發表於 06-6-9 16:56 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

會呀...打算2點到啦...
諗住飲個下午茶先去...
仲帶埋老公果隻...
你得唔得呀??
wong_betsy 寫道:
cwinnie: 24/6 嗰日大家會唔會早少少約出黎一齊過去?


大宅

積分: 4981


300#
發表於 06-6-9 16:57 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

咁都得...你請佢既時候..
佢都知係再湊BB架啦..
咁你點算呀?
chicchic05 寫道:
我BB出世時因為呼吸弱要入養氣箱, 本來可以同我日出院, 點知又因面黃要照燈, 我要日日扒過去睇佢, 而家都OK啦 ^.^

我個印印冇心機帶小朋友, 已經2個月啦, 我個仔先開始對佢有笑容....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo