立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 224
大宅
積分: 1529
積分: 4981
huanghin 寫道: 軒軒都一樣照瞓,可能7号果日打咗支1歲針,仲有反應不過軒軒平時都要一日瞓12個鐘,佢無俾D雷整醒都係正常!!好唔開心呀!!軒軒打針果日磅重得16.4磅醫生話軒軒輕要食返多D野,一個月後要見醫生!! :-(
chicchic05 寫道: 各位靚媽媽: 我bb而家9個月, 大家可以交流下嗎?
cwinnie 寫道: 唔好唔開心啦... 係埋佢尼排冇咩胃口呀?? 係埋出牙仔呀?? 咁要幾磅先標準呀?? [quote] huanghin 寫道: 軒軒都一樣照瞓,可能7号果日打咗支1歲針,仲有反應不過軒軒平時都要一日瞓12個鐘,佢無俾D雷整醒都係正常!!好唔開心呀!!軒軒打針果日磅重得16.4磅醫生話軒軒輕要食返多D野,一個月後要見醫生!! :-(
chicchic05 寫道: 我係在職媽媽 :-( bb就請左印印帶
chicchic05 寫道: CWINNIE 唔好囉 我已家要搵另一個@_@
cwinnie 寫道: 唉...最慘就係小朋友病病... 自己又幫唔到... 好似我個女出世幾日..就因為太黃..入左醫院.. 我又坐緊月...唔可以陪佢去醫院... 住左2日..我終於忍唔住去睇佢.. 見到佢兩隻手仔..插住2枝針... 又黃又瘦..幾擔心佢會有事呀... 肉赤到我呀!!喊左幾耐呀!!!
積分: 314
wong_betsy 寫道: cwinnie: 24/6 嗰日大家會唔會早少少約出黎一齊過去?
chicchic05 寫道: 我BB出世時因為呼吸弱要入養氣箱, 本來可以同我日出院, 點知又因面黃要照燈, 我要日日扒過去睇佢, 而家都OK啦 ^.^ 我個印印冇心機帶小朋友, 已經2個月啦, 我個仔先開始對佢有笑容....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy