影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


281#
發表於 12-11-22 15:20 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 00:59
我尋晚又夢到劉青雲,又係我好朋友,黎我屋企坐
你成日都見到佢架喎,咁佢有冇帶埋子華一齊呀~~~


水晶宮

積分: 73497


282#
發表於 12-11-22 15:21 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 00:59
我記得少少咋!有95%都比返哂阿蛇
咁都好我好多,我係100%唔見晒~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


283#
發表於 12-11-22 15:22 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 00:59
到咗自己老,想人敬下!
呢個一定啦,所以你地咁多個一定要"敬"下我呢個老人家~~~


水晶宮

積分: 73497


284#
發表於 12-11-22 15:24 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 01:00
我都唔知呀!自己又唔係現場,事實係點真係無人知。
所以呢啲真係唔知真定假,但我覺得,睇緊小朋友幾時都要既~~~


水晶宮

積分: 73497


285#
發表於 12-11-22 15:24 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 01:00
係咁咦都出少少力啦!
咪得果少少囉~~~


水晶宮

積分: 73497


286#
發表於 12-11-22 15:26 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 01:00
而家我想放假多過搵錢,好可惜我又無錢
人就係咁架啦,好多嘢唔到自己想點就點,認命啦~~~


水晶宮

積分: 73497


287#
發表於 12-11-22 15:27 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 01:17
哎呀!點解你唔上前比禮物!
我都冇禮物比佢,點上前呀~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


288#
發表於 12-11-22 15:28 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 01:17
有無改用過第二D溜覽器?
之前想用FIREFOX 但啲字好似太細,想整大啲又唔知响邊到整喎,而且只係BK係咁,咁咪有佢先囉~~~


水晶宮

積分: 73497


289#
發表於 12-11-22 15:32 |只看該作者
本帖最後由 laamling 於 12-11-22 15:35 編輯
stkyo 發表於 12-11-22 01:19
我搵下有無YOUTUBE版先

YOUTUBE,你想要,就比你啦,你可以由09:43開始聽,之前果啲可以唔洗理~~~




水晶宮

積分: 73497


290#
發表於 12-11-22 15:33 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 02:10
初初咪好正常,D已婚男人去跳茶舞囉!後尾好多同D女人攪埋一齊,又有D係收錢架囉! ...
哦,咁我知大約係點囉~~~


翡翠宮

積分: 75533


291#
發表於 12-11-22 16:39 |只看該作者
laamling 發表於 12-11-21 23:05
你都好唔得閒喎~~~

大太監幾好睇,我等廣告先打機。


翡翠宮

積分: 75533


292#
發表於 12-11-22 16:45 |只看該作者
stkyo 發表於 12-11-22 01:18
唔係呀,我話係呢個POST得我有問題

你有時差,所以出多左,我地係無呢個問題,但就比bk食晒之麻。


水晶宮

積分: 73497


293#
發表於 12-11-22 16:46 |只看該作者
jk923 發表於 12-11-22 16:39
大太監幾好睇,我等廣告先打機。
我睇啲唔睇啲咁啦~~~


翡翠宮

積分: 75533


294#
發表於 12-11-22 17:08 |只看該作者
laamling 發表於 12-11-22 16:46
我睇啲唔睇啲咁啦~~~

太多好戲之人,比8:30果套好睇好多!


水晶宮

積分: 73497


295#
發表於 12-11-22 17:40 |只看該作者
jk923 發表於 12-11-22 17:08
太多好戲之人,比8:30果套好睇好多!
其實我係响廳到一路上網一路聽下,8:30果套,我仲聽得少,因有時會做其他嘢~~~


翡翠宮

積分: 75533


296#
發表於 12-11-22 17:56 |只看該作者
laamling 發表於 12-11-22 17:40
其實我係响廳到一路上網一路聽下,8:30果套,我仲聽得少,因有時會做其他嘢~~~ ...

我同你咁上下,係老公早幾日咪要用電腦,睇左2晚而家開始追,可能果段時間你會唔見左我,8點半就睇得少d,因為佢地有時錄左節目就會係果個時候睇,所以無話點追。


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


297#
發表於 12-11-22 19:02 |只看該作者
laamling 發表於 12-11-22 15:20
你成日都見到佢架喎,咁佢有冇帶埋子華一齊呀~~~
我都唔知點解,好耐無夢到子華喇!


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


298#
發表於 12-11-22 19:02 |只看該作者
laamling 發表於 12-11-22 15:21
咁都好我好多,我係100%唔見晒~~~
邊有咁跨張


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


299#
發表於 12-11-22 19:02 |只看該作者
laamling 發表於 12-11-22 15:22
呢個一定啦,所以你地咁多個一定要"敬"下我呢個老人家~~~
我都想人敬下


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


300#
發表於 12-11-22 19:03 |只看該作者
laamling 發表於 12-11-22 15:24
所以呢啲真係唔知真定假,但我覺得,睇緊小朋友幾時都要既~~~
係呀,始終父母既責任最大

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo