自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


伯爵府

積分: 19444


281#
發表於 12-11-16 22:13 |只看該作者

引用:看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時

原帖由 ~DEL~ 於 12-11-14 發表
看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時一些傳統美德已成奢望,分分鍾被人話返轉頭,下一代是 ...
你講得好中呀!


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


282#
發表於 12-11-16 22:15 |只看該作者

引用:公民教育好重要,但做任何事都要先做好自己

原帖由 VPL 於 12-11-16 發表
公民教育好重要,但做任何事都要先做好自己。

如果我係你,我都會諗點解冇人行個方便,佢地行入去坐後面0 ...
同意




子爵府

積分: 12114


283#
發表於 12-11-16 22:20 |只看該作者

我都成日一袋,二袋,仲要揹住個,不過我唔會奢望人地會讓...


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


284#
發表於 12-11-16 22:27 |只看該作者

引用:宜家啲人唔好講話讓座,就算有人暈鬼左分分

原帖由 cherrycwy 於 12-11-16 發表
宜家啲人唔好講話讓座,就算有人暈鬼左分分鐘無人報警仲要拎部手機出來拍post上fb好涼薄 ...
上次有單新聞係有個女人被強姦,
有幾個青年用手機錄低,
諗住用黎幫個女人做証據,
但佢地冇諗過報警or 大叫人幫手。
發生地點: 香港





伯爵府

積分: 16837


285#
發表於 12-11-16 22:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CarmenBeta+於+12-11-15+發表

原帖由 LANNA413 於 12-11-16 發表
我工作係長企,要由青衣到藍田,我會座到油麻地轉車,成日見到D人係旺角上車話人唔讓座比佢,點解佢唔座去 ...
我覺得樓主心態已錯了,明知車爆棚,第一時間乜唔係會諗無位坐,抱住阿仔會好危險的嗎?
點解本末倒置會諗上車無位都會有人讓座?!由佢講上到車啲人無動於衷已經覺得佢認為人地應該要起身!

自然反應係無位坐、排頭位、等下班車,其實唔係樓主心急想快啲回家,唔想抱仔!
所以樓主心態一定要改改,否則繼續下去只會更睇唔開呵





芭芭拉


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


286#
發表於 12-11-16 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kwansara+於+12-11-16+發表其

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
你講我呀?
我做運動整親條尾龍骨,咁要著高踭鞋,難道我不需要嗎?
你睇到我係健全人士?

myphoto.jpg




伯爵府

積分: 16837


287#
發表於 12-11-16 22:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+媽咪面+於+12-11-16+發表你講

原帖由 yi.yi 於 12-11-16 發表
你乜事?係咪有隱病要話你知



芭芭拉


侯爵府

積分: 24336


288#
發表於 12-11-16 22:47 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

真唔明!原來社會變成咁,讓座原來無必要,坐的士啦,真涼薄。



點評

駿熙媽媽    發表於 12-11-17 15:29


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


289#
發表於 12-11-16 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yi.yi+於+12-11-16+發表你乜

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
你乜事?係咪有隱病要話你知
算吧啦你,
手指指我都唔怕架




琥珀宮

積分: 156784

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


290#
發表於 12-11-16 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+acpeanuts+於+12-11-16+發表

本帖最後由 LedTV 於 12-11-17 00:25 編輯
原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
咁即係你本身已假設成車人係正常人應該要讓座囉,老實,我屯門去港島,我健全的都想坐啦,著住對高踭鞋難拎 ...

女人抱住個細路vs 女人著high heel 抱notebook,應該大部份人覺得抱小朋友更有需要個位



leon1998 你:;pppp:我都無用架,你想我唔回你??或者比其他人回??所以你用點評????


你講個D係咩細路??自己企到??唔想坐個D??我真係唔知你講邊一類,我講緊個堆需要人抱個D...如果你覺得抱住個NOTEBOOK需要坐多D..我都無意見架...你呢D高見,可能真係有人認同既...不過一定唔係我囉

點評

leon1998  咁又未必,依家d細路咁活躍,有得坐都未必會坐:;pppp:  發表於 12-11-16 23:51


琥珀宮

積分: 156784

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


291#
發表於 12-11-16 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+媽咪面+於+12-11-16+發表咁即

原帖由 babyheima 於 12-11-16 發表
其實讓坐,通常都係基於安全理由而唔係辛唔辛苦,大肚因重心改變平衡的確會比較差,老人同小朋友更加唔洗解 ...
所以我睇到佢個reply...都 O 左。唔怪之得而家d 學生攬住個袋訓覺玩手機都要坐住d優先座。因為佢地自覺有需要坐囉


大宅

積分: 1665


292#
發表於 12-11-16 23:02 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

你唔係一早話自己健全先架咩?之後又反口話有隱疾




琥珀宮

積分: 156784

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


293#
發表於 12-11-16 23:03 |只看該作者

引用:Quote:bbtammy+發表於+12-11-16+16:29+你真

原帖由 yan_yan_mummy 於 12-11-16 發表
我曾經晌台鐵見過有一對講廣東話男女,
坐落關愛座,
畀當地人鬧到起番身...
唔知頂,抵炳


公爵府

積分: 28087


294#
發表於 12-11-16 23:06 |只看該作者

引用:今日阿仔放學後,+約埋朋友一齊去玩,+玩到6:

原帖由 acpeanuts 於 12-11-14 發表
今日阿仔放學後, 約埋朋友一齊去玩, 玩到6:00幾, 我同佢都好攰, 我見佢謝晒, 抱住佢等巴士時佢已瞓著.....
...
我覺得阿嬸提示你有位,冇問題喎,樓主你會否太敏感呢?有時老人家必未懂得表達技巧,而令你誤會呢。另我大肚時,又唔覺D人唔讓座喎。./


伯爵府

積分: 16837


295#
發表於 12-11-16 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+媽咪面+於+12-11-16+發表你乜

原帖由 yi.yi 於 12-11-16 發表
算吧啦你,
手指指我都唔怕架
啲人真係無同情心,人地身體係點知咁多咩,真係需要一個位,我反工要行要企,就係試過著高踭鞋拎住公司部腦、又文件、又自己公事包,企到標冷汗想嘔,又塞車又迫,真係想一野暈低無眼睇

再整親埋條腰,真係需要坐,m到更加唔掂,點解身體唔好有病有痛都要俾人話唔讓坐係無錯?!我又唔係坐關愛座

原來有病都係錯的,我講得出有需要坐我當然真係有需要啦,有邊個想做老弱?



芭芭拉


伯爵府

積分: 16837


296#
發表於 12-11-16 23:08 |只看該作者

引用:你唔係一早話自己健全先架咩?之後又反口話

原帖由 babyheima 於 12-11-16 發表
你唔係一早話自己健全先架咩?之後又反口話有隱疾
我係健全,不過隱疾係腰痛,m到痛到暈又嘔叫隱疾



芭芭拉


公爵府

積分: 26044


297#
發表於 12-11-16 23:08 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......






琥珀宮

積分: 156784

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


298#
發表於 12-11-16 23:10 |只看該作者

引用:樓主真慘 其實是在討論廣泛,普遍的讓座風

原帖由 epsonprinter 於 12-11-16 發表
樓主真慘

其實是在討論廣泛,普遍的讓座風氣,而非個別傷了腰骨等例子
傷腰骨傷到有晒醫生紙仲著high heel

醫我唔怕佢跌一跌仲傷咩,著得high heel既,對腳應該幾勁下 。。。。可以企到。


伯爵府

積分: 16837


299#
發表於 12-11-16 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyheima+於+12-11-16+發表

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
我係健全,不過隱疾係腰痛,m到痛到暈又嘔叫隱疾
算啦,唔講喇,分明係歧視,呢度有啲媽咪都知我腰有事,我係健全人士,四肢無問題,個腦係正常,長期要食中藥同開始去針灸,希望大家身體健康,唔好歧視人



芭芭拉


琥珀宮

積分: 156784

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


300#
發表於 12-11-16 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+suiyiu922+於+12-11-16+發表

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
其實樓主試下下次唔好較到收工時間搭巴士,或者其實可以搭巴士去總站轉車,唔一定要搭的士,我就係咁,明知 ...
你m痛咁犀利,真係係屋企抖下好過,一陣又暈又跌親整親就大獲


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo