自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


水晶宮

積分: 58506


281#
發表於 13-1-15 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-01-15+發表

原帖由 麟媽媽 於 13-01-15 發表
係架,根據政府指引係咁,龍校生亦無需參加升中統一派位,可參考:http://www.hkedcity.net/article/reform ...
Thank you! 等我話比佢知先



Bye


男爵府

積分: 5544


282#
發表於 13-1-15 23:33 |只看該作者

引用:同意,如果只為IB,不如讀埋初中再算,儲多

原帖由 502 於 13-01-15 發表
同意,如果只為IB,不如讀埋初中再算,儲多3年錢,享受多三年政府津貼,到時再考慮讀男女或直接中四後考LPC ...
利益申報:我是附近男校家長!



:-D :-D :-D :-D


水晶宮

積分: 58506


283#
發表於 13-1-15 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+VKwan+於+13-01-15+發表我個

原帖由 786 於 13-01-15 發表
咁樣你叫佢過男拔算啦。有ib無女仔,在喇記附近,得閒揾下舊同學,平聖保羅一半,六年慳唔少錢同時 ...
如果我無記錯,男拔好似唔係全IB,係得一班仲要係由老師決定。之前係EK有人提過



Bye


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


284#
發表於 13-1-15 23:35 |只看該作者

引用:Quote:麟媽媽+發表於+13-1-15+23:20+咁係自

原帖由 786 於 13-01-15 發表
本帖最後由 786 於 13-1-15 23:32 編輯
津龍生我無乜見過呀,已接龍的大多係直資或私校,聖馬可接左都拿拿林脫番,而家都係講緊一缐名校,還看聖馬利如何。





男爵府

積分: 5544


285#
發表於 13-1-15 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表咁樣你

原帖由 meow~meow 於 13-01-15 發表
如果我無記錯,男拔好似唔係全IB,係得一班仲要係由老師決定。之前係EK有人提過



...
男拔是自己在中三申請,考過in過再入中四pre-IB。



:-D :-D :-D :-D


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


286#
發表於 13-1-15 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+786+於+13-01-15+發表咁樣你

原帖由 meow~meow 於 13-01-15 發表
如果我無記錯,男拔好似唔係全IB,係得一班仲要係由老師決定。之前係EK有人提過



...
對!




大宅

積分: 2232


287#
發表於 13-1-15 23:39 |只看該作者
本帖最後由 overview 於 13-1-15 23:42 編輯

786 發表於 13-1-15 22:41
但真係好奇,同以往不同。最奇就係直資過檔,又好似未在喇記教過。我都嚇了一跳!


duplicated..

點評

786    發表於 13-1-15 23:41


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


288#
發表於 13-1-15 23:40 |只看該作者
麟媽媽 發表於 13-1-15 23:35
津龍生我無乜見過呀,已接龍的大多係直資或私校,聖馬可接左都拿拿林脫番,而家都係講緊一缐名校,還看聖馬 ...

EK 個邊有個女小三津龍生....你可以看下..

http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2523550&extra=page%3D3


大宅

積分: 2232


289#
發表於 13-1-15 23:45 |只看該作者
VKwan 發表於 13-1-15 22:00
我個仔只係想要lB唔係想要女同學喎
其實根據佢自己的說法,佢認為考試除左思想題之外,都係要求答案 ...

咁不如考慮真道, 有行IB, 而且學校數理老師真係教書. 名校大多自己學生攪掂.


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


290#
發表於 13-1-15 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+麟媽媽+於+13-01-15+發表Eva

原帖由 meow~meow 於 13-01-15 發表
其實又唔可以咁諗,對你爺爺好唔公平,想當年我太爺一樣結束幾間美國餐館,將大部份資金投入救國;係當年既 ...
你說得有道理,但對於我爸爸自身感受我地都未能了解。當年孤兒寡婦寄人籬下,寒天飲冷水...... 我對有位靚仔革命份子亞爺都好驕傲呀!睇下我亞嫲同亞爺,好時麾呀!
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 75391


291#
發表於 13-1-15 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-01-15+發表

原帖由 麟媽媽 於 13-01-15 發表
你說得有道理,但對於我爸爸自身感受我地都未能了解。當年孤兒寡婦寄人籬下,寒天飲冷水...... 我對有位靚 ...
掂到不得了!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


水晶宮

積分: 58506


292#
發表於 13-1-15 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-01-15+發表

原帖由 麟媽媽 於 13-01-15 發表
你說得有道理,但對於我爸爸自身感受我地都未能了解。當年孤兒寡婦寄人籬下,寒天飲冷水...... 我對有位靚 ...
朗才女貌!!!以前d人打扮好有味道。




你阿爺係救國英雄,值得你地驕傲。而我覺得你阿嫲真係好叻!好堅強!一個女人仔可以養大兩個仔真係好唔容易,你爸爸可以係一個咁出色既爸爸,全有賴你嫲嫲教導有方。





Bye


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


293#
發表於 13-1-16 00:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+麟媽媽+於+13-01-15+發表你說

原帖由 meow~meow 於 13-01-15 發表
朗才女貌!!!以前d人打扮好有味道。
我嫲嫲係我最敬重嘅人,佢好堅架!為左兩個仔唔改嫁守足一世,唔會重男輕女對d孫一視同仁,我地細時讀英小都靠佢教導,個人又講道理。




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


294#
發表於 13-1-16 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-01-15+發表

原帖由 麟媽媽 於 13-01-15 發表
你說得有道理,但對於我爸爸自身感受我地都未能了解。當年孤兒寡婦寄人籬下,寒天飲冷水...... 我對有位靚 ...
好 ln呀!




水晶宮

積分: 58506


295#
發表於 13-1-16 00:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-01-15+發表

原帖由 麟媽媽 於 13-01-16 發表
我嫲嫲係我最敬重嘅人,佢好堅架!為左兩個仔唔改嫁守足一世,唔會重男輕女對d孫一視同仁,我地細時讀英小 ...
我唔識你嫲嫲,聽完都感到敬重!

其實你阿嫲、阿爸等長輩所講既說話亦經常出至我爺爺、外公外婆口中,我外婆常常教導我地,呢個世界只有一樣野別人係由你身上偷不走的,就係





腦子內的知識,而知識會使你一生受用。


而我媽咪更是一位事事以孩子學業為重既人,雖則我自己讀書成績一般,但我都一樣咁諗,只要小朋友有能力就盡量供。

但睇依家既港元走勢....我驚我未必有能力供小朋友出國了。







Bye


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


296#
發表於 13-1-16 00:25 |只看該作者
本帖最後由 mother904 於 13-1-16 00:30 編輯

如果純粹為IB,不如去英基,近年年年有track record考得好成績,入外國名u不乏人。坦白講, co-ed(包括好多新直資)搞IB都係新,成績好壞冇人知,我有朋友個仔讀緊,佢就話而家佢好肴底,學校好多野都仲係摸索階段。

但如果係中意神級學校,又另作別論,始終有番咁上下基礎,衰極有個譜。如果呀仔有心讀,放心俾佢去馬啦。

加多句,如果俾佢去考,考到就一定讀。其實讀書睇人多過睇學校,只要學校有一定實力,學生肯努力就唔會衰得去邊,如果細細個就咁有志氣,冇理由唔成存佢。

點評

kitbebe  英基?? 仲貴呀!!  發表於 13-1-16 09:36
日日是好日


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


297#
發表於 13-1-16 00:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+麟媽媽+於+13-01-15+發表你說

原帖由 小可愛11 於 13-01-16 發表
好 ln呀!
呢張相起碼75+年前,我老爸都75喇。




男爵府

積分: 5081


298#
發表於 13-1-16 00:32 |只看該作者

回覆:VKwan 的帖子

如果能力許可,會給他轉。但先瞭解他想轉嘅原因,唔想太草率




大宅

積分: 3543


299#
發表於 13-1-16 05:30 |只看該作者
好驚訝!
今時今日仲有父母因為唔瀉得駛錢而考慮比唔比小朋友入讀心儀學校

講緊嘅係
1/父母有經濟能力
2/選擇一間很好的學校
3/小朋友有能力,亦係意願

夠膽嘅就直接同小朋友講父母的想法

P.s.我是過來人,但父母真的很窮,所以從無怪他們,亦因為甘,忍唔住留言

不喜勿插

點評

simple430  其實個答案己經係樓主心中 , 你地點答都改變唔到佢    發表於 13-1-16 11:28
:-D :-?


珍珠宮

積分: 45160


300#
發表於 13-1-16 07:20 |只看該作者
考到先諗啦~
諗咁多, 到時 touchwood 考唔到, 咪多餘~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo