carmenyan206 發表於 13-4-11 18:36 
同埋好恐怖 我有d預知能力 尋晚落雨 坐係老公車望出窗口 我有預感會有人嘈交 後來有架車撞到個阿叔嘈左起黎 ...
咁你咪當自己有D, 人地未必有既預知能力囉,
每個人都有長處, 短處, 不同既能力,
只是每個人既心態不同,
我呢? 唔係涉及生離死別既野,
就處於泰然, 唔太理會架.
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代