影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


公爵府

積分: 28204


281#
發表於 13-5-30 12:17 |只看該作者
yuyu.c 發表於 13-5-30 12:05
你睇多場呀
想架,但好多時死咗,有時位唔靚,到而家未買到


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


282#
發表於 13-5-30 12:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rainiemama+於+13-05-30+發表

原帖由 yuyu.c 於 13-05-30 發表
咁打電唔係都係信用咭咩?
我叫朋友幫我買!!!!冇覆我!!!!我冇打去問!!!


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


283#
發表於 13-5-30 12:26 |只看該作者
mypineapple 發表於 13-5-30 12:02
如果再選位係咪要重新入過資料?

唔需要, 有記憶的, 10 mins 內click 多幾次就可以.
我之前睇cnblue買貴 & 平飛都係咁, 狂click.
到淨番3-4分鐘就選定好d位置, del 其他位,跟住俾錢.
今次都係一樣咁做.


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


284#
發表於 13-5-30 13:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuyu.c+於+13-05-30+發表咁打

原帖由 rainiemama 於 13-05-30 發表
我叫朋友幫我買!!!!冇覆我!!!!我冇打去問!!!
去通利買。





瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


285#
發表於 13-5-30 13:34 |只看該作者
rainiemama 發表於 13-5-30 12:18
我叫朋友幫我買!!!!冇覆我!!!!我冇打去問!!!

自己去買好過,現在應該仲搵到d唔錯既位置.


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


286#
發表於 13-5-30 13:35 |只看該作者
唉!個靚妹真係唔要, 有無人未有$1680座位!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


公爵府

積分: 28204


287#
發表於 13-5-30 13:38 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 13-5-30 13:35
唉!個靚妹真係唔要, 有無人未有$1680座位!

放上 yahoo or forum 應該ok


伯爵府

積分: 19030


288#
發表於 13-5-30 13:39 |只看該作者
mcdullyiu 發表於 13-5-30 13:35
唉!個靚妹真係唔要, 有無人未有$1680座位!
佢地有啲唔睇星期日, 不竟要考試


公爵府

積分: 28204


289#
發表於 13-5-30 13:39 |只看該作者
rainiemama 發表於 13-5-30 12:18
我叫朋友幫我買!!!!冇覆我!!!!我冇打去問!!!

你有買 616?


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


290#
發表於 13-5-30 13:40 |只看該作者
JohnKeats 發表於 13-5-30 13:39
佢地有啲唔睇星期日, 不竟要考試

星期日係父親節, 有得選擇我都唔要星期日.


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


291#
發表於 13-5-30 13:41 |只看該作者
mypineapple 發表於 13-5-30 13:38
放上 yahoo or forum 應該ok
現在放過去啦, 真係煩死人!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


子爵府

積分: 10811


292#
發表於 13-5-30 13:48 |只看該作者
學生喜歡星期六多啲,因為第二日可再温習,會容易過父母嗰關,父母未必很俾星期日睇,第日要番學考試!


公爵府

積分: 28204


293#
發表於 13-5-30 13:54 |只看該作者
gigisjmin 發表於 13-5-30 13:48
學生喜歡星期六多啲,因為第二日可再温習,會容易過父母嗰關,父母未必很俾星期日睇,第日要番學考試! ...

都係架, 但我會鍾意尾場, 因為會感動 d


伯爵府

積分: 19030


294#
發表於 13-5-30 13:58 |只看該作者

回覆:Super junior有香港場,會去看嗎?(2)

尾場一定好睇


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


295#
發表於 13-5-30 14:08 |只看該作者
JohnKeats 發表於 13-5-30 13:58
尾場一定好睇
正常一定係尾場好睇,不過真係太唔齊人,氣氛已經差左.
無左大云哥唱superman 都唔知會點樣
不過,都講左香港場有特別event, 有成員會除衫.
叫大家估吓係邊位成員


子爵府

積分: 10811


296#
發表於 13-5-30 14:25 |只看該作者
回覆 cbeyond 的帖子

東海、銀赫一定會,我估始源,晟敏都好喎!最好全部oppa除曬!


禁止訪問

積分: 258


297#
發表於 13-5-30 15:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28204


298#
發表於 13-5-30 15:09 |只看該作者
gigisjmin 發表於 13-5-30 14:25
回覆 cbeyond 的帖子

東海、銀赫一定會,我估始源,晟敏都好喎!最好全部oppa除曬! ...

始源除衫好好睇呀, 一定要除呀, 始源
晟敏未見過喎

點評

dadadeerdeer  希望係始源除... 但佢要操返FIT D先~~~
  發表於 13-5-30 15:47


公爵府

積分: 28204


299#
發表於 13-5-30 15:10 |只看該作者
cbeyond 發表於 13-5-30 14:08
正常一定係尾場好睇,不過真係太唔齊人,氣氛已經差左.
無左大云哥唱superman 都唔知會點樣
不過,都 ...

我鍾意圭賢把聲多 d, 所以大云無咗無太大的感覺!
當然齊晒 13 人仲好啦, 佢地話咁先抵睇喎


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


300#
發表於 13-5-30 15:13 |只看該作者

引用:Quote:gigisjmin+發表於+13-5-30+14:25+回

原帖由 mypineapple 於 13-05-30 發表
始源除衫好好睇呀, 一定要除呀, 始源
晟敏未見過喎
最好細個2個(忙內)除,未睇過喎


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo