跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


281#
發表於 07-4-26 17:02 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

買比大定買比細先, 我岩岩試o係網買左一對大人水鞋, 唔知岩唔岩呢, 好怕落雨成腳濕 衫仔我無乜買比蝦仔喇, 佢太多 ... 嘻 ~

[quote]
maggiemaggie 寫道:
我呢輪轉
[/url]


珍珠宮

積分: 30565


282#
發表於 07-4-26 17:04 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

當然係買比細既啦,大既隻腳又唔會大,自己慢慢買,唔再就唔好著 細既唔同,隻腳仔成日都會大 :lol:
[quote]
蝦蝦 寫道:
買比大定買比細先, 我岩岩試o係網買左一對大人水鞋, 唔知岩唔岩呢, 好怕落雨成腳濕 衫仔我無乜買比蝦仔喇, 佢太多 ... 嘻 ~


珍珠宮

積分: 30565


283#
發表於 07-4-26 17:05 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

蝦蝦,

轉季可以買多d 又比借口自己


公爵府

積分: 28259


284#
發表於 07-4-26 17:09 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

唔好講到教啦, 我同你地一樣只係新手媽咪, 一齊學野

你地唔怕我長氣, 但 d 男人怕嘛 :cry: 好彩你識貨 :mrgreen:

[quote]
maggiemaggie 寫道:
我地唔怕你長氣,仲好欣賞你既朝氣,最驚你嚴我地唔受敎,講到冇氣

[/url]


伯爵府

積分: 18803


285#
發表於 07-4-26 17:09 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

[quote]
蝦蝦 寫道:
呢排人地阿媽要搞新屋 d 野嘛, 婆婆成日一個對三個, 尋日我放工返去, 鞋都未除, 袋都未放低, 就要拎藤條出馬追住隻細表哥黎教 好勞氣, 好嘈

[quote]



伯爵府

積分: 18803


286#
發表於 07-4-26 17:11 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

記得病完用一比99抺屋呀 :-( :-( :-(
Mrswong1998 寫道:
:-( :-( :-( 細b都發燒, 前兩日只係咳, 可能大b傳染俾佢, 上星期大b發燒, 昨晚輛到細b仲102度 :-( :-( :-( 食左退燒水, 今早又燒過, 一早我hb就帶佢去睇醫生, 而家輛到婆婆啦 :-( :-( :-( 發燒



公爵府

積分: 28259


287#
發表於 07-4-26 17:12 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

細既, 而家腳仔應該大得慢 d 啵, 蝦仔都係一對波鞋走天下 唔敢著拖鞋, 搞到頭先見到對人字拖好得意都唔敢買.

[quote]
maggiemaggie 寫道:
當然係買比細既啦,大既隻腳又唔會大,自己慢慢買,唔再就唔好著 細既唔同,隻腳仔成日都會大 :lol:
[/url]


珍珠宮

積分: 30565


288#
發表於 07-4-26 17:12 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

唔使理D男人,佢地執到件好貨都唔識當寶
[quote]
蝦蝦 寫道:
唔好講到教啦, 我同你地一樣只係新手媽咪, 一齊學野

你地唔怕我長氣, 但 d 男人怕嘛 :cry: 好彩你識貨 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 30565


289#
發表於 07-4-26 17:13 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

人地亞媽要搬咩 咁婆婆以後咪唔使咁受氣
mankat06 寫道:
[quote]
蝦蝦 寫道:
呢排人地阿媽要搞新屋 d 野嘛, 婆婆成日一個對三個, 尋日我放工返去, 鞋都未除, 袋都未放低, 就要拎藤條出馬追住隻細表哥黎教 好勞氣, 好嘈

[quote]


伯爵府

積分: 18803


290#
發表於 07-4-26 17:13 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

小朋友d藥keep三個月之啵,o甘你快d帶佢落去啦
mayken1612 寫道:
[quote]
3點食左, 不過就係雪櫃之前果d囉, 都幾個月前架喇......



伯爵府

積分: 18124


291#
發表於 07-4-26 17:14 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

鬆人


伯爵府

積分: 18803


292#
發表於 07-4-26 17:14 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

認同
maggiemaggie 寫道:
我地唔怕你長氣,仲好欣賞你既朝氣,最驚你嚴我地唔受敎,講到冇氣
[quote]
蝦蝦 寫道:
性格問題, 你知嘛, 太細心又變左煩人架喇 又長氣



公爵府

積分: 28259


293#
發表於 07-4-26 17:15 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

我舊年入左好多季尾貨, 未摷出黎唔知岩唔岩, 因都買得好大 :lol: 唔知有冇藉口比自己喇

[quote]
maggiemaggie 寫道:
蝦蝦,

轉季可以買多d 又比借口自己
[/url]


公爵府

積分: 28259


294#
發表於 07-4-26 17:17 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

真係醜 c 人 比你搞到我飄飄然 放工返去湊仔都有衝勁 d :mrgreen:

[quote]
maggiemaggie 寫道:
唔使理D男人,佢地執到件好貨都唔識當寶
[/url]


伯爵府

積分: 18803


295#
發表於 07-4-26 17:17 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

我就唔會唔識呢~~靚蝦王呀麻,
蝦蝦 寫道:
唔好講到教啦, 我同你地一樣只係新手媽咪, 一齊學野

你地唔怕我長氣, 但 d 男人怕嘛 :cry: 好彩你識貨 :mrgreen:

[quote]
maggiemaggie 寫道:
我地唔怕你長氣,仲好欣賞你既朝氣,最驚你嚴我地唔受敎,講到冇氣



公爵府

積分: 28259


296#
發表於 07-4-26 17:18 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

雖然係o者, 但婆婆一下子, 全屋人走晒呢, 蝦仔又係同時間走人, 要返學呀, 突然好嘈變得好靜 :-( :-(

[quote]
maggiemaggie 寫道:
人地亞媽要搬咩 咁婆婆以後咪唔使咁受氣
[/url]


珍珠宮

積分: 30565


297#
發表於 07-4-26 17:18 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

我想買對涼鞋仔比佢當拖鞋仔由OK走去姑婆度,唔使著SOCK,點知唔買由自可,一買就。。。
[quote]
蝦蝦 寫道:
細既, 而家腳仔應該大得慢 d 啵, 蝦仔都係一對波鞋走天下 唔敢著拖鞋, 搞到頭先見到對人字拖好得意都唔敢買.


伯爵府

積分: 18803


298#
發表於 07-4-26 17:18 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

蝦蝦要比定佢著啦,唔係第時唔肯著拖鞋呀 [quote]
蝦蝦 寫道:
細既, 而家腳仔應該大得慢 d 啵, 蝦仔都係一對波鞋走天下 唔敢著拖鞋, 搞到頭先見到對人字拖好得意都唔敢買.




公爵府

積分: 28259


299#
發表於 07-4-26 17:19 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

仲有正蝦王, 索蝦王, 精蝦王 ....

[quote]
mankat06 寫道:
我就唔會唔識呢~~靚蝦王呀麻,
[/url]


伯爵府

積分: 18803


300#
發表於 07-4-26 17:20 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 33)

出院啦 聽日早d返來報到啦
BaByQ113 寫道:
鬆人



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo