立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
珍珠宮
積分: 30565
伯爵府
積分: 18803
Mrswong1998 寫道: :-( :-( :-( 細b都發燒, 前兩日只係咳, 可能大b傳染俾佢, 上星期大b發燒, 昨晚輛到細b仲102度 :-( :-( :-( 食左退燒水, 今早又燒過, 一早我hb就帶佢去睇醫生, 而家輛到婆婆啦 :-( :-( :-( 發燒
mankat06 寫道: [quote] 蝦蝦 寫道: 呢排人地阿媽要搞新屋 d 野嘛, 婆婆成日一個對三個, 尋日我放工返去, 鞋都未除, 袋都未放低, 就要拎藤條出馬追住隻細表哥黎教 好勞氣, 好嘈 [quote]
mayken1612 寫道: [quote] 3點食左, 不過就係雪櫃之前果d囉, 都幾個月前架喇......
積分: 18124
maggiemaggie 寫道: 我地唔怕你長氣,仲好欣賞你既朝氣,最驚你嚴我地唔受敎,講到冇氣 [quote] 蝦蝦 寫道: 性格問題, 你知嘛, 太細心又變左煩人架喇 又長氣
蝦蝦 寫道: 唔好講到教啦, 我同你地一樣只係新手媽咪, 一齊學野 你地唔怕我長氣, 但 d 男人怕嘛 :cry: 好彩你識貨 :mrgreen: [quote] maggiemaggie 寫道: 我地唔怕你長氣,仲好欣賞你既朝氣,最驚你嚴我地唔受敎,講到冇氣
BaByQ113 寫道: 鬆人
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy