母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


2981#
發表於 07-8-20 14:25 |只看該作者
原文章由 SMM 於 07-8-20 14:23 發表


我會揀活動教學,希望建立小朋友既學習興趣,令佢覺得學習是開心的,同埋令佢有主動學習的推動力。而且小朋友是透過感覺及經歴去學習,所以覺得活動教學適合D。


你好!那你會申請我上次話的一間學校嗎?要申請FULL DAY K1,要快手喇!我打算今星期交表.


大宅

積分: 2273


2982#
發表於 07-8-20 14:29 |只看該作者
開會先.....我又諗到d野..


男爵府

積分: 7768


2983#
發表於 07-8-20 14:39 |只看該作者
教會有幾位 教Band 1 一條龍學校的朋友, 佢地自己的孩子可直入都唔讀.

因為眼見學生被學校日谷夜谷,
生活 = 默書、功課、測驗、考試、報告....

無晒童年, 壓力又大, 挫敗感又多...
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


2984#
發表於 07-8-20 14:45 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-20 14:29 發表
開會先.....我又諗到d野..


請問知唔知邊有乳貼賣?


複式洋房

積分: 328


2985#
發表於 07-8-20 14:46 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:02 發表
我幼稚園同小學都係讀傳統小學,至于中學讀了一間既傳統但又唔係好太傳統的學校,點講呢?係我個年代,我間中學係區內名校,但又唔係好exam oriented 成日教outsly野,因為教學模式多樣化,老師想學生學多點知識多于EX ...


Montessori kinder is also my choice, I buy this method.

我自已都係traditional school 出身,學校勁注重academic result,讀書時成績算不錯但出黎做事便知自已有好多不足之處,唔係識讀書識考試就得。所以好希望亞女唔好步我後塵。我以前間學校係Band 1學校,仲有幼稚園,小学,中學。但so far我班同學都冇人送個女番入去讀。
[url=][/url]


複式洋房

積分: 328


2986#
發表於 07-8-20 14:49 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:25 發表


你好!那你會申請我上次話的一間學校嗎?要申請FULL DAY K1,要快手喇!我打算今星期交表.


This week咁快?? 我仲打算9月開咗學去參觀吓播!
[url=][/url]


男爵府

積分: 9395


2987#
發表於 07-8-20 14:54 |只看該作者
原文章由 SMM 於 07-8-20 14:49 發表


This week咁快?? 我仲打算9月開咗學去參觀吓播!


係呀!因為打過去問,佢地話K1 FULL DAY得廿幾個位.佢地用蒙特梭利教育,個課程好吸引我,但個校園就好迫,沒有課室!不過附近沒有更好的選擇,你可以先申請,opportunity cost is 幾廿蚊,報名費.報完等佢地開放日再睇 ,但其實佢地已經開左學.


男爵府

積分: 6033


2988#
發表於 07-8-20 14:56 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:45 發表


請問知唔知邊有乳貼賣?


乳貼?? 要o黎做咩 妳想真空上陣 仲咩咁激

我估內衣店應該有得賣, 再唔係青衣城莉安娜應該都有.

[ 本文章最後由 nan_nan 於 07-8-20 14:58 編輯 ]


複式洋房

積分: 328


2989#
發表於 07-8-20 14:58 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:54 發表


係呀!因為打過去問,佢地話K1 FULL DAY得廿幾個位.佢地用蒙特梭利教育,個課程好吸引我,但個校園就好迫,沒有課室!不過附近沒有更好的選擇,你可以先申請,opportunity cost is 幾廿蚊,報名費.報完等佢地開放日再 ...


咁張form是否可以download定要自己去攞?可否pm個website or tel no. 俾我? Thanks.
[url=][/url]


男爵府

積分: 9395


2990#
發表於 07-8-20 14:58 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-8-20 14:56 發表


乳貼? 要o黎做咩?? 妳想真空上陣??? 仲咩咁激

我估內衣店應該有得賣, 再唔係青衣城莉安娜應該都有.


我戴巴個位敏感,出了一達達野,好痕呀!但唔知乳貼又會唔會敏感.呀!救命!!!


男爵府

積分: 7768


2991#
發表於 07-8-20 14:58 |只看該作者
丁媽要去ball咩?

Watsons & Bra shop 有賣.

原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:45 發表
請問知唔知邊有乳貼賣?
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


2992#
發表於 07-8-20 15:06 |只看該作者
原文章由 SMM 於 07-8-20 14:58 發表


咁張form是否可以download定要自己去攞?可否pm個website or tel no. 俾我? Thanks.


pls check PM!


男爵府

積分: 6033


2993#
發表於 07-8-20 15:07 |只看該作者
我自已其實 prefer 囡囡可以係活動教學下學習, 講真, 係我以前果代, 邊有咁多咩活動教學, 但都一樣覺得校園生活好開心. 不過依家時勢唔同, 傳統教學下o既學校大多已經變質為填鴨式教學, 學生一開始時未必覺得辛苦, 反而做家長o既我唔係太忍心俾晴晴咁細個就要開始不停更硬灌輸知識入腦. 不過選擇還選擇, 我 choose 學校時, 學校又 choose 學生, 所以我會唔理三, 七, 二十一, 報o左心儀幾間, 到有邊間話收時先再慢慢 choose.


男爵府

積分: 6033


2994#
發表於 07-8-20 15:10 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:58 發表


我戴巴個位敏感,出了一達達野,好痕呀!但唔知乳貼又會唔會敏感.呀!救命!!!


o下 帶 bra 都會敏感 如果係, 乳貼都應該會 wor, 事關乳貼係膠o黎o架. 點解無端端會咁o架, 試o下 "wan" 出源頭, 再諗辦法解決好過.


複式洋房

積分: 328


2995#
發表於 07-8-20 15:11 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 14:39 發表
教會有幾位 教Band 1 一條龍學校的朋友, 佢地自己的孩子可直入都唔讀.

因為眼見學生被學校日谷夜谷,
生活 = 默書、功課、測驗、考試、報告....

無晒童年, 壓力又大, 挫敗感又多...


琴日去探朋友佢個仔响xxx官小讀小一,每日由大埔出市區返學,來回2个半hours,每日dinner 前做晒d handwriting 既功課,飯後仲要都d web既功課,做到10pm先做完去訓,我見佢d中文功課好鬼深,印象中自己好似成4年班先要做d咁既功課,覺得个小朋友好可憐!朋友仲話e+个个都係咁ga la.......
[url=][/url]


男爵府

積分: 6033


2996#
發表於 07-8-20 15:13 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:58 發表


我戴巴個位敏感,出了一達達野,好痕呀!但唔知乳貼又會唔會敏感.呀!救命!!!


o岩o岩諗倒, 如果真係個 bra 令妳敏感, 不如妳帶完 bra, 再用泳衣墊個墊隔一隔去得唔得呢


男爵府

積分: 6033


2997#
發表於 07-8-20 15:15 |只看該作者
原文章由 SMM 於 07-8-20 15:11 發表


琴日去探朋友佢個仔xxx官小讀小一,每日由大埔出市區返學,來回2個半hours,每日dinner 前做晒d handwriting 既功課,飯後仲要都d web既功課,做到10pm先做完去訓,我見佢d中文功課好鬼深,印 ...


ar :cry: 總知依家 d 小朋友就慘 la :-( 諗諗o下 choose o左生多個都唔知o岩唔o岩

[ 本文章最後由 nan_nan 於 07-8-20 15:18 編輯 ]


男爵府

積分: 7768


2998#
發表於 07-8-20 15:17 |只看該作者
諗起要送個仔入去過D非人生活, 我地寧願移民.:-(

個個都係咁, 代表香港主流教育 唔human, adnormal lor...:tongue:

原文章由 SMM 於 07-8-20 15:11 發表 覺得个小朋友好可憐!朋友仲話e+个个都係咁ga la.......
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


複式洋房

積分: 328


2999#
發表於 07-8-20 15:19 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 15:06 發表


pls check PM!


收到,謝謝!
[url=][/url]


男爵府

積分: 7768


3000#
發表於 07-8-20 15:21 |只看該作者
Ding ma:

妳食左D咩??

原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:58 發表
ops:" /> 我戴巴個位敏感,出了一達達野,好痕呀!

[ 本文章最後由 chiuchristan 於 07-8-20 15:29 編輯 ]
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo