親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


2981#
發表於 16-8-4 12:40 |只看該作者

回覆:台灣食玩行

正在饗食天堂食 lunch buffet, 尋日先book,確係抵食


珍珠宮

積分: 34040


2982#
發表於 16-8-6 13:38 |只看該作者

回覆樓主:

三井林口outlet
DSC_0082.JPEG
DSC_0083.JPEG
DSC_0088.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2983#
發表於 16-8-6 13:42 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-6 13:38
三井林口outlet

在台北車站西站A棟搭三重客運1210在台北麗都落車直達 outlet
DSC_0080.JPEG
DSC_0081.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2984#
發表於 16-8-6 13:44 |只看該作者

回覆樓主:

桃園機場出境大堂左邊直入有退税櫃檯。
DSC_0178.JPEG

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2985#
發表於 16-8-6 13:45 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-6 13:44
桃園機場出境大堂左邊直入有退税櫃檯。

在outlet、百貨…買滿 NT$2000以上,就可以退税
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2986#
發表於 16-8-7 17:43 |只看該作者

回覆樓主:

近排台北車站附近的京站(Q Square)有日本 Pablo cheese tart 的promotion counter賣緊 cheese tart、cheese 千層酥、餅亁……賣,比HK平好多……超平、超抵食

DSC_0157.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2987#
發表於 16-8-7 17:45 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-7 17:43
近排台北車站附近的京站(Q Square)有日本 Pablo cheese tart 的promotion counter賣緊 cheese tart、cheese ...

Q Square 賣Pablo cheese tart NT$328/個 (大 tart)
而cheese 千層酥做緊買一送一優惠

DSC_0158.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2988#
發表於 16-8-7 17:46 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-7 17:43
近排台北車站附近的京站(Q Square)有日本 Pablo cheese tart 的promotion counter賣緊 cheese tart、cheese ...

http://www.weekendhk.com/dining/ad-hot-food/%E5%85%83%E7%A5%96%E8%8A%9D%E5%A3%AB%E6%92%BBpablo%E6%AE%BA%E5%88%B0%E9%A6%99%E6%B8%AF/

香港係咁嘅價錢
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2989#
發表於 16-8-7 17:47 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-7 17:43
近排台北車站附近的京站(Q Square)有日本 Pablo cheese tart 的promotion counter賣緊 cheese tart、cheese ...

香港在K11有得賣
http://tsimshatsui.k11.com/kw/PABLO/3625
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2990#
發表於 16-8-7 17:48 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-7 17:45
Q Square 賣Pablo cheese tart NT$328/個 (大 tart)
而cheese 千層酥做緊買一送一優惠

cheese 千層酥(NT$358)做緊買一送一優惠……平到笑!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2991#
發表於 16-8-7 18:10 |只看該作者

回覆樓主:

除了Carafour,仲有這間全聯福利中心(超市)可買野!

http://www.pxmart.com.tw/px/index.px
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2992#
發表於 16-8-7 18:12 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-7 18:10
除了Carafour,仲有這間全聯福利中心(超市)可買野!

http://www.pxmart.com.tw/px/index.px

全聯褔利中心有袋裝UCC咖啡 (NT$109 / NT$99) 賣!
DSC_0085.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2993#
發表於 16-8-7 18:15 |只看該作者

回覆樓主:

美華泰有黑豆水、紅豆水、薏仁水賣
DSC_0138.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2994#
發表於 16-8-7 18:16 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-7 18:15
美華泰有黑豆水、紅豆水、薏仁水賣

http://www.mhtefc.com.tw
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 19089

2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2995#
發表於 16-8-7 18:55 |只看該作者
wai001 發表於 16-8-7 17:43
近排台北車站附近的京站(Q Square)有日本 Pablo cheese tart 的promotion counter賣緊 cheese tart、cheese ...

可能期望過高…無乜芝士味…見無人排隊買黎試…叫做試過
20160803_184735.JPEG


大宅

積分: 1067


2996#
發表於 16-8-7 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

有冇行程可以借黎參考參考


珍珠宮

積分: 34040


2997#
發表於 16-8-8 13:08 |只看該作者

回覆樓主:

http://travel.ulifestyle.com.hk/m/article/view.php?id=ADsRZhEpA3YMLg&type=3

轉載:
各方 #YouYou 好友,打卡還打卡,都要小心啲打呀!

#人生得意須打卡
#打卡要用馬賽克
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


2998#
發表於 16-8-8 17:31 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
#Walker下午茶 來自日本『世界第二好吃的冰淇淋菠蘿麵包』引進台灣囉~8/13即將開幕!

現烤出爐的菠蘿麵包裡大有學問,
外側酥脆帶有餅乾口感,內側卻是鬆軟濕潤,
熱呼呼的溫度搭配內餡抹茶冰淇淋,多層次的口感即將席捲台北街頭~

http://www.walkerland.com.tw/article/view/123246
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 4906


2999#
發表於 16-8-9 01:47 |只看該作者
回覆 wai001 的帖子

請問三井林囗OUTLET是否在台北車站搭捷運在林口站出就能到?
THANKS


珍珠宮

積分: 34040


3000#
發表於 16-8-9 09:48 |只看該作者
rio 發表於 16-8-9 01:47
回覆 wai001 的帖子

請問三井林囗OUTLET是否在台北車站搭捷運在林口站出就能到?

暫時捷運未開通,所以有兩個方案:
1)在台北車站西站A楝搭三重客運

2)搭捷運再轉接駁 shuttle bus
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo