影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   11


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2981#
發表於 17-3-27 10:39 |只看該作者
每日一相
myimage.jpg


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2982#
發表於 17-3-27 10:49 |只看該作者
卡通版的四爺,看過神放的應該會會心微笑
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2983#
發表於 17-3-27 10:50 |只看該作者
粉紅色的鳥家
myimage.jpg


侯爵府

積分: 20939

好媽媽勳章 畀面勳章


2984#
發表於 17-3-27 10:53 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 10:36
聽聞過多幾日仲有,儲定錢啦

你係邊樹聽聞咁多消息仲有冇聽聞亞巡
呢個月買左好多佢地既野


侯爵府

積分: 20939

好媽媽勳章 畀面勳章


2985#
發表於 17-3-27 11:04 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 10:35
本帖最後由 felixthemom 於 17-3-27 10:36 編輯

有得在台灣發行,唔駛運費,佢地對台灣橙子特別好:thin ...

見到咁偏心我覺得好心痛,但又唔怪得佢地咁大細超,的確係台灣紅過香港


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2986#
發表於 17-3-27 11:22 |只看該作者
nanalala 發表於 17-3-27 11:04
見到咁偏心我覺得好心痛,但又唔怪得佢地咁大細超,的確係台灣紅過香港
...

台灣飯對佢地係好熱情嘅,相對香港人一向比較理性,而且香港巿場太細


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2987#
發表於 17-3-27 11:24 |只看該作者
nanalala 發表於 17-3-27 10:53
你係邊樹聽聞咁多消息仲有冇聽聞亞巡
呢個月買左好多佢地既野
...

我都好想廿週年有亞巡,但我驚如果出年冇咗限韓令佢地唔來香港


大宅

積分: 1005


2988#
發表於 17-3-27 11:53 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 10:49
卡通版的四爺,看過神放的應該會會心微笑

泰山落水冇左條裙,笑死禾


大宅

積分: 1005


2989#
發表於 17-3-27 11:53 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 10:50
粉紅色的鳥家

畫得好似Jin


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2990#
發表於 17-3-27 13:42 |只看該作者
[Everyday Shinhwa] 系列

120421 神話游擊約會,如果我行行下街見到佢地我都會發癲

http://www.bilibili.com/video/av2226992


大宅

積分: 1005


2991#
發表於 17-3-27 14:09 |只看該作者
樓主,你真勁,揾到咁多


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2992#
發表於 17-3-27 15:09 |只看該作者
最愛彗星 發表於 17-3-27 14:09
樓主,你真勁,揾到咁多

唔敢當,我都係做搬運工人啫
我入坑唔夠一年,仲有好多歷史要慢慢發掘
佢地真係好正,越了解越陷入得深


大宅

積分: 1005


2993#
發表於 17-3-27 15:16 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 15:09
唔敢當,我都係做搬運工人啫
我入坑唔夠一年,仲有好多歷史要慢慢發掘
佢地真係好正,越了 ...

彗星係2014上過魔女狩猎,係尾果度佢講錯嘢,成班MC同佢兜,笑死,你哋睇過未


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


2994#
發表於 17-3-27 15:28 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 10:49
卡通版的四爺,看過神放的應該會會心微笑

星星好可愛!
依排我又睇返神放,之前係睇Eric,然後睇六子,家陣睇星星,我怕遲早我會睇七次
星星懵懂得好攪笑


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2995#
發表於 17-3-27 15:34 |只看該作者
最愛彗星 發表於 17-3-27 15:16
彗星係2014上過魔女狩猎,係尾果度佢講錯嘢,成班MC同佢兜,笑死,你哋睇過未
...

日輸夜贏


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2996#
發表於 17-3-27 15:37 |只看該作者
XOGOGO 發表於 17-3-27 15:28
星星好可愛!
依排我又睇返神放,之前係睇Eric,然後睇六子,家陣睇星星,我怕遲早我會睇七次:joyo ...

我都要,尤其是第一季,果陣淨係識Eric,對六子唔認識,再睇會有另一番體會


大宅

積分: 1005


2997#
發表於 17-3-27 15:37 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 15:34
日輸夜贏

本帖最後由 最愛彗星 於 17-3-27 15:38 編輯




男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


2998#
發表於 17-3-27 16:10 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 15:34
日輸夜贏

好懵懂,星星性格真係好小王子


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


2999#
發表於 17-3-27 16:12 |只看該作者
felixthemom 發表於 17-3-27 15:37
我都要,尤其是第一季,果陣淨係識Eric,對六子唔認識,再睇會有另一番體會
...

快d又翻煲,真係睇咗幾次都唔悶


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3000#
發表於 17-3-27 17:05 |只看該作者
Ep2 teaser,感覺現在開始先係戲肉

https://instagram.com/p/BSIsSXugNt-/

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo