立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 elkykit 於 09-2-5 17:33 發表 咁咪好囉...我上次整蕃蛋免治牛肉...佢話好似細路仔食嗰d咁喎...唔肯撈囉!!! 咁我諗住好送飯嘛, 濕濕哋!!! 但佢唔食囉...真係吹漲 不過佢不嬲都唔鍾意撈沖食飯...但我又覺得咁樣先最容易吸收嘛!!! 我想佢 ...
大宅
積分: 2968
子爵府
積分: 10503
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 17:37 發表 就係因為佢過份揀飲擇食..所以咁瘦???
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:39 發表 Christieming,佢係軍裝,你老公呢 你地葵蓉好唔好住,我見宿舍有單位出,我地諗緊抽唔抽
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:44 發表 Elky,我試過煮蕃茄炒蛋,結果佢面都唔俾,一D都唔肯食 得阿仔同我食晒咋
原帖由 julieann 於 09-2-5 17:35 發表 我都覺得同豉油有關呀~ 係咪應該用蒸魚豉油?
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:48 發表 其實呢度幾好咖,不過我係低層,有嘈又大塵 所以想試下抽,不過都係陪跑,因為而家成功抽到 宿舍樹會微好多比起以前
伯爵府
積分: 16416
原帖由 elkykit 於 09-2-5 17:51 發表 我住高層...但都好大塵又好嘈!!!! 妳係咪對住馬路呀??? 我就係啦...夜晚d車聲真係嘈到死呀...我間房個窗係唔會開架...一開咗真係唔洗瞓呀...d車好似係頭頂咁...好似瞓緊街咁呀 ...
積分: 18922
原帖由 B~ma 於 09-2-5 05:52 PM 發表 但係太多結左婚既男人唔多唔少都會肥D咖喎 好似我老公都係,肥係個肚度,D褲要買過
原帖由 vkk 於 09-2-5 17:52 發表 elky~好耐冇同你傾啦!!
原帖由 vkk 於 09-2-5 17:51 發表
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 05:54 PM 發表 你講到咁誇張o既??? 我住葵蓉低層..都冇你講到咁恐怖喎!!!
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:52 發表 但係太多結左婚既男人唔多唔少都會肥D咖喎 好似我老公都係,肥係個肚度,D褲要買過
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy