跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2981#
發表於 09-2-5 17:37 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-5 17:33 發表
咁咪好囉...我上次整蕃蛋免治牛肉...佢話好似細路仔食嗰d咁喎...唔肯撈囉!!! 咁我諗住好送飯嘛, 濕濕哋!!! 但佢唔食囉...真係吹漲 不過佢不嬲都唔鍾意撈沖食飯...但我又覺得咁樣先最容易吸收嘛!!! 我想佢 ...

就係因為佢過份揀飲擇食..所以咁瘦???


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2982#
發表於 09-2-5 17:39 |只看該作者
Christieming,佢係軍裝,你老公呢
你地葵蓉好唔好住,我見宿舍有單位出,我地諗緊抽唔抽


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2983#
發表於 09-2-5 17:41 |只看該作者
係呀,我覺得用蒸魚豉油好味D


子爵府

積分: 10503


2984#
發表於 09-2-5 17:41 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 17:37 發表

就係因為佢過份揀飲擇食..所以咁瘦???


咁佢又唔算楝飲擇食...佢好多嘢都食...但食得好"嚴尖"囉...例如要食新鮮...個煮法要啱心水嗰d囉!!!


子爵府

積分: 10503


2985#
發表於 09-2-5 17:42 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:39 發表
Christieming,佢係軍裝,你老公呢
你地葵蓉好唔好住,我見宿舍有單位出,我地諗緊抽唔抽


妳覺得葵馥唔好住呀???


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2986#
發表於 09-2-5 17:44 |只看該作者
Elky,我試過煮蕃茄炒蛋,結果佢面都唔俾,一D都唔肯食
得阿仔同我食晒咋


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2987#
發表於 09-2-5 17:48 |只看該作者
其實呢度幾好咖,不過我係低層,有嘈又大塵
所以想試下抽,不過都係陪跑,因為而家成功抽到
宿舍樹會微好多比起以前


子爵府

積分: 10503


2988#
發表於 09-2-5 17:48 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:44 發表
Elky,我試過煮蕃茄炒蛋,結果佢面都唔俾,一D都唔肯食
得阿仔同我食晒咋


同我一樣


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2989#
發表於 09-2-5 17:49 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 17:35 發表

我都覺得同豉油有關呀~ 係咪應該用蒸魚豉油?

係呀~蒸魚豉油好味o的


子爵府

積分: 10503


2990#
發表於 09-2-5 17:51 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:48 發表
其實呢度幾好咖,不過我係低層,有嘈又大塵
所以想試下抽,不過都係陪跑,因為而家成功抽到
宿舍樹會微好多比起以前


我住高層...但都好大塵又好嘈!!!! 妳係咪對住馬路呀??? 我就係啦...夜晚d車聲真係嘈到死呀...我間房個窗係唔會開架...一開咗真係唔洗瞓呀...d車好似係頭頂咁...好似瞓緊街咁呀


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2991#
發表於 09-2-5 17:51 |只看該作者


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2992#
發表於 09-2-5 17:52 |只看該作者
elky~好耐冇同你傾啦!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2993#
發表於 09-2-5 17:52 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:39 發表
Christieming,佢係軍裝,你老公呢
你地葵蓉好唔好住,我見宿舍有單位出,我地諗緊抽唔抽

哦...我老公係cid...話唔埋..佢地認識呢!!!

葵蓉都好住...不過我覺得葵馥方便o的喎!!


大宅

積分: 2968

畀面勳章


2994#
發表於 09-2-5 17:52 |只看該作者
但係太多結左婚既男人唔多唔少都會肥D咖喎
好似我老公都係,肥係個肚度,D褲要買過


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2995#
發表於 09-2-5 17:54 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-5 17:51 發表


我住高層...但都好大塵又好嘈!!!! 妳係咪對住馬路呀??? 我就係啦...夜晚d車聲真係嘈到死呀...我間房個窗係唔會開架...一開咗真係唔洗瞓呀...d車好似係頭頂咁...好似瞓緊街咁呀 ...

你講到咁誇張o既???
我住葵蓉低層..都冇你講到咁恐怖喎!!!


伯爵府

積分: 18922


2996#
發表於 09-2-5 17:55 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 05:52 PM 發表
但係太多結左婚既男人唔多唔少都會肥D咖喎
好似我老公都係,肥係個肚度,D褲要買過



結婚之後我老公都有肥, 不過佢keep得住, 因為佢成日做gym~


子爵府

積分: 10503


2997#
發表於 09-2-5 17:55 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 17:52 發表
elky~好耐冇同你傾啦!!


係啦...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2998#
發表於 09-2-5 17:55 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 17:51 發表

vicky..
好少見你呢個時間上o黎喎~


伯爵府

積分: 18922


2999#
發表於 09-2-5 17:55 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 05:54 PM 發表

你講到咁誇張o既???
我住葵蓉低層..都冇你講到咁恐怖喎!!!



我都住底層, 又對正馬路, 雖然都真係好嘈, 但未至於好似係頭頂行過咁


子爵府

積分: 10503


3000#
發表於 09-2-5 17:57 |只看該作者
原帖由 B~ma 於 09-2-5 17:52 發表
但係太多結左婚既男人唔多唔少都會肥D咖喎
好似我老公都係,肥係個肚度,D褲要買過


佢已經肥咗架喇...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo