跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


2981#
發表於 05-10-14 11:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

咁妳吾係始終要join返個既咩??

no !! no !!! no !!!!


個seminar無哂位啦,所以全部都無得去聽。


伯爵府

積分: 15050


2982#
發表於 05-10-14 11:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我都話+wai佢有咩我唔知架.


係咩?咁我今朝坐咩車?食咩早餐?去咗大大未呀? [/quote]
你唔係想我連你d咁既私人野都知呀 係呢, 等陣食咩好呢


伯爵府

積分: 15050


2983#
發表於 05-10-14 11:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

咁妳吾係始終要join返個既咩??

no !! no !!! no !!!!


個seminar無哂位啦,所以全部都無得去聽。 [/quote]
咁咪正囉.


伯爵府

積分: 16171


2984#
發表於 05-10-14 11:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

吾好大教壞細!! (無奶油架? 妳明明細過襯家格??) ?-( ?-(


講真我d說話無如花咁嘔心,"咦....老公...好驚呀!"


伯爵府

積分: 16171


2985#
發表於 05-10-14 11:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
屎啦, 咁你而家又咁唔 既 ?-( 係唔係有個係度就咁大膽呢


我諗我星期五個人會大膽d啩?


伯爵府

積分: 16171


2986#
發表於 05-10-14 11:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你唔係想我連你d咁既私人野都知呀 係呢, 等陣食咩好呢


車...即係唔知啦,又話我有咩你都知。

一陣我多數都唔會出去啦,我今日會早走所以應該會叫外賣。


伯爵府

積分: 15050


2987#
發表於 05-10-14 11:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

吾好大教壞細!! (無奶油架? 妳明明細過襯家格??) ?-( ?-(


講真我d說話無如花咁嘔心,"咦....老公...好驚呀!" [/quote]
仲有d說話你地仲驚呀 有無興趣聽


伯爵府

積分: 15050


2988#
發表於 05-10-14 11:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
屎啦, 咁你而家又咁唔 既 ?-( 係唔係有個係度就咁大膽呢


我諗我星期五個人會大膽d啩? [/quote]
咁夜晚你會唔會大膽到好似人狼咁架


伯爵府

積分: 16171


2989#
發表於 05-10-14 11:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:

仲有d說話你地仲驚呀 有無興趣聽


唔.....today is friday....ok...放馬過嚟~


伯爵府

積分: 16171


2990#
發表於 05-10-14 11:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咁夜晚你會唔會大膽到好似人狼咁架


人狼係點架?


伯爵府

積分: 15050


2991#
發表於 05-10-14 11:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:

仲有d說話你地仲驚呀 有無興趣聽


唔.....today is friday....ok...放馬過嚟~ [/quote]
都係唔講比你知, 費事你笑人之餘仲學左返去同你老公講架.


伯爵府

積分: 15050


2992#
發表於 05-10-14 11:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
咁夜晚你會唔會大膽到好似人狼咁架


人狼係點架? [/quote]
扮天真 返去問老公啦


大宅

積分: 1312


2993#
發表於 05-10-14 12:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly,

我家住北角,想找灣仔區及東區全日制的幼稚園/幼兒園,如果這些資料可以給我看看可以嗎?多謝你的幫助. [quote]
cherly 寫道:
全日制幼稚園係我杯茶,我一直有留意。你住邊區 / 想係邊區讀?睇
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


大宅

積分: 1312


2994#
發表於 05-10-14 12:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

導遊對遊客講:香港現在又多一
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


伯爵府

積分: 15050


2995#
發表於 05-10-14 12:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[quote]
Shirleywuwu 寫道:
導遊對遊客講:香港現在又多一


大宅

積分: 4515


2996#
發表於 05-10-14 12:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Fanny 好似唔記得喎!都係靠自己啦,我應該唔報,因為依家問咗冇全日應該唔諗 lu!

聰明豆 寫道:
cherly,
妳填左VICTORIA未呀?? 之前fanny都好似話幫我地攞form格???
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


2997#
發表於 05-10-14 12:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咁我都要收少少佣金


妳直頭費用全收啦! 辛苦妳成日走上走落!!


侯爵府

積分: 21322


2998#
發表於 05-10-14 12:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
Fanny 好似唔記得喎!都係靠自己啦,我應該唔報,因為依家問咗冇全日應該唔諗 lu!


係囉?? ?-( ?-(

呵?? 吾合妳何車!!


公爵府

積分: 27430

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


2999#
發表於 05-10-14 13:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Shirleywuwu 寫道:

我現在上網找全日制的幼稚園給avis,因為湊avis的人不懂得教,找這些全日制的幼稚園,可以有較長時間比avis學多些東西.但恩禧媽說好小全日制的幼稚園,叫我找全日的幼兒園會多d.都唔知點做好.

通常津貼既幼稚園K2先有全日制, 私立既幼稚園K1以有全日制, 但school fee就近乎4K


大宅

積分: 4515


3000#
發表於 05-10-14 13:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

你自己報啦,mon 都係自己報咗,我聽講話10月尾前好入紙,11月5日 Interview 呀!

聰明豆 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
Fanny 好似唔記得喎!都係靠自己啦,我應該唔報,因為依家問咗冇全日應該唔諗 lu!


係囉?? ?-( ?-(

呵?? 吾合妳何車!! [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo