想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2981#
發表於 12-9-28 21:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3妹+於+12-09-28+發表到時幾

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
5w6d ar
原來你亞b大我亞b幾日架


伯爵府

積分: 17558


2982#
發表於 12-9-28 21:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3妹+於+12-09-28+發表肚呀!

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
我下星期五唔知用咩方法照呢?
你到時飲多D水,就可以肚照




男爵府

積分: 6981


2983#
發表於 12-9-28 21:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-28+發表5w6d

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-28 發表
原來你亞b大我亞b幾日架
但我遲排卵,所以唔知正確有幾大!




男爵府

積分: 6981


2984#
發表於 12-9-28 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-28+發表我下

原帖由 litaitai 於 12-09-28 發表
你到時飲多D水,就可以肚照
好呀,我都唔想做陰照呀,謝謝大大!





男爵府

積分: 5027


2985#
發表於 12-9-28 21:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表到時幾

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
5w6d ar
知唔知day 幾排egg 呀,5w6d 未必咁快睇到喎




水晶宮

積分: 50600


2986#
發表於 12-9-28 21:57 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 45)

尋晚紅d先微控,秀兒淺線,但剛剛紅d已經白雪雪,秀兒再淺左,係咪已經排左呀?




男爵府

積分: 5027


2987#
發表於 12-9-28 21:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 litaitai 於 12-09-28 發表你

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
好呀,我都唔想做陰照呀,謝謝大大!
尿急係容易見到子宫d, 但係bb唔一定咁早露面,我上星期就係,醫生話見唔到子宫入面有bb, 嚇鬼死




男爵府

積分: 5027


2988#
發表於 12-9-28 21:57 |只看該作者

引用:尋晚紅d先微控,秀兒淺線,但剛剛紅d已經白

原帖由 RWBABY 於 12-09-28 發表
尋晚紅d先微控,秀兒淺線,但剛剛紅d已經白雪雪,秀兒再淺左,係咪已經排左呀?:p ...
有機會排左,但仲可以補飛呀!




水晶宮

積分: 50600


2989#
發表於 12-9-28 22:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-09-28 發表尋晚

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
有機會排左,但仲可以補飛呀!
今日day 13 only, 之前通常day 14,15紅d深粗架,但上個月紅d都冇乜深粗,秀兒就有,不过係day 12 jar但今晚吾会放过c6




伯爵府

積分: 18014


2990#
發表於 12-9-28 22:14 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-28 21:04
6w6d la


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2991#
發表於 12-9-28 22:18 |只看該作者
HI~ EVERYBODY


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2992#
發表於 12-9-28 22:19 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-28 08:30
咁多位早,van仔早,我今次呢三日藥都係藥粉呀,不過佢俾得我食應該ok,之後佢話唔駛再睇佢,一方面開心唔駛 ...
唔駛睇佢, 咁你得閒返去探下佢囉~ 又可以俾佢知道你嘅近況嘛


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2993#
發表於 12-9-28 22:19 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-28 08:33
咁我對奶敏感又唔飲得豆漿,淨係食雞蛋,芝士夠麻?
千其唔好食未經製造嘅芝士呀~!!


伯爵府

積分: 18014


2994#
發表於 12-9-28 22:19 |只看該作者
RWBABY 發表於 12-9-28 22:14
今日day 13 only, 之前通常day 14,15紅d深粗架,但上個月紅d都冇乜深粗,秀兒就有,不过係day 12 jar ...

唔諗咁多住.....DO左先加油!


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2995#
發表於 12-9-28 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-09-28+發表

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
但我遲排卵,所以唔知正確有幾大!
到時share下


伯爵府

積分: 18014


2996#
發表於 12-9-28 22:21 |只看該作者
Vinkivan 發表於 12-9-28 22:18
HI~ EVERYBODY

HI...


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2997#
發表於 12-9-28 22:21 |只看該作者

引用:HI~+EVERYBODY

原帖由 Vinkivan 於 12-09-28 發表
HI~ EVERYBODY
van你起身喇。早呀


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2998#
發表於 12-9-28 22:21 |只看該作者
3妹 發表於 12-9-28 15:34
各位ee hello, 我係lalaB 呀,公公話見到我好靚仔呀,佢想我係仔仔呀!!




...
lala B仔你好呀


水晶宮

積分: 50600


2999#
發表於 12-9-28 22:21 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY 發表於 12-9-28 22:14 今日da

原帖由 Yeahly_ly 於 12-09-28 發表
唔諗咁多住.....DO左先加油!
知la




水晶宮

積分: 50600


3000#
發表於 12-9-28 22:22 |只看該作者

引用:HI~ EVERYBODY

原帖由 Vinkivan 於 12-09-28 發表
HI~ EVERYBODY
hihi, 我地開始放4日中秋假la




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo