立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 37201
原帖由 wynsie0307 於 13-03-11 發表 跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉至好d,出來都偏濕! 大家對個呢份食譜有咩意見呀? ...
原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表 但真係超好食。所以佢係終極邪惡包
原帖由 ccmama2011 於 13-03-11 發表 大家好!新手報到! 買左行貨上來爬文,两日後決定轉機,用左一星期就換左105T!!!
男爵府
積分: 7012
Cayee 發表於 13-3-11 11:55 呢個包用得仲多牛油啊,但真係超超超好味
原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表 多謝你 不過要企返起身 真係需要好多勇氣同時間
原帖由 tp168 於 13-03-11 發表 係囉,我都想知道 PHILIPS 豆漿機D出品係點,朴有天傾傾下唔見咗人都有 GE ...
水晶宮
積分: 64904
原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-11 發表 你仲後生,大把時間啦!
原帖由 Yenyenng 於 13-03-11 發表 wah! 好想食呀! 面嗰啲係咪砂糖? 可以分享食嗎?
原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表 暫時未有其他目標,睇住靚仔先
原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表 水X粉250G 水183G 會唔會水多呢?
別墅
積分: 893
原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表 唔係, 仔女總有一日會飛, 老公陪你一世
原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表 我冇左一邊,後生都冇用,醫生話,只要快d有先得。
原帖由 豬豬822 於 13-03-11 發表 用HSBx積分換ga,顏色好靚見到都開心
積分: 46466
原帖由 tp168 於 13-03-11 發表 出面有個豆漿機吹水區呀,你唔知我地係個邊都有吹水咩
原帖由 ilj 於 13-03-11 發表
瑪瑙宮
積分: 135797
Cayee 發表於 13-3-11 08:49 多謝你 不過要企返起身 真係需要好多勇氣同時間
bullbull1 發表於 13-3-11 08:50 噚日再戰mode 2,超軟吐司,終於成功焗到高大靚仔,19cm高
baby_king 發表於 13-3-11 09:34 羨慕死我啦……我左度右度,我廚房都放唔落呢部焗爐
wynsie0307 發表於 13-3-11 10:03 朱古力香蕉楓糖包出爐!
原帖由 88328mama 於 13-03-11 發表 P 仔打 1 機造型 : 芝士火腿包, 白豬仔,再加半磅椰賓
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy