烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


珍珠宮

積分: 37201


2981#
發表於 13-3-11 12:53 |只看該作者

引用:跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉

原帖由 wynsie0307 於 13-03-11 發表
跟食譜後開機搓時,發現好濕,要加幾匙高粉至好d,出來都偏濕! 大家對個呢份食譜有咩意見呀?




...
蕉會出水,重量當8成水,乾先加。同埋我用楓漿30咋




珍珠宮

積分: 37201


2982#
發表於 13-3-11 12:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+13-03-11+發表一

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
但真係超好食。所以佢係終極邪惡包





珍珠宮

積分: 37201


2983#
發表於 13-3-11 12:56 |只看該作者

引用:大家好!新手報到! 買左行貨上來爬文,两

原帖由 ccmama2011 於 13-03-11 發表
大家好!新手報到!

買左行貨上來爬文,两日後決定轉機,用左一星期就換左105T!!!
刷新新紀錄




男爵府

積分: 7012

BK Milk勳章


2984#
發表於 13-3-11 12:56 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 11:55
呢個包用得仲多牛油啊,但真係超超超好味

wah! 好想食呀!
面嗰啲係咪砂糖? 可以分享食嗎?


珍珠宮

積分: 37201


2985#
發表於 13-3-11 12:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prisyan+於+13-03-11+發表臨

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
多謝你 不過要企返起身 真係需要好多勇氣同時間
你仲後生,大把時間啦!




珍珠宮

積分: 37201


2986#
發表於 13-3-11 12:58 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+08:48+樓主連

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
係囉,我都想知道 PHILIPS 豆漿機D出品係點,朴有天傾傾下唔見咗人都有 GE ...
去Fb問佢




水晶宮

積分: 64904


2987#
發表於 13-3-11 12:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表多謝

原帖由 吉蒂小豬 於 13-03-11 發表
你仲後生,大把時間啦!
我冇左一邊,後生都冇用,醫生話,只要快d有先得。



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2988#
發表於 13-3-11 12:58 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+11:55+呢個包

原帖由 Yenyenng 於 13-03-11 發表
wah! 好想食呀!
面嗰啲係咪砂糖? 可以分享食嗎?
係啊,面再灑糖



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2989#
發表於 13-3-11 13:01 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+12:21+善良的

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
暫時未有其他目標,睇住靚仔先
做法
myphoto.jpg



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 37201


2990#
發表於 13-3-11 13:03 |只看該作者

引用:Quote:prisyan+發表於+13-3-11+08:38+零失

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
水X粉250G
水183G
會唔會水多呢?
最近潮濕,用少啲水,雖則水手吸水力强都係要目測




別墅

積分: 893


2991#
發表於 13-3-11 13:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表所以

原帖由 prisyan 於 13-03-11 發表
唔係, 仔女總有一日會飛, 老公陪你一世
認同




珍珠宮

積分: 37201


2992#
發表於 13-3-11 13:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+13-03-11+發表你

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
我冇左一邊,後生都冇用,醫生話,只要快d有先得。
放鬆啲先易有,我朋友個同事結咗十幾年婚,好想有,但冇辦法,最後打算放棄時去旅行玩就bingo




別墅

積分: 893


2993#
發表於 13-3-11 13:08 |只看該作者

引用:用HSBx積分換ga,顏色好靚見到都開心+

原帖由 豬豬822 於 13-03-11 發表
用HSBx積分換ga,顏色好靚見到都開心
我都準備換,顏色係自己選定係隨機?




珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2994#
發表於 13-3-11 13:08 |只看該作者

引用:Quote:豬豬822+發表於+13-3-11+01:32+首領

原帖由 tp168 於 13-03-11 發表
出面有個豆漿機吹水區呀,你唔知我地係個邊都有吹水咩
我係P仔忠實粉絲

  


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2995#
發表於 13-3-11 13:11 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 ilj 於 13-03-11 發表
好高大ar

  


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2996#
發表於 13-3-11 13:11 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 08:49
多謝你 不過要企返起身 真係需要好多勇氣同時間
其實有乜大不了呢, 跌倒咪再企起身再嚟過囉, 千祈咪令到身邊嘅人傷心


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2997#
發表於 13-3-11 13:11 |只看該作者
bullbull1 發表於 13-3-11 08:50
噚日再戰mode 2,超軟吐司,終於成功焗到高大靚仔,19cm高


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2998#
發表於 13-3-11 13:12 |只看該作者
baby_king 發表於 13-3-11 09:34
羨慕死我啦……我左度右度,我廚房都放唔落呢部焗爐
今晚有好戲睇喇, 睇下我部爐會佔廚房枱面有幾大先, 肯定有人呱呱嘈


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2999#
發表於 13-3-11 13:12 |只看該作者
wynsie0307 發表於 13-3-11 10:03
朱古力香蕉楓糖包出爐!


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3000#
發表於 13-3-11 13:13 |只看該作者

引用:P+仔打+1+機造型+:+芝士火腿包,+白豬仔,

原帖由 88328mama 於 13-03-11 發表
P 仔打 1 機造型 : 芝士火腿包, 白豬仔,再加半磅椰賓
妳好有心機ar

一次過整3款包

  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo