烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5364


2981#
發表於 04-3-16 12:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔該Zen,不過我仍不太明白,過程是否如下:

將所有材料加在一起,打打打,打完放入雪櫃,隔晚攞出來,之後要點呢


大宅

積分: 2106


2982#
發表於 04-3-16 12:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

maumau,
你個cheese cake好靚呀!又夠高又夠鬆,終於成功啦!恭喜你
hehe,我考車牌都pass左啦!好happy呀!

zen,
你個吐司模真係好正呀!我係出面都見唔到咁深咁方的,請問你個模有冇蓋呢?係邊到買ga呢?tks!


用戶要求終止服務

積分: 6954


2983#
發表於 04-3-16 13:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau & Dau

吐司模係陳枝記買,二德惠都有.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2984#
發表於 04-3-16 13:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei 寫道:
唔該Zen,不過我仍不太明白,過程是否如下:

將所有材料加在一起,打打打,打完放入雪櫃,隔晚攞出來,之後要點呢
冷藏發酵法

材料:
高筋粉...300g
酵母.... 4.8g
砂糖.... 24g
鹽..... 6g
脫脂奶... 6g
無鹽牛油.. 18g
蛋..... 30g
水..... 180G

製作過程:
搓好既麵糰溫度    29∼30℃
發酵         50分鐘∼60分鐘
冰格(-18℃)   約個半鐘
冷蔵庫(約0℃∼3℃)最少8小時∼最長48小時
發酵         30分鐘
分割         50g x 12個
靜置發酵       30分鐘
造型
最后發酵時間     大約50分鐘
溫度和濕度      38℃  80%
焗爐溫度       190℃→180℃約25分

1. 將所有材料拌成團后加入牛油直至出筋有薄膜, 發酵50-60分鐘或約2至2.5倍大

2. 將發酵好麵糰放氣滾完后放入冰格雪 (-18度),大約雪個半鐘, 麵糰中心溫度-3.3左右,雪凍后再放入冷藏庫最凍既地方雪, (保存時間和溫度:零度可以保存2日, 2至3度可以保存24小時! 溫度在-3度都冇問題! )

3. 麵糰從雪櫃取出后, 就咁放係室溫解凍發酵約30分鐘

4. 之后分割成12個,每個大約50g重的麵糰, 滾圓后靜置發酵約30分鐘

5. 造型后, 請置於溫度大約38度地方進行最后發酵, 時間大約50分鐘, 用190度焗10分鐘, 然后用180度焗15分鐘即成



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1823


2985#
發表於 04-3-16 14:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

原來唔會o家
CK鼠 寫道:
康仔媽咪 :打蛋糕麵糊係唔怕打起筋ga!
嘻~~
希望相信 "快樂不是因為擁有的多,而是因為計較的少。"


男爵府

積分: 5932


2986#
發表於 04-3-16 14:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔好意思 ........ 我想問下各位 ....

沙拉油可唔可以用芥花籽油代替呀 ???


用戶要求終止服務

積分: 6954


2987#
發表於 04-3-16 14:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Astrid 寫道:
唔好意思 ........ 我想問下各位 ....

沙拉油可唔可以用芥花籽油代替呀 ???


可以
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5932


2988#
發表於 04-3-16 14:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔該呀 ~~ zen


男爵府

積分: 9191


2989#
發表於 04-3-16 14:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

呢兩日開返爐啦我... 不過整兩次都唔掂, 個底好濕... 反而第一次整ok喎。我估可能個爐唔同左, 我之前嘅老豆度整, 啲溫度唔一樣, 因為我屋企嗰個好細。等我過兩日再試下, 再唔掂就可能要買個焗爐溫度計, 唔知會唔會好啲呢。


男爵府

積分: 8828


2990#
發表於 04-3-16 14:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Over Over,

我想整Cheese cake, 但冇他他粉or檸檬汁, 可唔可以用其他野代替???


大宅

積分: 1013


2991#
發表於 04-3-16 14:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

HarryMaMa 寫道:
Over Over,

我想整Cheese cake, 但冇他他粉or檸檬汁, 可唔可以用其他野代替???


好似用醋都可以ga,份量應同lemon汁一樣呢!原理都係酸鹼作用呢!


男爵府

積分: 8828


2992#
發表於 04-3-16 14:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠,

我死得喇! 我係(無飯煮婦), 連醋都冇.


男爵府

積分: 5948


2993#
發表於 04-3-16 14:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

[img align=left]http://www.albumtown.com/showpic.php?uuid=1750&aid=1797&pid=23873[/img]


大宅

積分: 1013


2994#
發表於 04-3-16 15:20 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
[img align=left]http://www.albumtown.com/showpic.php?uuid=1750&aid=1797&pid=23873[/img]


好靚呀!


大宅

積分: 3399


2995#
發表於 04-3-16 15:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
[img align=left]http://www.albumtown.com/showpic.php?uuid=1750&aid=1797&pid=23873[/img]


gemini的美麗作品:-P :


用戶要求終止服務

積分: 6954


2996#
發表於 04-3-16 15:30 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta

妳整乜呀?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


2997#
發表於 04-3-16 15:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini:

好吸引呀!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 3399


2998#
發表於 04-3-16 15:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
sheeta

妳整乜呀?


sheeta,
你整咩呀??
我估........ cheese cake.


子爵府

積分: 10672


2999#
發表於 04-3-16 15:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Gemin
呢 個 係 咩 野 名 堂 呀 ?
個 樣 好 吸 引呀 !


子爵府

積分: 10672


3000#
發表於 04-3-16 15:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

死 啦 !
自 從 整 佐 餅 之 後 ,
我 肥 佐 成 四 ~五 磅 喇 。
點 算 呀 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo