母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6033


3001#
發表於 07-8-20 15:28 |只看該作者
講開乳貼, 我有一件難為情o既事 唔知點解今胎同上胎我陀到 5, 6 個月時, 肚臍勁凸, 即使著完 under + 衫都 "com" 唔住, 成日都俾同事笑 曾經諗過好無買 d 乳貼貼住佢, 不過又覺得好白痴 & 無謂, 所以無咁做


男爵府

積分: 9395


3002#
發表於 07-8-20 15:29 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-8-20 15:10 發表


o下 帶 bra 都會敏感 如果係, 乳貼都應該會 wor, 事關乳貼係膠o黎o架. 點解無端端會咁o架, 試o下 "wan" 出源頭, 再諗辦法解決好過.


我懷疑一係工人洗得唔乾淨!因為係用手洗!一係出汗"葉"住,丁爸話似熱痱!其實係戴巴下面個邊位!總之就係痕.


男爵府

積分: 9395


3003#
發表於 07-8-20 15:31 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 15:17 發表
諗起要送個仔入去過D非人生活, 我地寧願移民.:-(

個個都係咁, 代表香港主流教育 唔human, adnormal lor...:tongue:


唔通真係要移民?臨老移民,去到做咩呢??


男爵府

積分: 7768


3004#
發表於 07-8-20 15:41 |只看該作者
早排跟Hayes papa又舊事從提, 商討結果:

我只能做C9, 2 kids愉快上學, 一家靠papa搵食.

諗起好平買到好大apartment, 好attractive!


在發白日夢的C9 上

原文章由 bbpooh 於 07-8-20 15:31 發表
唔通真係要移民?臨老移民,去到做咩呢??

Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


3005#
發表於 07-8-20 15:47 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 15:41 發表
早排跟Hayes papa又舊事從提, 商討結果:

我只能做C9, 2 kids愉快上學, 一家靠papa搵食.

諗起好平買到好大apartment, 好attractive!


在發白日夢的C9 上


咁都唔錯喎!但我可能會調轉,我容易搵工過丁爸!!!:-(


男爵府

積分: 7768


3006#
發表於 07-8-20 15:53 |只看該作者
我有舊同事做左太空人 , 老公在Mainland做工, 佢地一年只共聚幾個大節....:-(

原文章由 bbpooh 於 07-8-20 15:47 發表
咁都唔錯喎!但我可能會調轉,我容易搵工過丁爸!!!:-(

[ 本文章最後由 chiuchristan 於 07-8-20 15:55 編輯 ]
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


複式洋房

積分: 328


3007#
發表於 07-8-20 15:58 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-8-20 15:15 發表


ar :cry: 總知依家 d 小朋友就慘 la :-( 諗諗o下 choose o左生多個都唔知o岩唔o岩


生多個係好事黎架!
唔想咁,都有其他選擇掛......
而且小朋友覺得慘定唔慘都好睇父母的態度,如果父母都對小朋友抱支持及諒解的態度,並会因應自已小朋友既能力及性格而調整自已的期望及環境(e.g.学校),小朋友就唔洗咁慘。
[url=][/url]


複式洋房

積分: 328


3008#
發表於 07-8-20 16:01 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-8-20 15:28 發表
講開乳貼, 我有一件難為情o既事 唔知點解今胎同上胎我陀到 5, 6 個月時, 肚臍勁凸, 即使著完 under + 衫都 "com" 唔住, 成日都俾同事笑 曾經諗過好無買 d 乳貼貼住佢, 不過又覺得好白痴 & 無謂, ...


我有同事用藥水膠布貼肚臍
[url=][/url]


男爵府

積分: 7768


3009#
發表於 07-8-20 16:06 |只看該作者
SMM講得好! 而且呢一代有得揀!

原文章由 SMM 於 07-8-20 15:58 發表
而且小朋友覺得慘定唔慘都好睇父母的態度,如果父母都對小朋友抱支持及諒解的態度,並会因應自已小朋友既能力及性格而調整自已的期望及環境(e.g ...
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 6033


3010#
發表於 07-8-20 16:18 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 16:06 發表
SMM講得好! 而且呢一代有得揀!


真係有得 choose? 香港教育制度下都好難有 wor, 政府一句勒令話改制就改, 根本今日唔知聽日事, 做父母 & 學生真係無所適從 :cry:


男爵府

積分: 6033


3011#
發表於 07-8-20 16:21 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 15:31 發表


唔通真係要移民?臨老移民,去到做咩呢??


曾經諗過, 但無方法, 而且唔捨得拋低曬父母 & 其他屋企人. 總知唯有繼續係香港捱.


男爵府

積分: 9395


3012#
發表於 07-8-20 16:23 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-8-20 16:21 發表


曾經諗過, 但無方法, 而且唔捨得拋低曬父母 & 其他屋企人. 總知唯有繼續係香港捱.


唔係喎!你老公有牌,好易移咖?


男爵府

積分: 7768


3013#
發表於 07-8-20 16:33 |只看該作者
我移民高分過老公, 但搵唔到食:-( ; 相反老公一定搵到食.

算啦, 只要Hayes入到我心儀的直資小學, 我地就可在港做工唔洗煩.

原文章由 bbpooh 於 07-8-20 16:23 發表
唔係喎!你老公有牌,好易移咖?
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 6033


3014#
發表於 07-8-20 16:38 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 16:23 發表


唔係喎!你老公有牌,好易移o架?


o下 我住妳隔離屋宛, 唔係住係妳隔離屋, 咁都俾妳查倒. 話時話, 我真係唔知有牌會好易o架 wor. 不過, 易又點呢? 我真係唔捨得我父母 & 其他屋企人, 妳都話有個阿哥係澳洲, 有個推動力. 我 ...... 無人無物, 人生路不熟, 至少依家唔會諗住, 不過若干年後, 可能香港令我無o野留戀時, 咁咪認真諗o下 lor.


男爵府

積分: 6033


3015#
發表於 07-8-20 16:42 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 16:33 發表
我移民高分過老公, 但搵唔到食:-( ; 相反老公一定搵到食.

算啦, 只要Hayes入到我心儀的直資小學, 我地就可在港做工唔洗煩.


心儀小學? 可唔可以 8 o黎聽o下 放心, 我同妳唔同區, hayes 又大過晴晴一年, 一定同唔倒妳爭.


男爵府

積分: 7768


3016#
發表於 07-8-20 16:42 |只看該作者
丁媽:

請問有冇全港採用 特梭利教育's school list? 想知, thanks!
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


3017#
發表於 07-8-20 16:46 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-8-20 16:38 發表


o下 我住妳隔離屋宛, 唔係住係妳隔離屋, 咁都俾妳查倒. 話時話, 我真係唔知有牌會好易o架 wor. 不過, 易又點呢? 我真係唔捨得我父母 & 其他屋企人, 妳都話有個阿哥係澳洲, 有個推動力. 我 ...... ...


傻瓜,我地個行頭有幾大喎!?你講過你老公做邊行麻,通常都有牌咖啦!


男爵府

積分: 8253


3018#
發表於 07-8-20 16:51 |只看該作者
移民? My hubby and I are thinking of this for long. Still no conclusion could be made. We love the education system, working pressure, nice weather and environment in Australia. But it's hard to build up the whole family from the very beginning.
Besides, I don't know if I could take cares of two kids by just myself ....
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 16:33 發表
我移民高分過老公, 但搵唔到食:-( ; 相反老公一定搵到食.

算啦, 只要Hayes入到我心儀的直資小學, 我地就可在港做工唔洗煩.


複式洋房

積分: 328


3019#
發表於 07-8-20 16:53 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 16:42 發表
丁媽:

請問有冇全港採用 特梭利教育's school list? 想知, thanks!


我都揾緊
[url=][/url]


男爵府

積分: 7768


3020#
發表於 07-8-20 16:53 |只看該作者
李宗德小學.

如果入唔到, 可能要搬.:-(

原文章由 nan_nan 於 07-8-20 16:42 發表
心儀小學? 可唔可以 8 o黎聽o下 放心, 我同妳唔同區, hayes 又大過晴晴一年, 一定同唔倒妳爭.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo