跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3513


3001#
發表於 09-6-22 12:16 |只看該作者
原帖由 sunsun2009 於 09-6-16 23:22 發表
Hi! pangchaimami,

呀!咁岩我都有個朋友係8月生bb,佢又係住第一城,唔知你係唔係住第24座?佢就係住係個度的中層。

係呀係呀, 你點識佢架? 我pm左你呀...


大宅

積分: 3513


3002#
發表於 09-6-22 12:25 |只看該作者
原帖由 HaMiMaMa 於 09-6-20 13:49 發表
我都有見到大肚婆呀~ 不過就唔知係住我地嗰層喎~
為咗方便接送阿仔,同俾多啲空間佢玩,我地下個月會搬了,真係好唔捨得呢度... 希望仍然同大家做朋友,我諗應該會周不時帶阿仔返嚟一城行吓食吓野呢!

...

哈哈, 原來係你, 我見到d紙箱呀, 我仲估邊個搬tim....


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


3003#
發表於 09-6-22 14:08 |只看該作者
23座議員果度又有得影証件相
$10/打
7月15日 (三) 晚上 6-8點
電話 : 26498777


別墅

積分: 769


3004#
發表於 09-6-22 23:07 |只看該作者
原帖由 zoesychan 於 09-6-22 14:08 發表
23座議員果度又有得影証件相
$10/打
7月15日 (三) 晚上 6-8點
電話 : 26498777


多謝報料!


別墅

積分: 769


3005#
發表於 09-6-22 23:08 |只看該作者
原帖由 HaMiMaMa 於 09-6-20 13:49 發表
我都有見到大肚婆呀~ 不過就唔知係住我地嗰層喎~
為咗方便接送阿仔,同俾多啲空間佢玩,我地下個月會搬了,真係好唔捨得呢度... 希望仍然同大家做朋友,我諗應該會周不時帶阿仔返嚟一城行吓食吓野呢!

...


我見到你BB張相好Q啊,想問下你地是邊度影架?!我都想帶仔仔去影啊...thanks


洋房

積分: 67


3006#
發表於 09-6-23 12:07 |只看該作者
Hi! pangchaimami,

Sorry, 我暫時收唔到pm,我地係教會認個囉!咁你呢?

原帖由 pangchaimami 於 09-6-22 12:16 發表

係呀係呀, 你點識佢架? 我pm左你呀...


大宅

積分: 3513


3007#
發表於 09-6-24 10:57 |只看該作者
原帖由 sunsun2009 於 09-6-23 12:07 發表
Hi! pangchaimami,

Sorry, 我暫時收唔到pm,我地係教會認個囉!咁你呢?

佢住我隔離架, 咦你地返邊個教會呀, 我同另一個MAMI (心b媽)都係第一城浸信會認識架!


複式洋房

積分: 382


3008#
發表於 09-6-24 19:38 |只看該作者
我啲紙箱係屋企,冇放出去喎~ 咁都俾你見到?

原帖由 pangchaimami 於 09-6-22 12:25 發表

哈哈, 原來係你, 我見到d紙箱呀, 我仲估邊個搬tim....


複式洋房

積分: 382


3009#
發表於 09-6-24 19:43 |只看該作者
我係Studio123影,BK媽咪送多一個造型,幾百蚊都ok架~! 你都可以試吓吖!

原帖由 stellarlj 於 09-6-22 23:08 發表


我見到你BB張相好Q啊,想問下你地是邊度影架?!我都想帶仔仔去影啊...thanks


大宅

積分: 2224


3010#
發表於 09-6-25 02:25 |只看該作者
我都有去過,Studio123影都OK既!!!

原帖由 HaMiMaMa 於 09-6-24 19:43 發表
我係Studio123影,BK媽咪送多一個造型,幾百蚊都ok架~! 你都可以試吓吖!


別墅

積分: 769


3011#
發表於 09-6-25 10:37 |只看該作者
原帖由 HaMiMaMa 於 09-6-24 19:43 發表
我係Studio123影,BK媽咪送多一個造型,幾百蚊都ok架~! 你都可以試吓吖!


多謝你地的分享啊,我都打算帶仔仔去果度影,那個A plan 300幾有5個造型都幾好啊...

唔知可以最多有幾個大人一齊影呢?


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


3012#
發表於 09-6-25 14:22 |只看該作者
max 4個大人



原帖由 stellarlj 於 09-6-25 10:37 發表


多謝你地的分享啊,我都打算帶仔仔去果度影,那個A plan 300幾有5個造型都幾好啊...

唔知可以最多有幾個大人一齊影呢?


洋房

積分: 67


3013#
發表於 09-6-26 00:45 |只看該作者
我跟老公返香港西營盤的崇真會救恩堂,我係呢間教會度認識佢同佢老公,我老公同佢地仲一齊係教會的敬拜隊度事奉,而我係下個月會嘗試加入佢地嘅事奉。

另外,咁岩我細佬同弟婦都係返第一城浸信會(即係呂小度),佢地就住馬鞍山,而家有個11個月大仔仔,得意到死,每次同阿b玩到我唔捨得走,攪到我想即刻生番個,
對住絰仔真係好開心架。


原帖由 pangchaimami 於 09-6-24 10:57 發表

佢住我隔離架, 咦你地返邊個教會呀, 我同另一個MAMI (心b媽)都係第一城浸信會認識架!


別墅

積分: 769


3014#
發表於 09-6-26 14:37 |只看該作者
原帖由 sunsun2009 於 09-6-26 00:45 發表
我跟老公返香港西營盤的崇真會救恩堂,我係呢間教會度認識佢同佢老公,我老公同佢地仲一齊係教會的敬拜隊度事奉,而我係下個月會嘗試加入佢地嘅事奉。

另外,咁岩我細佬同弟婦都係返第一城浸信會(即係呂小度),佢地就住馬鞍山 ...


等你好消息啊~~~


複式洋房

積分: 382


3015#
發表於 09-6-29 18:29 |只看該作者
原來剛剛呢個weekend我地呢層又有人搬~ 你見唔見呀?

原帖由 pangchaimami 於 09-6-22 12:25 發表

哈哈, 原來係你, 我見到d紙箱呀, 我仲估邊個搬tim....


大宅

積分: 3513


3016#
發表於 09-6-30 13:23 |只看該作者
原帖由 HaMiMaMa 於 09-6-29 18:29 發表
原來剛剛呢個weekend我地呢層又有人搬~ 你見唔見呀?

哈哈... 果個咪係我囉, 不過我都係搬番去第一城, 你呢? 果日其實想敲你門架啦, 不過驚嘈住你bb訓覺, 因為有張小朋友枱連椅(係細細張,啱剛剛學行bb) 想睇下你要唔要, 不過又唔好意思... heheee...
上星期請左3日假pack野, 做左幾日苦力, 新屋未online到, office e+出左memo唔可以上網做私人野, e+ lunch time先敢上bk.
係呢, 你幾時搬呀, 果日嘈唔嘈你呀, 咁你搵到搬屋公司未, 呀, 你有紙箱即刻有 搬屋公司啦, 因為我地呢間都幾好, 因為全程冇講過粗口, 好斯文, 好小見... heheeee


大宅

積分: 3513


3017#
發表於 09-6-30 13:28 |只看該作者
原帖由 sunsun2009 於 09-6-26 00:45 發表
我跟老公返香港西營盤的崇真會救恩堂,我係呢間教會度認識佢同佢老公,我老公同佢地仲一齊係教會的敬拜隊度事奉,而我係下個月會嘗試加入佢地嘅事奉。

另外,咁岩我細佬同弟婦都係返第一城浸信會(即係呂小度),佢地就住馬鞍山 ...

吓真係咁啱, 等佢地bb出世, 可以一齊去探佢...
喎... 西營盤咁咪好遠囉....
你細佬同弟婦都係返呂小, 等時可以相認下, 咁你咁鐘意小朋友就真係要快d plan下啦, 屋企有個小朋友真係開心好多架 !!!


大宅

積分: 1815


3018#
發表於 09-6-30 17:30 |只看該作者
臭臭媽,

乜你搬咗咩?搬去邊座呀?

原帖由 pangchaimami 於 09-6-30 13:23 發表

哈哈... 果個咪係我囉, 不過我都係搬番去第一城, 你呢? 果日其實想敲你門架啦, 不過驚嘈住你bb訓覺, 因為有張小朋友枱連椅(係細細張,啱剛剛學行bb) 想睇下你要唔要, 不過又唔好意思... heheee...
上星期請左3日假p ...


禁止訪問

積分: 806


3019#
發表於 09-7-2 10:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 67


3020#
發表於 09-7-3 00:24 |只看該作者
Hi! pangchaimami,

真係咁啱,咁我地到時就要約埋一齊去探佢地啦!

我真係好鐘意小朋友,我都plan緊今年調理好身體,出年生BB,如果我仲唔生,我擔心將會成為高齡產婦。

我細佬比我細4年,而樣子不太相似,所以,你都幾難認到的,下次有機會約出來傾計食野時,睇下你認唔認我細佬?佢地都算年青夫婦,而佢係醫生,都有幾多白頭髮架!好啦!講住咁多先,等你搵下先。

原帖由 pangchaimami 於 09-6-30 13:28 發表

吓真係咁啱, 等佢地bb出世, 可以一齊去探佢...
喎... 西營盤咁咪好遠囉....
你細佬同弟婦都係返呂小, 等時可以相認下, 咁你咁鐘意小朋友就真係要快d plan下啦, 屋企有個小朋友真係開心好多架 !!! ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo