跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3001#
發表於 08-9-5 14:37 |只看該作者
唔好啦. 小朋友無早餐食, 無心機上堂架. 佢跌咗份早餐, 一定已經好驚. 下次會小心 D 架 la 媽咪唔好嬲啦. 錫番錫番



原文章由 karencircle 於 08-9-5 14:27 發表
成份早餐送落地下
巳經係今個星期第二次
真係想餓下佢就算


伯爵府

積分: 16163


3002#
發表於 08-9-5 14:39 |只看該作者
oo
多謝ee 鼓勵, 不過我為左要佢自己做, 我要同工人特登閃開, 真係要得佢單獨一個先做到....

原文章由 karencircle 於 08-9-5 14:27 發表
ASTHA努力!!!

講開早餐, 今朝激C我
有人拎野姐手姐腳又唔用眼
成份早餐送落地下
巳經係今個星期第二次
真係想餓下佢就算


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3003#
發表於 08-9-5 14:44 |只看該作者
astha 好叻女啊
我果件現在咁大個女, 早上都係我幫佢更衣穿鞋



原文章由 reginang 於 08-9-5 14:16 發表
今個新學年, 我都要訓練astha 獨立d, 要佢自己食早餐更衣穿鞋, 吾可以比佢依賴咁多, 剛剛呢個星期佢都算做到70%, 返到學校我都有在老師面前 ...


伯爵府

積分: 16163


3004#
發表於 08-9-5 14:47 |只看該作者
oo
吾食早餐好影響學習
反而佢自己清理返個爛攤子


伯爵府

積分: 16163


3005#
發表於 08-9-5 14:50 |只看該作者
thanks 丁丁
我呢個女都好飄忽, 最難係要幫佢keep到以後都得先算成功....


原文章由 tingchichi 於 08-9-5 14:44 發表
astha 好叻女啊
我果件現在咁大個女, 早上都係我幫佢更衣穿鞋


伯爵府

積分: 17542


3006#
發表於 08-9-5 14:56 |只看該作者
返公司一邊上網一邊嘆重正
原文章由 reginang 於 08-9-5 14:35 發表
咁早, 點解吾坐低慢慢嘆埋先返工


伯爵府

積分: 17542


3007#
發表於 08-9-5 14:58 |只看該作者
真係要有恆心, 一次半次心軟幫下手就又要重新來過.
原文章由 reginang 於 08-9-5 14:50 發表
thanks 丁丁
我呢個女都好飄忽, 最難係要幫佢keep到以後都得先算成功....


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3008#
發表於 08-9-5 15:08 |只看該作者
我今早都一邊上網一邊食麥記. 真係好爽


原文章由 karencircle 於 08-9-5 14:56 發表
返公司一邊上網一邊嘆重正


伯爵府

積分: 17542


3009#
發表於 08-9-5 15:08 |只看該作者
如果唔係佢試過食得少個人暈暈真係要比教訓佢
我話我細時自己買包, 掉左邊有得食,
佢重要駁咀話係學校如果跌左飯盒,
姨姨會比多個佢地喎,
你話佢係咪真係幸福到不知苦
原文章由 reginang 於 08-9-5 14:47 發表
oo
吾食早餐好影響學習
反而佢自己清理返個爛攤子


伯爵府

積分: 17542


3010#
發表於 08-9-5 15:09 |只看該作者
yeah yeah yeah
原文章由 tingchichi 於 08-9-5 15:08 發表
我今早都一邊上網一邊食麥記. 真係好爽


伯爵府

積分: 16163


3011#
發表於 08-9-5 15:17 |只看該作者
係, 我寧願比時間佢好過幫左佢, 不過有時都會因為咁而遲到, 換轉係返normal sch 就吾可以慢慢嚟

原文章由 karencircle 於 08-9-5 14:58 發表
真係要有恆心, 一次半次心軟幫下手就又要重新來過.


伯爵府

積分: 16163


3012#
發表於 08-9-5 15:30 |只看該作者


伯爵府

積分: 17542


3013#
發表於 08-9-5 15:32 |只看該作者
恨c我啦
原文章由 reginang 於 08-9-5 15:30 發表


伯爵府

積分: 16163


3014#
發表於 08-9-5 15:42 |只看該作者
人地悶到忠眼瞓之麻 mouth:


伯爵府

積分: 16163


3015#
發表於 08-9-5 16:16 |只看該作者
time to pick up astha


伯爵府

積分: 17542


3016#
發表於 08-9-5 17:32 |只看該作者
我走左去打機
原文章由 reginang 於 08-9-5 15:42 發表
人地悶到忠眼瞓之麻 mouth:


伯爵府

積分: 17542


3017#
發表於 08-9-5 17:33 |只看該作者
原文章由 reginang 於 08-9-5 16:16 發表
time to pick up astha


侯爵府

積分: 20954


3018#
發表於 08-9-6 08:46 |只看該作者
嘩... 可以咁遲先出門口, 好正呀



原文章由 tszyau2000 於 08-9-5 14:11 發表
7:45上校車...架校車仲有早無遲..加上條路線有更改...所以都要適應一下


男爵府

積分: 5289


3019#
發表於 08-9-6 09:12 |只看該作者
morning..........

車車:
sat都見到妳真係好.......


水晶宮

積分: 54392


3020#
發表於 08-9-6 22:20 |只看該作者
已經叫遲ka la...上個學期遲5分鐘tim ka..雖然話差5分鐘..但都好趕吾夠用甘ar.. ...你地仲早ar ..琳琳同cherry 幾點放學ar ..適應ma
原文章由 cherrybibi 於 08-9-6 08:46 發表
嘩... 可以咁遲先出門口, 好正呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo