親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


伯爵府

積分: 15067


3001#
發表於 09-3-18 10:39 |只看該作者
我2 大2 小, 4/4 至8/4 去台灣, 已經出左機票, 而家打算住民宿, 4 晚約7000台幣, 近國父紀念堂。

行程打算去BABYBOSS, 去 HELLO KITTY 餐廳食野, 去鼎泰豐

請問去淡水係唔係坐返捷運到最尾個站就係呢?

大家好似有其他一天遊, 有咩好介紹呢? 我地兩個女人帶住兩個小女孩, 咩都唔識, 又想去下D特別既地方, 有無好介紹?

由桃園機場如果坐的士去國父紀念堂站, 約什麼價格?

謝謝


大宅

積分: 2313


3002#
發表於 09-3-18 13:05 |只看該作者
請問有無媽咪試過在網上訂台灣的姓名貼紙 or 公仔印? 在台灣交收?
Hei-Hei


大宅

積分: 1361


3003#
發表於 09-3-18 14:30 |只看該作者
請問怎樣在台鐵 website (http://new.twtraffic.com.tw/twrail/#) check 到車票價錢?


子爵府

積分: 12441


3004#
發表於 09-3-18 15:52 |只看該作者
原帖由 LaLa 於 09-3-18 14:30 發表
請問怎樣在台鐵 website (http://new.twtraffic.com.tw/twrail/#) check 到車票價錢?


台鐵TICKET PRICE:

http://service.tra.gov.tw/tw/ticketprice/upload/A1BAC1.html

耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3005#
發表於 09-3-18 17:32 |只看該作者
有冇人知放天燈係咪完宵節至有呀?? 我見有d 人話easter 去放.....
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


大宅

積分: 3993

畀面勳章


3006#
發表於 09-3-18 18:02 |只看該作者
復活節四天紅日想去台灣,但係問左幾間回程都話無位,大家可否告知你們在那一家訂機票/套票,讓我參考一下?

thanks!


男爵府

積分: 9345


3007#
發表於 09-3-18 19:29 |只看該作者
Jennie,

平溪是天燈之鄉嘛...一年三百六十五日,無論日間晚間都有得放天燈嫁~

原帖由 Jennie 於 09-3-18 17:32 發表
有冇人知放天燈係咪完宵節至有呀?? 我見有d 人話easter 去放.....
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3008#
發表於 09-3-18 19:30 |只看該作者
NewSnoopy,

我相信...紅日最尾果日D回程機都應該係FULL嫁喇!

原帖由 NewSnoopy 於 09-3-18 18:02 發表
復活節四天紅日想去台灣,但係問左幾間回程都話無位,大家可否告知你們在那一家訂機票/套票,讓我參考一下?

thanks!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3009#
發表於 09-3-18 19:31 |只看該作者
Hei-Hei,

比個websites嚟study一下???

其實唔洗上網訂定喇,去到果邊好多嫁...有貼紙,有原子刷仔

原帖由 Hei-Hei 於 09-3-18 13:05 發表
請問有無媽咪試過在網上訂台灣的姓名貼紙 or 公仔印? 在台灣交收?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3010#
發表於 09-3-18 19:36 |只看該作者
安安
請問去淡水係唔係坐返捷運到最尾個站就係呢?
紅線(淡水線)尾站,但要留意某d班次是北投做尾站的!

由桃園機場如果坐的士去國父紀念堂站, 約什麼價格?
千多元台幣,但你4個人加行李,的士是坐不下的...反而book架七人車還平d(nt800)
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3011#
發表於 09-3-18 19:38 |只看該作者
AA,

我果間係四人房嚟嫁....而你話你以家BOOK咗三人房再加你女的清潔費嘛,咁會唔會同BOOK間四人房差不多價呢?


原帖由 AA 於 09-3-17 22:57 發表

fi-fi,
66要自已一張床, 我見你地張床都幾大, 一家三口訓應該ok, , 及想慳少少(要比66個份), 請問個rate係唔係用除, e.g. NT$8000 / 4.5 (rate),THX
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3012#
發表於 09-3-18 19:53 |只看該作者
LaLa

8/4 (Wed)
[我想問只有10分鐘夠唔夠在瑞芳轉車,我地架火車在0916到瑞芳,但平溪線火車會在0926開出,究竟瑞芳車站係咪好細,好快就可以轉到月台? 如我在台北車站已買了平溪線一日週遊券,到瑞芳轉搭平溪線時係咪唔使又出閘又入閘? 好擔心,因為趕唔到 lee 班車就要等兩個鐘先有下班車!!!]
你預到咁....準呀,你無諗過D車會遲嗎?
[請問冰館地址]
永康街15號 (鼎泰豐後面條街十字路口位)

9/4 (Thur)
1630 動物園正門搭 236公車去深坑豆腐街 (總站落) [對嗎?] >
呢加車,等c你呀~~
一係你搭返一個站去木柵站搭指南客運660/欣欣客運666或819公車到深坑站下車(NT15/人)
下車後就會看見深坑老街口的7-11及大樹
如果你四個人,不如直接喺動物園門口搭的士吧,約NT140

搭車返酒店附近樂也晚飯(敦化店) [請問搭mud車?]
你意思是由深坑搭乜車回飯店?
你可以搭公車912往市政府,呢間車好快,約十多分鐘就到,跟住再轉捷運...或者搭的士喇,深坑到市政府站約NT150

1645 Call車往機場 > 坐1940機返香港
[預3個鐘去機場ok 嗎?]
我諗你4點半要上車出發去機場囉
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 6541


3013#
發表於 09-3-18 19:58 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-18 19:38 發表
AA,

我果間係四人房嚟嫁....而你話你以家BOOK咗三人房再加你女的清潔費嘛,咁會唔會同BOOK間四人房差不多價呢?

嘻嘻, 真係唔係差好遠(剛剛計到及唸到), 因我上網見佢4人房都係得2張床, 所以咪book3人房, 而家剛sent左 e-貓問清楚, 如果佢地真係俾到3張床, 就轉4人房.


男爵府

積分: 9345


3014#
發表於 09-3-18 20:48 |只看該作者
AA,

東龍4人房有2個type
1) 1張雙人床,1張單人床...另加一張單人床(加床),有一個小客廳(即係我住果隻)
2) 2張隻人床,但無小客廳

如果你一家三口可以訓到一張雙人床,咁你要有小客廳果隻,但就唔洗佢加床比你

原帖由 AA 於 09-3-18 19:58 發表

嘻嘻, 真係唔係差好遠(剛剛計到及唸到), 因我上網見佢4人房都係得2張床, 所以咪book3人房, 而家剛sent左 e-貓問清楚, 如果佢地真係俾到3張床, 就轉4人房. ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 6541


3015#
發表於 09-3-18 22:34 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-18 20:48 發表
AA,

東龍4人房有2個type
1) 1張雙人床,1張單人床...另加一張單人床(加床),有一個小客廳(即係我住果隻)
2) 2張隻人床,但無小客廳

如果你一家三口可以訓到一張雙人床,咁你要有小客廳果隻,但就唔洗佢加床比你

...

唔該晒, 佢地好快覆左我, 我confirmed要左你果隻, 我同呀囡訓一張(雙人床), c6一張(單人床), 奶奶訓一張(單人床), 唔駛一家三口迫一張床.


大宅

積分: 2313


3016#
發表於 09-3-19 15:56 |只看該作者
Hi fi-fi,

我搵到個網, 可以在香港訂, 亦可在台灣訂 :

http://aiink.com/?country=HK (香港價錢)
http://aiink.com/?country=TW#/ (台灣價錢)

我見透明貼紙NTD49有300張, 好抵呀!!

係咩? 果邊好多整貼紙咩? 我見貼紙就平過香港好多, 原子印就可香港差不多啦!!

Thank you fi-fi.

原帖由 fi-fi 於 09-3-18 19:31 發表
Hei-Hei,

比個websites嚟study一下???

其實唔洗上網訂定喇,去到果邊好多嫁...有貼紙,有原子刷仔
Hei-Hei


大宅

積分: 2313


3017#
發表於 09-3-19 16:01 |只看該作者
fi-fi,

請問邊區有得整貼紙?

再次唔該晒!!

原帖由 Hei-Hei 於 09-3-19 15:56 發表
Hi fi-fi,

我搵到個網, 可以在香港訂, 亦可在台灣訂 :

http://aiink.com/?country=HK (香港價錢)
http://aiink.com/?country=TW#/ (台灣價錢)

我見透明貼紙NTD49有300張, 好抵呀!!

係咩? 果邊好多整貼紙咩? 我見 ...
Hei-Hei


大宅

積分: 2313


3018#
發表於 09-3-19 17:35 |只看該作者
請問由西門町酒店去小人國, 除左book車 / taxi, 公車可以點去?

車程大約幾耐?

Thanks.
Hei-Hei


大宅

積分: 3993

畀面勳章


3019#
發表於 09-3-19 17:35 |只看該作者
竟然又比我book到高雄9/4晚機, 13/4下午回來。其實10/4早機都有,不過想爭取時間去第二度,所以情願早一晚到步。

想問下大家有無高雄機場往市中心的資料。有無人試過?

thanks.


大宅

積分: 1361


3020#
發表於 09-3-19 18:25 |只看該作者
Fi-fi,

[我想問只有10分鐘夠唔夠在瑞芳轉車...]
你預到咁....準呀,你無諗過D車會遲嗎?
我都唔想預到咁"mun" 嫁, 但你知去瑞芳d車幾疏啦, 早一班要早一個鐘 (即0730), 我怕d細路唔肯起身呀! 但係照咁睇無辦法啦, 唯有早一個鐘出發啦!


如果你四個人,不如直接喺動物園門口搭的士去深坑吧,約NT140...深坑到市政府站約NT150
如果的士咁平, 咁我唔使諗, 梗係打的啦!


Thank you!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo