想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3001#
發表於 11-7-19 19:22 |只看該作者
剛剛睇完醫生. 佢話我上次藥物D反應偏強, 所以幫我減藥. 上次得兩粒, 咁減法咪得一粒? 佢話有咁既可能. 不過都唔諗咁多lu.

佢今日比咗5日排卵藥+2日 115.5iu藥針我, 下星期四先覆診


別墅

積分: 928


3002#
發表於 11-7-19 19:34 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 19:22
剛剛睇完醫生. 佢話我上次藥物D反應偏強, 所以幫我減藥. 上次得兩粒, 咁減法咪得一粒? 佢話有咁既可能. 不 ...


其實反應強有咩問題???


別墅

積分: 915


3003#
發表於 11-7-19 19:36 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

淨係食左d"丸仔補品",
有centrum, 茄紅素, 蠔皇素, 仲有六味地王丸(中藥),
不過做iui前記住要休息多d, d丁丁先會好!


別墅

積分: 915


3004#
發表於 11-7-19 19:38 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-19 19:34
其實反應強有咩問題???

會谷到好多粒卵!
通常做iui2-3粒eggs就夠了, 太多會有多胞胎既風險!


別墅

積分: 915


3005#
發表於 11-7-19 19:39 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 19:22
剛剛睇完醫生. 佢話我上次藥物D反應偏強, 所以幫我減藥. 上次得兩粒, 咁減法咪得一粒? 佢話有咁既可能. 不 ...

你上次食/打幾多份量呀?


別墅

積分: 915


3006#
發表於 11-7-19 19:44 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-18 21:09
得反一粒15mm
灰爆

唔好灰爆住,
陀孖胎會比較辛苦, 風險又大,
要中既, 一個都已經好好!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3007#
發表於 11-7-19 19:46 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-19 19:39
你上次食/打幾多份量呀?
上次食咗每日食兩粒排卵藥(5日) + 2針 175 iu, 今次就每日食一粒(5日) + 2針112.5 iu


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3008#
發表於 11-7-19 19:55 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-19 19:34
其實反應強有咩問題???
會多D卵泡及格, 但醫生話只得最多3粒及格, 多過3粒就放棄IUI. 驚會有多胞胎風險.


別墅

積分: 915


3009#
發表於 11-7-19 20:17 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 19:46
上次食咗每日食兩粒排卵藥(5日) + 2針 175 iu, 今次就每日食一粒(5日) + 2針112.5 iu
...

似乎dr tung比較喜歡食藥+打針,
但dr chan就 prefer食藥or 打針only!



別墅

積分: 904


3010#
發表於 11-7-19 21:02 |只看該作者
本帖最後由 lovely_apple_00 於 11-7-19 21:02 編輯
rabbit2010 發表於 11-7-18 22:33
我今日M小姐來, 我要開始IUI啦!

啱既, 最好照定輸卵管好D. 醫生有無提你帶墊墊呀, 有無比止痛藥你呀?
無呀....點解帶墊墊.....??
姑娘話照之前去周醫生度消下毒...然後食定藥...之後照...
再等三十分鐘...拿番個報告後再去醫生度...等佢解釋個報告...


別墅

積分: 904


3011#
發表於 11-7-19 21:04 |只看該作者
本帖最後由 lovely_apple_00 於 11-7-19 22:41 編輯

我今日去左威院度聽生育講座兼拿預約紙..
竟然排到2013年4月....

真係O左嘴


男爵府

積分: 7674


3012#
發表於 11-7-19 21:31 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-19 21:02
無呀....點解帶墊墊.....??姑娘話照之前去周醫生度消下毒...然後食定藥...之後照...再等三十分鐘...拿番個 ...

因為有野流反出黎
一定要帶


別墅

積分: 904


3013#
發表於 11-7-19 22:50 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 19:22
剛剛睇完醫生. 佢話我上次藥物D反應偏強, 所以幫我減藥. 上次得兩粒, 咁減法咪得一粒? 佢話有咁既可能. 不 ...
係囉.....等覆診先啦...原本同妳一差不多一齊做IUI...最衰今個CYCLE我同C6夾唔到


別墅

積分: 904


3014#
發表於 11-7-19 22:51 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-19 21:31
因為有野流反出黎
一定要帶
謝謝妳們呀咁15MM係咪都可以照試呀...我祝妳一擊即中


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3015#
發表於 11-7-20 08:55 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-19 20:17
似乎dr tung比較喜歡食藥+打針,
但dr chan就 prefer食藥or 打針only!
dr chan我就唔留意, dr tung就留意到多數人食藥+打針, 所以每個醫生做法真係唔一樣.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3016#
發表於 11-7-20 08:58 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-19 22:50
係囉.....等覆診先啦...原本同妳一差不多一齊做IUI...最衰今個CYCLE我同C6夾唔到
...
唔緊要啦! 呢D事情要夾到先得, 免強既話就會浪費一次機會.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3017#
發表於 11-7-20 09:03 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-19 21:04
我今日去左威院度聽生育講座兼拿預約紙..
竟然排到2013年4月....
真係O左嘴 ...

係呀, 要成差唔多2年時間, 我就走咗去瑪麗排都要差唔多2年時間, 其實我就當作後傋, 萬一用錢用到山窮水盡或半放棄狀態既話, 做得嚟, 等得嚟排既日子都到.


洋房

積分: 60


3018#
發表於 11-7-20 13:13 |只看該作者

回覆:rabbit2010 的帖子

各位jm,好耐無上黎,今次只係想同大家講我第三次既iui都係失敗...
由於已經係第三次,已經無比之前甘失望。至於之後點,係放棄定排ivf,我仲未諗到...暫時只係想唞一唞,九月去埋結婚四周年旅行先算!
其實真係唔明個天想點,咩檢查都話正常,做左無數甘多野都係得個吉!
希望各位jm會比我幸運啦!你地要加油呀!




別墅

積分: 904


3019#
發表於 11-7-20 13:18 |只看該作者
Disneybb 發表於 11-7-20 13:13
各位jm,好耐無上黎,今次只係想同大家講我第三次既iui都係失敗...
由於已經係第三次,已經無比之 ...

唔好灰心啦.....
梗係照排差唔多排到先諗吧~~
又或者妳去完旅行就呢....


大宅

積分: 2243


3020#
發表於 11-7-20 15:09 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-15 15:19
唔好意思, 咁遲先覆....因為呢排成日都好攰.....
我當時問過dr chan, 可唔可以局部麻醉, 佢話唔得, 因為會 ...

今日day 1, 打電話去醫院book時間做手術.
要等佢覆.
原來做完手術會咁唔舒服.. 我唔知自己頂唔頂得順.
希望冇事啦..


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo