[quote]

Ka_wai 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
我住九龍所以香港區唔太熟悉,過住所聞呢兩區有:明慧、蘇浙、維多利亞都幾好,至於 K1 是否已有全日便要向學校查詢一下 lu!!
[/quote]
Ka_wai 寫道:
我記得架,有生日會啦. 有唱遊堂啦. 有體育堂啦. 有功課做啦. 仲有家長日呀。![]()
不如問吓我媽咪點解想當年俾我讀呢間啦。
![]()
![]()
Ka_wai 寫道:
物呢間嘢學費好貴架?![]()
![]()
我就黎悶屎啦 sabina_bb 寫道:
我去qe睇但應該去私家生.![]()
sabina_bb 寫道:
cherly
bebe隻手無事嗎你有無返去再睇下佢呀
真係要小心d
![]()