興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3001#
發表於 07-12-11 15:17 |只看該作者
原文章由 898998 於 07-12-11 15:06 發表
seems to be very funny................
i also want to.........................................


want...就要搵搵佢...傾計 ...


====================================

嘩!3000 posts達成!
多謝各位...... & 幫女郎.....

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-12-11 15:27 編輯 ]


大宅

積分: 3704


3002#
發表於 07-12-11 15:44 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-11 15:17 發表


want...就要搵搵佢...傾計 ...
http://img214.imageshack.us/img214/4504/z105081149pw3.jpg

====================================

嘩!3000 posts達成!http://www.av100fun.com/images/smiles/eusa_danc ...



Nice girl..............................


大宅

積分: 1366


3003#
發表於 07-12-11 15:58 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-11 15:17 發表


want...就要搵搵佢...傾計 ...
http://img214.imageshack.us/img214/4504/z105081149pw3.jpg

====================================

嘩!3000 posts達成!http://www.av100fun.com/images/smiles/eusa_danc ...



Kama Law呀~~~

[ 本文章最後由 小必理痛 於 07-12-11 15:59 編輯 ]


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3004#
發表於 07-12-11 17:42 |只看該作者
都係唔好貢Off Topic....否則...post埋d"露典"相都不自知...



回正題!

12。13...兄弟!start your engine!


It's a GAME :lol :lol


官網勁多圖:
>><<


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3005#
發表於 07-12-11 18:02 |只看該作者
您可有興趣入去 ...


>><<

:lol :lol :lol


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3006#
發表於 07-12-11 20:07 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-11 18:02 發表
您可有興趣入去 ...
http://www.asiagameshow.com/images/AGSweb_03.gif

>>


$30...加左價?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3007#
發表於 07-12-12 11:01 |只看該作者
摸 0...

原文章由 迪迪仔 於 07-12-11 20:07 發表
$30...加左價?


e? 加左價咩?無留意添....
把鬼!吸人血不特止,仲要渣干你....$orry


大宅

積分: 1366


3008#
發表於 07-12-12 11:09 |只看該作者
算啦,CCD,此時此刻,嘆住你個杯茶先,或者同Kama姐姐傾下偈,商量下先啦!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3009#
發表於 07-12-12 11:28 |只看該作者
原文章由 小必理痛 於 07-12-12 11:09 發表
算啦,CCD,此時此刻,嘆住你個杯茶先,或者同Kama姐姐傾下偈,商量下先啦!


小p, {little panadol san...hehe ~}
杯茶都飲左好耐下.....係時候要補番d新意落去溝溝...:lol
就算搵K小姐傾到計,都要亞$orry san肯出貨先有得玩架!
(周街鬧缺貨;都唔知搞乜....)
ccd

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
普通女子一名,難道有$$都要問佢借???-(
>><<
>><<


大宅

積分: 1366


3010#
發表於 07-12-12 12:33 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-12 11:28 發表

小p, {little panadol san...hehe ~}
杯茶都飲左好耐下.....係時候要補番d新意落去溝溝...:lol
就算搵K小姐傾到計,都要亞$orry san肯出貨先有得玩架!
(周街鬧缺貨;都唔知搞乜....)
ccd

~~~~~~~~~~~~~~ ...


女嘅唔得就男啦!打孖上:


大宅

積分: 2016


3011#
發表於 07-12-12 15:42 |只看該作者
OOps!!!Excuse me!!! I went to the wrong place..... :lol

原文章由 小必理痛 於 07-12-12 12:33 發表


女嘅唔得就男啦!打孖上:

https://www.primecredit.com/loan_0702c/images/5.jpg
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3012#
發表於 07-12-12 15:54 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 07-12-12 15:42 發表
OOps!!!Excuse me!!! I went to the wrong place..... :lol


law兄,
無入錯黎.... {雖則離題小小...}
只不過禾等窮人無$$$買呢買那...除左搵幫女郎傾下偈之外;就要搵O.R.O.架喇...



小p兄,
你...好熟呢瓣架??


男爵府

積分: 8421


3013#
發表於 07-12-13 01:00 |只看該作者
C.C.D

start my engine? 點start呀? 都未買ps3

game show今年唔去啦, 呢排公, C務兩忙中...
Wow...very very nice model wor


迪迪仔

thanks for the report
好毒, 好毒...


小P

男的...仲要打孖上? 我唔好呢味喎 都係那個女的養眼d:lol


lawbut兄

你係有米之人, 梗係唔駛諗呢d啦, 我地就...唉...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3014#
發表於 07-12-13 10:19 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 07-12-13 01:00 發表
start my engine? 點start呀? 都未買ps3
game show今年唔去啦, 呢排公, C務兩忙中...
Wow...very very nice model wor

hehe~禾都未買啊... 做住紙上談兵先...
"驚鬚"...睇下有無mood / $剩...先算 (諗住試下新game...)



thanks for the report
好毒, 好毒...

無毒不丈夫,迪迪仔....好野!!



男的...仲要打孖上? 我唔好呢味喎 都係那個女的養眼d:lol

原來小p...有"特殊嗜好"....



你係有米之人, 梗係唔駛諗呢d啦, 我地就...唉...

咪係!!仲可以成日飛S.H.玩...羨剎吾等窮困苦人.....:(


:lol :lol :lol


大宅

積分: 2016


3015#
發表於 07-12-13 10:44 |只看該作者
Guys! I mean change fm straight and bended ah!!

Also, do u guys know that if there will be another version after GT5序章?? if yes I better wait for the second version lu....

原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-13 10:19 發表
麼零...


hehe~禾都未買啊... 做住紙上談兵先...
"驚鬚"...睇下有無mood / $剩...先算 (諗住試下新game...)




無毒不丈夫,迪迪仔....好野!!




原來小p...有"特殊嗜好"....




咪係:ado ...

[ 本文章最後由 lawbut 於 07-12-13 11:06 編輯 ]
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3016#
發表於 07-12-13 11:19 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 07-12-13 10:44 發表
Guys! I mean change fm straight and bended ah!!

Also, do u guys know that if there will be another version after GT5序章?? if yes I better wait for the second version lu....


哦~ 一場誤會啊....ops:" />
"直" 變 "巒"....要問問有"另類"僻好既小p先識答你....
kaka~:lol

暫時都未知會否有GT5既[2nd ver. / 正式版]喎...
gt4p...>>....GT HD...(變成ps3 / download版...)
gt5p...>>....??
>><<

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-12-13 11:20 編輯 ]


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3017#
發表於 07-12-13 11:41 |只看該作者
gt5p要$380先買到,又係搶錢價,行版會係中文21號出,等行版先買未遲lu~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3018#
發表於 07-12-13 11:51 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-12-13 11:41 發表
gt5p要$380先買到,又係搶錢價,行版會係中文21號出,等行版先買未遲lu~


富貴公子迪迪仔,
貢唔爭在等埋果個零禮拜出中文版既...下話?
順便入埋呢個 & 等你 detail report....
>><<




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
下就放假! c u all tonight...


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3019#
發表於 07-12-13 12:59 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-13 11:51 發表


富貴公子迪迪仔,
貢唔爭在等埋果個零禮拜出中文版既...下話?
順便入埋呢個 & 等你 detail report....
>>


唔好甘叫我喇
軑盤我真係會買架,不過呢個太誇張喇(而且有錢都買唔到喇,得100部),G25/GT FORCE又出左甘耐,之前GAME書話有新G25出架,唔知係咪你樓下個隻(唔要張登)呢~


大宅

積分: 1366


3020#
發表於 07-12-13 14:25 |只看該作者
CCD:

直變孿?你估我係超人?


個座位咁大件,屋企冇健身房咁大都擺唔落啦!買黎午睡或者DVD就最正!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo