想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2776


3001#
發表於 12-10-17 21:23 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表想問一

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
我試過有,不過冇理佢
咁你幾耐自己謝呀?未bingo前都無d咁既野




大宅

積分: 2776


3002#
發表於 12-10-17 21:23 |只看該作者

Quote:原帖由+siujanjan+於+12-10-17+發表

原帖由 jorlam 於 12-10-17 發表
睇落Ok呀!D三文魚熟咗會唔會好腥?
佢有雞汁應該唔會




大宅

積分: 2776


3003#
發表於 12-10-17 21:24 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表唔痕架

原帖由 minny125 於 12-10-17 發表
疣?
?即係咩呀?




珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


3004#
發表於 12-10-17 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-10-17+發表

原帖由 jorlam 於 12-10-17 發表
睇落Ok呀!D三文魚熟咗會唔會好腥?
我接受到,不過c6唔like



珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


3005#
發表於 12-10-17 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-10-17+發表

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
咁你幾耐自己謝呀?未bingo前都無d咁既野
咁就唔記得喇


大宅

積分: 3724


3006#
發表於 12-10-17 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-10-16+發表最

原帖由 zarara188 於 12-10-17 發表
有托肚底架,但個形狀好古怪!
有機會見面時著比你睇吓!
好呀,最好16號可以見面




大宅

積分: 2776


3007#
發表於 12-10-17 21:30 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表咁你幾

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
咁就唔記得喇
咁我都唔理佢喇。。




珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


3008#
發表於 12-10-17 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-10-17+發表

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
嘩,切哂粒我以為係扒添
有時諗唔到食咩,咁樣一煲過都幾好架。仲可以整魷魚瘦肉,聽晚我會整冬菇牛肉


大宅

積分: 3724


3009#
發表於 12-10-17 21:31 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日快樂呀,你一早講,Doris會預備咖




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3010#
發表於 12-10-17 21:31 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 20:01
多謝...願我地2個的BB都可以足月平安健康出生
放心, 主一定會看顧保守呢度所有BB都會健康平安出世架

點評

Purybaby    發表於 12-10-17 21:36


大宅

積分: 3724


3011#
發表於 12-10-17 21:33 |只看該作者

引用:MISMIS....祝妳生日快樂...我一早預備咗隻

原帖由 doristws 於 12-10-17 發表
MISMIS....祝妳生日快樂...我一早預備咗隻特大香蕉船俾妳架....仲有一個布丁蛋糕呀...希望妳同BB都鍾意啦.. ...
原來已經攪掂




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3012#
發表於 12-10-17 21:33 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 18:42
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日快樂你同亞B都會健健康康


大宅

積分: 2776


3013#
發表於 12-10-17 21:34 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表嘩,切

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
有時諗唔到食咩,咁樣一煲過都幾好架。仲可以整魷魚瘦肉,聽晚我會整冬菇牛肉

...
真係幾放便,聽日可以再影相上離睇下嗎?




大宅

積分: 4195


3014#
發表於 12-10-17 21:35 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日蛋糕…
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


3015#
發表於 12-10-17 21:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-10-17+發表

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
真係幾放便,聽日可以再影相上離睇下嗎?
好呀,聽日就用豉油撈


大宅

積分: 2776


3016#
發表於 12-10-17 21:51 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表真係幾

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
好呀,聽日就用豉油撈
最鍾意睇野食




子爵府

積分: 13137


3017#
發表於 12-10-17 21:59 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-10-17+18:26+係

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
鼻寒都得? 我同c6無架
係呀!我個女真係bad taste! 好鍾意佢爸爸嘅鼻寒!
不過唔係晚晚有得聽!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


3018#
發表於 12-10-17 22:01 |只看該作者

引用:係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日快樂!明年今日,你就要抱住bb一齊慶祝啦!yeah!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


3019#
發表於 12-10-17 22:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-17+發表

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
口水肩同紗巾
Icic. Thanks!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3853


3020#
發表於 12-10-17 22:03 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

頭先食飯果陣,同c6講左下個月同你地食飯,佢即刻好大反應,有無男人架,跟住我忍唔住梗佢:乜你見過男人大肚架咩,全女班黎架




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo