烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


水晶宮

積分: 64904


3001#
發表於 13-3-11 13:15 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+08:49+多謝你+

原帖由 hallonatalie 於 13-03-11 發表
其實有乜大不了呢, 跌倒咪再企起身再嚟過囉, 千祈咪令到身邊嘅人傷心
...
你梗係覺得冇乜大不了啦 你唔係我

從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3002#
發表於 13-3-11 13:16 |只看該作者

引用:噚日再戰mode+2,超軟吐司,終於成功焗到高

原帖由 bullbull1 於 13-03-11 發表
噚日再戰mode 2,超軟吐司,終於成功焗到高大靚仔,19cm高
又一個高人啦

  


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3003#
發表於 13-3-11 13:16 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-11 10:36
但好似電器鋪無見過呢個牌子
焗爐實物未必度度有, 但豐 x, 蘇 x 係有貨賣架


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3004#
發表於 13-3-11 13:18 |只看該作者
starfishting 發表於 13-3-11 10:40
即係邊個牌子?size幾大?
吸塵機果個牌子囉, 38L 電子焗爐, 內尺寸 : 22" x 22" x 14.5" 高 (連手柄)


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3005#
發表於 13-3-11 13:18 |只看該作者

引用:朱古力香蕉楓糖包出爐!+ +

原帖由 wynsie0307 於 13-03-11 發表
朱古力香蕉楓糖包出爐!
好正ar睇見都想食

  


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3006#
發表於 13-3-11 13:19 |只看該作者
tp168 發表於 13-3-11 10:50
1 星期就換機,你而家係最快紀錄呀


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3007#
發表於 13-3-11 13:20 |只看該作者
tp168 發表於 13-3-11 10:51
係囉,我都想知道 PHILIPS 豆漿機D出品係點,朴有天傾傾下唔見咗人都有 GE ...
你搵佢, 我叫佢搵你吖, 首領

佢好好人, 諗住借機畀我試玩添


子爵府

積分: 14184


3008#
發表於 13-3-11 13:21 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-11 13:03
水X粉250G
水183G
會唔會水多呢?

最近潮濕,用少啲水,雖則水手吸水力强都係要目測

有目測,因為一向都有睇住打麵呢習慣(上隱),個麵糰好光滑靚仔,起身收包,見到簡直晴天霹靂


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3009#
發表於 13-3-11 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬豬822+於+13-03-11+發表我

原帖由 tensi819 於 13-03-11 發表
其實我都唔明,呢個牌子除咗出名貴之外,話煲/鍋咩水分唔流失,咁呢d布甸碗又有乜特別好處?

...
我第一次買咋!只係覺得色彩繽紛見到好開心

  


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3010#
發表於 13-3-11 13:23 |只看該作者

引用:回覆+Qicy+的帖子 補相終於成功了!南瓜黑

原帖由 Qicy 於 13-03-11 發表
回覆 Qicy 的帖子

補相
Woo

  


珍珠宮

積分: 37201


3011#
發表於 13-3-11 13:23 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+13-3-11+13:03+水X

原帖由 fish9288 於 13-03-11 發表
有目測,因為一向都有睇住打麵呢習慣(上隱),個麵糰好光滑靚仔,起身收包,見到簡直晴天霹靂 ...
Yeast呢?有冇死?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3012#
發表於 13-3-11 13:24 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 11:42
我覺得有天拍想你做得好過王世子
魔 c 9, 你係咪追劇追到個情緒好 down, 代入咗去, 抽離唔到呀 ?

我好唔鍾意韓劇, 成日喊苦喊忽


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3013#
發表於 13-3-11 13:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bobosweet+於+13-03-11+發表

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
呢個包用得仲多牛油啊,但真係超超超好味
啲包咁吸引

一次半次豪俾佢啦

  


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3014#
發表於 13-3-11 13:37 |只看該作者
本帖最後由 hallonatalie 於 13-3-11 13:37 編輯
Cayee 發表於 13-3-11 13:15
你梗係覺得冇乜大不了啦 你唔係我

呢 d 野靠你自己面對, 總之我相信你做得到, 加油, 放鬆 d, 開心 d, 有得玩就玩, 有得食就食, 有魔公畀你洗就洗喇


珍珠宮

積分: 44652


3015#
發表於 13-3-11 13:39 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 11:55
呢個包用得仲多牛油啊,但真係超超超好味

好靚呀


男爵府

積分: 7012

BK Milk勳章


3016#
發表於 13-3-11 13:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+13-03-11+發表你

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
我冇左一邊,後生都冇用,醫生話,只要快d有先得。
喺我帶住太陽眼鏡睇住你曬嘅時候,覺得你c6真的對你愛護有加,超讚!唔好鑽牛角尖啦,睇自己擁有嘅嘢永遠比只看到欠缺來得開心。最起碼家人身體健康,唔洗憂柴憂米,仲有小狗陪伴呢!放鬆吧,只是緣分未到啫。



點評

tp168    發表於 13-3-11 16:16


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3017#
發表於 13-3-11 13:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬豬822+於+13-03-11+發表用H

原帖由 ichiko_c 於 13-03-11 發表
我都準備換,顏色係自己選定係隨機?
顏色去到先揀,所以星星我揀咗3隻色

  


大宅

積分: 3943


3018#
發表於 13-3-11 13:45 |只看該作者
大家覺得呢個好無用,隔豆渣
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=bjibetsadec

點評

hinhin_ma  ..好正WOR  發表於 13-3-11 15:24


男爵府

積分: 7012

BK Milk勳章


3019#
發表於 13-3-11 13:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fish9288+於+13-03-11+發表暫

原帖由 Cayee 於 13-03-11 發表
做法
請問個面團係咪用跟機書嘅「面團」mode份量?
我係面包新手,乜都想知清楚




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


3020#
發表於 13-3-11 13:46 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-3-11 12:53
蕉會出水,重量當8成水,乾先加。同埋我用楓漿30咋
落成條蕉再減水好過, 最憎XXg蕉/蛋/乜乜, 大佬, 剩返果少少點搞呀?!

點評

tp168    發表於 13-3-11 16:16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo