母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7768


3021#
發表於 07-8-20 16:59 |只看該作者
Tingfai,

Yes, we love Australia, very natural & simple!But both hubby & me can't find job there. Hence, we may go USA, because papa must have work there. Our living can be maintained with stable standard.

We just plan if working in HK onwards, we may send Hayes to Australia for receiving tertiary education there.


原文章由 tingfai 於 07-8-20 16:51 發表
We love the education system, working pressure, nice weather and environment in Australia.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


複式洋房

積分: 328


3022#
發表於 07-8-20 17:01 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-20 16:53 發表
李宗德小學.

如果入唔到, 可能要搬.:-(


would you mind to share why u like this school?
[url=][/url]


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3023#
發表於 07-8-20 17:07 |只看該作者
移民好悶架﹗我地諗住等晴晴/未來的弟妹係美國讀high school﹐到他倆讀大學時﹐我地就返香港.我老公覺得美國超悶﹐他頂唔順。我就係美國太耐啦﹐我習慣左所以都ok.

原文章由 tingfai 於 07-8-20 16:51 發表
移民? My hubby and I are thinking of this for long. Still no conclusion could be made. We love the education system, working pressure, nice weather and environment in Australia. But it's hard t ...


男爵府

積分: 9395


3024#
發表於 07-8-20 17:12 |只看該作者
原文章由 SMM 於 07-8-20 16:53 發表


我都揾緊


我都搵緊,之前明明係网上見過話我心儀幼稚園係用蒙特梭利教育法,現在又搵唔返.


男爵府

積分: 6033


3025#
發表於 07-8-20 17:32 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 17:12 發表


我都緊,之前明明係網上見過話我心儀幼稚園係用蒙特梭利教育法,現在又唔返.


我都無一個 full list, 但就一個好白痴o既方法係網上可以睇倒, 不過應該未必齊, 同埋要自己逐間學校 click. 同埋我睇書, 肯定有幾間係以 montessori 教學法 : (1) 佳寶幼稚園 (2) 救世軍槳民幼兒園 (九龍城) & (3) 平安福音堂幼稚園 (青衣). 不過全部都唔認識

http://chsc.edb.hkedcity.net/kindergarten/?lang=c


男爵府

積分: 6033


3026#
發表於 07-8-20 17:34 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-20 16:46 發表


傻瓜,我地個行頭有幾大o咼!?你講過你老公做邊行麻,通常都有牌o架啦!


好彩原來妳靠估咋 幾驚有日妳同我講妳知我屋企有幾多 under


男爵府

積分: 6033


3027#
發表於 07-8-20 17:35 |只看該作者
收工 lu 又要趕住番屋企湊晴晴過 popo 屋企食飯, 明天見


男爵府

積分: 9395


3028#
發表於 07-8-20 17:38 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-8-20 17:35 發表
收工 lu 又要趕住番屋企湊晴晴過 popo 屋企食飯, 明天見


我都收工喇!!!!


大宅

積分: 2273


3029#
發表於 07-8-20 18:01 |只看該作者
我返來喇.....
撫心自問傳統學校係唔係教唔到野, 咁又唔係喎. 有d野你唔俾人迫, 個d小宇宙又出唔到來喎. 迫完又會覺得自己過到.
填鴨式又時又可以訓練到"time mgmt." & "priority mgmt." (依一個是我個人覺得)

不過果個程係唔係人人會enjoy到, 坦白講我細個果時就感受唔到


大宅

積分: 2751


3030#
發表於 07-8-20 18:23 |只看該作者
Hello :D

Let me chase the post sin. :loveliness:


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3031#
發表於 07-8-20 18:36 |只看該作者
傳統學校係教到野架﹐如考試技巧(好重要﹐因為人生有太多試)﹐尊重老師﹐安靜﹐認真的對待學習。所以﹐我覺得傳統學校係某一個階段係好的。我有D鬼仔小學同學﹐係學校都好似生番o甘, no way 啦﹗

我對傳統學校的保留﹕1) 在幼稚園的年紀(2-4歲)﹐小朋友的小飢肉係唔應該用筆寫字﹐所以我唔想晴晴要做功課做到手痛同埋有考試壓力 2)中學有自己思想的時候﹐我唔想她有太多限制去規定她做乜野﹐同我唔上一個考試就判她的前途。

原文章由 go4baby 於 07-8-20 18:01 發表
我返來喇.....
撫心自問傳統學校係唔係教唔到野, 咁又唔係喎. 有d野你唔俾人迫, 個d小宇宙又出唔到來喎. 迫完又會覺得自己過到.
填鴨式又時又可以訓練到"time mgmt." & "priority mgmt." (依一個是我個人覺 ...


大宅

積分: 2751


3032#
發表於 07-8-20 18:58 |只看該作者
你地今日o既topic係圍繞教育同應否移民等

我都比較起喜歡motessori既教學方法.D小朋友無咁"呆"而且識得自己explore一d有趣既東西.
而我諗傳統學校會另小朋友唔敢有自己o既"主見"而且比較"呆".

至於移民,我同我o既darling都喜愛Australia. 如果有需要,我都會揀Australia.


男爵府

積分: 6628


3033#
發表於 07-8-20 19:51 |只看該作者
HELLO,

我返到屋企喇, 頭先要4點先收得工, 得返1.5hour行food expro, 真係好很多人呀, 有幾個位直頭行唔到向前, 都買o左好多野, 拎c我, 揹到我矮兩寸呀 , 不過因為last day & last hour, 都多野都再平, 可惜係出前一丁已經售罄, 真係咁好生意!?

等我追返o的post先


男爵府

積分: 6628


3034#
發表於 07-8-20 20:20 |只看該作者
個市係咪路o架? 今日升過千點? 但係o的基金又唔升o既, 我agent話依家入市係時候喎! 好冇再入錢呢?

ivyscyip, 可否教下路呀? 應該再買基金定係股票呢?

好等錢駛的hellocandy:lol:


男爵府

積分: 6628


3035#
發表於 07-8-20 20:21 |只看該作者
冇晒人, 我要準備去kick boxing先, 今晚返黎再talk過


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3036#
發表於 07-8-20 21:02 |只看該作者
唔好話教路﹐大家研究下。

基金都應該升﹐不過可能未計好條數。

買基金或股票要睇下你想要幾多risk﹐如果你係買D跟大市走個D基金﹐我就建議你買大藍籌(如匯豐﹐中國D銀行股,中移動等)﹐因為D基金要收management fee, 唔抵﹐而個D大藍籌呢幾排跌左買得過(匯豐<140﹐中移動<90 我覺得ok).基金我老公就入左Man AHL diversified futures, 呢隻基金係跌市時可以跑贏大市。

原文章由 Hellocandy 於 07-8-20 20:20 發表

ivyscyip, 可否教下路呀? 應該再買基金定係股票呢?


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3037#
發表於 07-8-20 21:09 |只看該作者
bbpooh,

Which school ? I have interest to apply for K1 full day.


原文章由 bbpooh 於 07-8-20 14:54 發表


係呀!因為打過去問,佢地話K1 FULL DAY得廿幾個位.佢地用蒙特梭利教育,個課程好吸引我,但個校園就好迫,沒有課室!不過附近沒有更好的選擇,你可以先申請,opportunity cost is 幾廿蚊,報名費.報完等佢地開放日再 ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3038#
發表於 07-8-20 21:58 |只看該作者
Any body else want to buy 訓練褲 from jshopper?



別墅

積分: 614


3039#
發表於 07-8-20 22:04 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-20 18:01 發表
我返來喇.....
撫心自問傳統學校係唔係教唔到野, 咁又唔係喎. 有d野你唔俾人迫, 個d小宇宙又出唔到來喎. 迫完又會覺得自己過到.
填鴨式又時又可以訓練到"time mgmt." & "priority mgmt." (依一個是我個人覺 ...


hi
今日既話題好似同我有d關係

其實而家大部份老師都不斷進修,傳統教學已經無以前咁傳統架la。而家d學生的確無以前d咁有專注力,又或者聰明左,如果老師仲用傳統果種方式齋talking,c緊,實無人聽。當然有d學校例外,仲係好傳統好悶la。

至於活動教學,只要用得適宜,的確係好好,但而家好多學校d活動太多,攪到無時間教書,d學生又只記得好好玩,有時都唔知學左d mug。

兩者分別可能在功課量吧,不過活動教學既學校都有好多(親子)project,都幾金架。所以都係果句,小心選擇囉(廢話:lol )

不過我個人認為父母身教係最重要,例如:父母常在子女面前讀書,孩子都愛看書架!

[ 本文章最後由 belu 於 07-8-20 22:11 編輯 ]


男爵府

積分: 6628


3040#
發表於 07-8-20 22:15 |只看該作者
原文章由 belu 於 07-8-20 22:04 發表


不過我個人認為父母身教係最重要,例如:父母常在子女面前讀書,孩子都愛看書架!


唔怪得豆姐咁唔願續書啦, 因為佢阿媽...

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo