跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1446


3021#
發表於 08-9-7 21:43 |只看該作者
各位71媽媽,記唔記得我呀?
我已經生左喇!悠悠現在兩個月,出世比家姐重有6 lb 14oz,知知兩星期前病左,野到全家都病晒,好彩悠悠無高燒,但我就幾晚無覺好瞓。哩兩日大家病情好轉,先出公園行下,知知好開心,我覺得對佢唔住,因為由有左悠悠到現在,好似比少左好多時間知知....


伯爵府

積分: 16163


3022#
發表於 08-9-7 23:50 |只看該作者
貓貓, 恭喜晒 !!!
做左第二任媽咪喇, 更要學識思想要正面呀, 2姊妹都係你十月懷胎生出嚟, 當然吾會有對吾住邊個, 爭取時間休息, 祗要你一有時間陪知知, 就要好好利用, 有媽媽抱下陪佢唱歌仔, 知知一定會好開心, 不一定要長時間, 重質不重量嘛, 放鬆d


原文章由 catvv88 於 08-9-7 21:43 發表
各位71媽媽,記唔記得我呀?
我已經生左喇!悠悠現在兩個月,出世比家姐重有6 lb 14oz,知知兩星期前病左,野到全家都病晒,好彩悠悠無高燒,但我就幾晚無覺好瞓。哩兩日大家病情好轉,先出公園行下,知知好開心,我覺得對佢唔住,因為由有 ...


水晶宮

積分: 54392


3023#
發表於 08-9-8 09:05 |只看該作者
恭喜晒ar...話甘快就生左la..bb kei 磅數都好好ar...
原文章由 catvv88 於 08-9-7 21:43 發表
各位71媽媽,記唔記得我呀?
我已經生左喇!悠悠現在兩個月,出世比家姐重有6 lb 14oz,知知兩星期前病左,野到全家都病晒,好彩悠悠無高燒,但我就幾晚無覺好瞓。哩兩日大家病情好轉,先出公園行下,知知好開心,我覺得對佢唔住,因為由有 ...

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-9-8 09:06 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


3024#
發表於 08-9-8 09:30 |只看該作者
早晨!!!

又一個星期開始, 今個星期重閉, 成日掛著放中秋, 個心開始起飛


水晶宮

積分: 54392


3025#
發表於 08-9-8 09:35 |只看該作者
我都係ar...快d 放假...快d 放假!
原文章由 karencircle 於 08-9-8 09:30 發表
早晨!!!

又一個星期開始, 今個星期重閉, 成日掛著放中秋, 個心開始起飛


伯爵府

積分: 17542


3026#
發表於 08-9-8 09:36 |只看該作者
cat cat
恭喜bb順利來臨!!!

我得一個小朋友就唔係好識,
但之前聽講過,
反正初生bb都係食同訓多,
其實可以在此時安排多點時間和知知一起,
又可以和知知一起照顧悠悠,
這樣知知會無咁jealous悠悠之外,
亦會同妹妹親密d, 有家姐仔feel添.
原文章由 catvv88 於 08-9-7 21:43 發表
各位71媽媽,記唔記得我呀?
我已經生左喇!悠悠現在兩個月,出世比家姐重有6 lb 14oz,知知兩星期前病左,野到全家都病晒,好彩悠悠無高燒,但我就幾晚無覺好瞓。哩兩日大家病情好轉,先出公園行下,知知好開心,我覺得對佢唔住,因為由有 ...


伯爵府

積分: 17542


3027#
發表於 08-9-8 09:38 |只看該作者
中秋節假期有無好節貝或外遊呀???
我要陪阿囡閉關溫樂理, 因為10月考,
這個假期會努力溫書.
原文章由 tszyau2000 於 08-9-8 09:35 發表
我都係ar...快d 放假...快d 放假!


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3028#
發表於 08-9-8 11:04 |只看該作者
貓貓, 恭喜哂 ^^
傻豬, 妳千祈唔好咁諗. 妳同知知都剛剛好返, 得閒就出去行下公園, 哂下太陽 ^ ^ 我諗知知見到妹妹, 一定好開心.


原文章由 catvv88 於 08-9-7 21:43 發表
各位71媽媽,記唔記得我呀?
我已經生左喇!悠悠現在兩個月,出世比家姐重有6 lb 14oz,知知兩星期前病左,野到全家都病晒,好彩悠悠無高燒,但我就幾晚無覺好瞓。哩兩日大家病情好轉,先出公園行下,知知好開心,我覺得對佢唔住,因為由有 ...


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3029#
發表於 08-9-8 11:07 |只看該作者
之 ba 今年中秋唔洗開工. 所以一家大細會返鄉下 3 日, 佢話等 d 親戚見下之之同細佬. 細佬出世咁耐都未返過鄉下.... 不過我就唔係好想返 ><


原文章由 karencircle 於 08-9-8 09:38 發表
中秋節假期有無好節貝或外遊呀???


伯爵府

積分: 17542


3030#
發表於 08-9-8 11:24 |只看該作者
鄉下係邊樹呀? 很荒蕪?? 衛生好差???
我21號都要跟yiba返龍崗掃墓,
坐大半日車食餐飯一日來回.
原文章由 tingchichi 於 08-9-8 11:07 發表
之 ba 今年中秋唔洗開工. 所以一家大細會返鄉下 3 日, 佢話等 d 親戚見下之之同細佬. 細佬出世咁耐都未返過鄉下.... 不過我就唔係好想返 ><


水晶宮

積分: 54392


3031#
發表於 08-9-8 11:57 |只看該作者
外遊?....吾會la...正日返婆婆家做節...tszyau 多少同d 老表玩 再吾係可能同d 朋友仔向平台玩下都未定

考樂理....係米學校考試lai ka
原文章由 karencircle 於 08-9-8 09:38 發表
中秋節假期有無好節貝或外遊呀???
我要陪阿囡閉關溫樂理, 因為10月考,
這個假期會努力溫書.


水晶宮

積分: 54392


3032#
發表於 08-9-8 11:58 |只看該作者
始終都係頻撲ka la...無計la...一年一次ma...當郊遊下la
原文章由 karencircle 於 08-9-8 11:24 發表
鄉下係邊樹呀? 很荒蕪?? 衛生好差???
我21號都要跟yiba返龍崗掃墓,
坐大半日車食餐飯一日來回.


伯爵府

積分: 17542


3033#
發表於 08-9-8 12:08 |只看該作者
考公開試...好似考琴咁

因為遲早都要考才可以繼續考琴
所以諗著係佢升中前功課考試悠閒d
就搞掂佢.

油油還有在學琴嗎??

原文章由 tszyau2000 於 08-9-8 11:57 發表

考樂理....係米學校考試lai ka


水晶宮

積分: 54392


3034#
發表於 08-9-8 12:28 |只看該作者
原來如此...甘e 個試係米好難ka..yiyi 將會考第幾級ar
tszyau 向小一下學期無再學la..e 家就反而學緊游水...由小2 到e 家la..佢好有興趣學ka...最難得係e 樣law...反而琴佢真係無興趣...我都無符..c la...其實學校係米要d 小朋友一定要學一樣音樂野ka

原文章由 karencircle 於 08-9-8 12:08 發表
考公開試...好似考琴咁

因為遲早都要考才可以繼續考琴
所以諗著係佢升中前功課考試悠閒d
就搞掂佢.

油油還有在學琴嗎??


伯爵府

積分: 17542


3035#
發表於 08-9-8 12:38 |只看該作者
阿囡學校因為音樂屬主科,
所以要求下年最少要考5級琴,
今次就同佢考5級樂理, 不過家陣驚緊佢唔合格...唉!!!
其實可能阿囡係學校有學的同樂理有相關,
所以我又唔覺好難,
係多野記同阿囡睇題目太大意;
答題又唔專心,
所以...都真係要同佢做多d pass paper.

如無需要, 無興趣就算啦,
我fd個囝又係咁, 但我個fd唔想佢半途而癈,
一定要佢考埋個試; pass左先停,
家陣日日同阿囝鬥法咁...唉!!!

原文章由 tszyau2000 於 08-9-8 12:28 發表
原來如此...甘e 個試係米好難ka..yiyi 將會考第幾級ar
tszyau 向小一下學期無再學la..e 家就反而學緊游水...由小2 到e 家la..佢好有興趣學ka...最難得係e 樣law...反而琴佢真係無興趣...我都 ...

[ 本文章最後由 karencircle 於 08-9-8 12:40 編輯 ]


水晶宮

積分: 54392


3036#
發表於 08-9-8 12:49 |只看該作者
我就係吾想甘樣ar....始終勉強無幸福
原文章由 karencircle 於 08-9-8 12:38 發表

...如無需要, 無興趣就算啦,
我fd個囝又係咁, 但我個fd唔想佢半途而癈,
一定要佢考埋個試; pass左先停,
家陣日日同阿囝鬥法咁...唉!!!


侯爵府

積分: 20954


3037#
發表於 08-9-8 13:44 |只看該作者
hi jey



原文章由 jey 於 08-9-6 09:12 發表
morning..........

車車:
sat都見到妳真係好.......


侯爵府

積分: 20954


3038#
發表於 08-9-8 13:49 |只看該作者
車厘 7點就要上車, 6:10 起身食早餐, 時間都鬆動.
琳琳同車厘都算 o.k., 2個都開始識下其他同學仔.
放學 e+ 係夏令放 1:10, 就算冬令都係放 2:50,
如果返到屋企乖乖地做哂功課, 我返去再檢查下,
都重可以睇圖書 & 陪佢玩下先瞓覺.
車厘就要 9點前一定要入房. 所以我放工返到去,
都係陪佢 2-3個鐘.

原文章由 tszyau2000 於 08-9-6 22:20 發表
已經叫遲ka la...上個學期遲5分鐘tim ka..雖然話差5分鐘..但都好趕吾夠用甘ar.. ...你地仲早ar ..琳琳同cherry 幾點放學ar ..適應ma


伯爵府

積分: 17542


3039#
發表於 08-9-8 14:06 |只看該作者
放左學重有咁多時間用...
阿囡放得晏又多野搞...成日都好似唔夠時間用,
有時想同佢玩下先訓都無時間.
原文章由 cherrybibi 於 08-9-8 13:49 發表
車厘 7點就要上車, 6:10 起身食早餐, 時間都鬆動.
琳琳同車厘都算 o.k., 2個都開始識下其他同學仔.
放學 e+ 係夏令放 1:10, 就算冬令都係放 2:50,
如果返到屋企乖乖地做哂功課, 我返去再檢查下,
都重可以睇圖書 & ...


水晶宮

積分: 54392


3040#
發表於 08-9-8 16:44 |只看該作者
7點甘早要上校車..學校係半日制ka ..甘幾點上堂ar...都好ar..仲有甘多時間剩...
原文章由 cherrybibi 於 08-9-8 13:49 發表
車厘 7點就要上車, 6:10 起身食早餐, 時間都鬆動.
琳琳同車厘都算 o.k., 2個都開始識下其他同學仔.
放學 e+ 係夏令放 1:10, 就算冬令都係放 2:50,
如果返到屋企乖乖地做哂功課, 我返去再檢查下,
都重可以睇圖書 & ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo