立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1446
伯爵府
積分: 16163
原文章由 catvv88 於 08-9-7 21:43 發表 各位71媽媽,記唔記得我呀? 我已經生左喇!悠悠現在兩個月,出世比家姐重有6 lb 14oz,知知兩星期前病左,野到全家都病晒,好彩悠悠無高燒,但我就幾晚無覺好瞓。哩兩日大家病情好轉,先出公園行下,知知好開心,我覺得對佢唔住,因為由有 ...
水晶宮
積分: 54392
積分: 17542
原文章由 karencircle 於 08-9-8 09:30 發表 早晨!!! 又一個星期開始, 今個星期重閉, 成日掛著放中秋, 個心開始起飛
原文章由 tszyau2000 於 08-9-8 09:35 發表 我都係ar...快d 放假...快d 放假!
男爵府
積分: 7989
原文章由 karencircle 於 08-9-8 09:38 發表 中秋節假期有無好節貝或外遊呀???
原文章由 tingchichi 於 08-9-8 11:07 發表 之 ba 今年中秋唔洗開工. 所以一家大細會返鄉下 3 日, 佢話等 d 親戚見下之之同細佬. 細佬出世咁耐都未返過鄉下.... 不過我就唔係好想返 ><
原文章由 karencircle 於 08-9-8 09:38 發表 中秋節假期有無好節貝或外遊呀??? 我要陪阿囡閉關溫樂理, 因為10月考, 這個假期會努力溫書.
原文章由 karencircle 於 08-9-8 11:24 發表 鄉下係邊樹呀? 很荒蕪?? 衛生好差??? 我21號都要跟yiba返龍崗掃墓, 坐大半日車食餐飯一日來回.
原文章由 tszyau2000 於 08-9-8 11:57 發表 考樂理....係米學校考試lai ka
原文章由 karencircle 於 08-9-8 12:08 發表 考公開試...好似考琴咁 因為遲早都要考才可以繼續考琴 所以諗著係佢升中前功課考試悠閒d 就搞掂佢. 油油還有在學琴嗎??
原文章由 tszyau2000 於 08-9-8 12:28 發表 原來如此...甘e 個試係米好難ka..yiyi 將會考第幾級ar tszyau 向小一下學期無再學la..e 家就反而學緊游水...由小2 到e 家la..佢好有興趣學ka...最難得係e 樣law...反而琴佢真係無興趣...我都 ...
原文章由 karencircle 於 08-9-8 12:38 發表 ...如無需要, 無興趣就算啦, 我fd個囝又係咁, 但我個fd唔想佢半途而癈, 一定要佢考埋個試; pass左先停, 家陣日日同阿囝鬥法咁...唉!!!
侯爵府
積分: 20954
原文章由 jey 於 08-9-6 09:12 發表 morning.......... 車車: sat都見到妳真係好.......
原文章由 tszyau2000 於 08-9-6 22:20 發表 已經叫遲ka la...上個學期遲5分鐘tim ka..雖然話差5分鐘..但都好趕吾夠用甘ar.. ...你地仲早ar ..琳琳同cherry 幾點放學ar ..適應ma
原文章由 cherrybibi 於 08-9-8 13:49 發表 車厘 7點就要上車, 6:10 起身食早餐, 時間都鬆動. 琳琳同車厘都算 o.k., 2個都開始識下其他同學仔. 放學 e+ 係夏令放 1:10, 就算冬令都係放 2:50, 如果返到屋企乖乖地做哂功課, 我返去再檢查下, 都重可以睇圖書 & ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy