影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


3021#
發表於 11-7-4 21:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:19
齋睇SHOW"掛"左D,不如。。。食個飯先喇!
梗係一齊食啦,因食飯呢個係提定動作黎架啦~~~


翡翠宮

積分: 75533


3022#
發表於 11-7-4 21:00 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 20:57
我試過架啦,但真係唔鐘意囉,但除左呢樣,我同個女都有嘢夾既~~~

食飽飯,頭先同阿女訓左2粒鐘,訓醒左喉嚨有d痛!


水晶宮

積分: 73497


3023#
發表於 11-7-4 21:01 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:21
到時我衝到埋子華身邊一定拉埋你,不過你最好帶埋頭盔
咁我就要買定個靚啲架啦,唔係見到子華個時仲樣衰過今次~~~


水晶宮

積分: 73497


3024#
發表於 11-7-4 21:03 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:22
我地一星期比佢休息一日FAMILY DAY啦!算唔話得架喇!

唔知我幾時可以食到我個女煮既野
咁一定要,我地好通氣既~~~
咁你個女鐘唔鐘意煮嘢食架~~~


水晶宮

積分: 73497


3025#
發表於 11-7-4 21:05 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:23
子華面上既輪"確"好似越黎越現,唔知係咪太瘦引致既呢。。。
佢自己都話依架出得濟,可能真係瘦過頭,大家都希望佢會肥番啲,好似白活咁就好FIT啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3026#
發表於 11-7-4 21:06 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:24
呢到成日講左去第二度架啦!

我而家都少戴左手飾,聽講越老既女人越鍾意玉器。。。
但個主題係子華呀嗎~~

咁我一定係唔正常果個,我都唔鐘意玉既~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


3027#
發表於 11-7-4 21:08 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:26
上網係咁架喇!好似我之前都無上呢度幾年。。。
不過我同個老死會MSN同埋E-MAIL,不過會少講野過係BK
...
我都明,就好似風咁,不留痕跡~~
我都有同之前果2個傾下MSN~~


水晶宮

積分: 73497


3028#
發表於 11-7-4 21:08 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:26
係成日幫襯架。。。都或者可能會得既,因為始終我自己都有責任。。。D芒果唔平架,同埋無左錢都事少,我無 ...
咁就一定要同佢講,睇下係咪都唔知~~~


水晶宮

積分: 73497


3029#
發表於 11-7-4 21:10 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:29
梗係有啦!不過佢鍾意係咁我都無辦法。。。
我認為D人唔會話特別鍾意食我地D野。。。我覺得D鬼唔係好識食, ...
如果講左都係咁既話,就唔好再提啦,唔好影響大家~~~
啲外國人真係唔識食嘢~~~


水晶宮

積分: 73497


3030#
發表於 11-7-4 21:11 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:30
你係咪想我叫你"咪嘈"
我係叫你"收聲"~~~


水晶宮

積分: 73497


3031#
發表於 11-7-4 21:12 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:30
呢下好緊要,因為我屬於好生養個類型,坐唔落我唔知點開車。
我一定會搵一架你開得到既比你既~~~


水晶宮

積分: 73497


3032#
發表於 11-7-4 21:13 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:34
佢脫離左皇族,不過佢仍然有皇族身份,佢個未婚夫好似係阿拉伯族定唔知咩族,總之係有D唔妥咁囉,同埋第時 ...
咁又真係好大鑊喎,皇室會咁做一定唔奇~~~


水晶宮

積分: 73497


3033#
發表於 11-7-4 21:14 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:34
係咩!
係霸氣~~~


水晶宮

積分: 73497


3034#
發表於 11-7-4 21:15 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:34
唔會,食左你咪無人陪我睇SHOW HIGH TEA
點知你會唔會有JK唔要我呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3035#
發表於 11-7-4 21:16 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:35
又夢唔到子華添!
我都夢唔到好耐啦~~~


別墅

積分: 546


3036#
發表於 11-7-4 21:21 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:16
我都夢唔到好耐啦~~~

我琴日有夢到子華啊, 唔知係咪呢排睇緊棟篤神探既關係, 所以夢到佢, 不過唔知點解好記得個夢講咩, 我見到佢係前面, 諗住行快D去見佢, 點知我成個仆左係度, 仲流哂血, 跟住嚇到醒左


水晶宮

積分: 73497


3037#
發表於 11-7-4 21:21 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:36
我們向子華出發
一言為定~~~


翡翠宮

積分: 75533


3038#
發表於 11-7-4 21:22 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:15
點知你會唔會有JK唔要我呀~~~

放心,我唔會掉底你!


水晶宮

積分: 73497


3039#
發表於 11-7-4 21:23 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 17:36
好經典下喎
馬小明就係鐘意呢啲歌~~~


別墅

積分: 546


3040#
發表於 11-7-4 21:24 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:00
食飽飯,頭先同阿女訓左2粒鐘,訓醒左喉嚨有d痛!

有D喉嚨痛要快D食藥, 宜家D細菌好犀利啊, 病左就麻煩啊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo