立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
stkyo 發表於 11-7-4 17:19 齋睇SHOW"掛"左D,不如。。。食個飯先喇!
翡翠宮
積分: 75533
laamling 發表於 11-7-4 20:57 我試過架啦,但真係唔鐘意囉,但除左呢樣,我同個女都有嘢夾既~~~
stkyo 發表於 11-7-4 17:21 到時我衝到埋子華身邊一定拉埋你,不過你最好帶埋頭盔
stkyo 發表於 11-7-4 17:22 我地一星期比佢休息一日FAMILY DAY啦!算唔話得架喇! 唔知我幾時可以食到我個女煮既野
stkyo 發表於 11-7-4 17:23 子華面上既輪"確"好似越黎越現,唔知係咪太瘦引致既呢。。。
stkyo 發表於 11-7-4 17:24 呢到成日講左去第二度架啦! 我而家都少戴左手飾,聽講越老既女人越鍾意玉器。。。
stkyo 發表於 11-7-4 17:26 上網係咁架喇!好似我之前都無上呢度幾年。。。 不過我同個老死會MSN同埋E-MAIL,不過會少講野過係BK ...
stkyo 發表於 11-7-4 17:26 係成日幫襯架。。。都或者可能會得既,因為始終我自己都有責任。。。D芒果唔平架,同埋無左錢都事少,我無 ...
stkyo 發表於 11-7-4 17:29 梗係有啦!不過佢鍾意係咁我都無辦法。。。 我認為D人唔會話特別鍾意食我地D野。。。我覺得D鬼唔係好識食, ...
stkyo 發表於 11-7-4 17:30 你係咪想我叫你"咪嘈"
stkyo 發表於 11-7-4 17:30 呢下好緊要,因為我屬於好生養個類型,坐唔落我唔知點開車。
stkyo 發表於 11-7-4 17:34 佢脫離左皇族,不過佢仍然有皇族身份,佢個未婚夫好似係阿拉伯族定唔知咩族,總之係有D唔妥咁囉,同埋第時 ...
stkyo 發表於 11-7-4 17:34 係咩!
stkyo 發表於 11-7-4 17:34 唔會,食左你咪無人陪我睇SHOW HIGH TEA
stkyo 發表於 11-7-4 17:35 又夢唔到子華添!
別墅
積分: 546
laamling 發表於 11-7-4 21:16 我都夢唔到好耐啦~~~
stkyo 發表於 11-7-4 17:36 我們向子華出發
laamling 發表於 11-7-4 21:15 點知你會唔會有JK唔要我呀~~~
stkyo 發表於 11-7-4 17:36 好經典下喎
jk923 發表於 11-7-4 21:00 食飽飯,頭先同阿女訓左2粒鐘,訓醒左喉嚨有d痛!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy