
原文章由 迪迪仔 於 07-12-13 12:59 發表
唔好甘叫我喇![]()
軑盤我真係會買架,不過呢個太誇張喇(而且有錢都買唔到喇,得100部),G25/GT FORCE又出左甘耐,之前GAME書話有新G25出架,唔知係咪你樓下個隻(唔要張登)呢~ ...
;而您......
但羅記都講明G25對應GTHD,理應gt5p都support無誤丫?又唔聽到話會出新野喎...?-(
<<原文章由 小必理痛 發表
個座位咁大件,屋企冇健身房咁大都擺唔落啦!買黎午睡或者DVD就最正!
......?敗到兩部40Gb有凸喇!吾等窮苦人家只可以入game expo排隊輪候試玩架乍!仲兵會奢望拎黎"午睡"兼睇dvd???-(

原文章由 迪迪仔 發表
gt5p行版又話delay呀,又要等~

,乜Q都話無....頂!)

{最衰無得平!唔係就敗左番黎....:cry:}


天無絕人之路啊...
真係搶$$!!原文章由 898998 於 07-12-13 15:43 發表
"超人"...............here................but not....................."直變孿"
Just a wonderful PS3...........................picture
原文章由 嘿嘿 於 07-12-14 01:59 發表
嘩, 乜真係缺貨缺得咁緊要, 睇黎真係想焗人去game show買...
好彩我地唔係渣住銀紙等貨到o個班人姐![]()
gt5, 9成想學似gt4咁先出隻體驗版cap番多小...


邊度停車場咁貴要$2750真係搶$$!!
停車場都收呢個價, 肯定係非富則貴既豪宅啦, 富貴公子迪迪仔呢個朵你實走唔甩喇:lol

[quote]
原文章由 898998 於 07-12-13 15:43 發表
"超人"...............here................but not................."直變孿"
Just a wonderful PS3..................picture





