跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21537


3021#
發表於 05-11-28 10:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

不過, 講叻….我估0411依樹最叻係car man,
佢真係好鍚elise, 成日都係自己單拖帶elise四圍去.
要俾十個叻佢!


珍珠宮

積分: 33190


3022#
發表於 05-11-28 10:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

sor li,
我雖然習慣左,
但依然好攰,
不過我唔會因為咁而唔帶elise去呢度個度,
我會繼續, 有你地既support仲好添
karen&angus 寫道:
stella,
可能我哋已經習慣咗,
所以真係一d都唔覺得倦啦!
angus係好鍾意星期六日帶個仔出街,
佢話小朋友要多d帶佢出去,
等佢接觸多d事物同陌生人,
佢自自然就會覺識好多嘢!


珍珠宮

積分: 33190


3023#
發表於 05-11-28 10:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

:-( :-( 多謝 :-( :-(
karen&angus 寫道:
不過, 講叻….我估0411依樹最叻係car man,
佢真係好鍚elise, 成日都係自己單拖帶elise四圍去.
要俾十個叻佢!


侯爵府

積分: 23951


3024#
發表於 05-11-28 10:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

karen&angus 寫道:
不過, 講叻….我估0411依樹最叻係car man,
佢真係好鍚elise, 成日都係自己單拖帶elise四圍去.
要俾十個叻佢!


琥珀宮

積分: 165356


3025#
發表於 05-11-28 10:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

karen:

係呀帶小朋友出多d街
可以提升佢社交能力冇咁怕
仲有做父母可以休下息
因為有人幫手湊仔


karen&angus 寫道:
stella,
可能我哋已經習慣咗,
所以真係一d都唔覺得倦啦!
angus係好鍾意星期六日帶個仔出街,
佢話小朋友要多d帶佢出去,
等佢接觸多d事物同陌生人,
佢自自然就會覺識好多嘢!


侯爵府

積分: 23951


3026#
發表於 05-11-28 10:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

although 1126 is very tired, really very very happy
both wing wing and yiu yiu got into sleep in car and slept until next morning


侯爵府

積分: 24274


3027#
發表於 05-11-28 10:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我都好多時係自己一個帶架!!!!
我尋日就係自己一個帶謙謙入元朗同表姐仔玩呀!!

讚埋我丫唔該!!

CarMan 寫道:
sor li,
我雖然習慣左,
但依然好攰,
不過我唔會因為咁而唔帶elise去呢度個度,
我會繼續, 有你地既support仲好添 [quote]
karen&angus 寫道:
stella,
可能我哋已經習慣咗,
所以真係一d都唔覺得倦啦!
angus係好鍾意星期六日帶個仔出街,
佢話小朋友要多d帶佢出去,
等佢接觸多d事物同陌生人,
佢自自然就會覺識好多嘢!
[/quote]


琥珀宮

積分: 165356


3028#
發表於 05-11-28 10:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

去多d就"叻"多d
加油 加油

[quote]
kyleung 寫道:
我都好多時係自己一個帶架!!!!
我尋日就係自己一個帶謙謙入元朗同表姐仔玩呀!!

讚埋我丫唔該!!


侯爵府

積分: 24274


3029#
發表於 05-11-28 10:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

咁威威司令都應該有同等叻數!!
因為佢都係獨行俠呢!!!



karen&angus 寫道:
不過, 講叻….我估0411依樹最叻係car man,
佢真係好鍚elise, 成日都係自己單拖帶elise四圍去.
要俾十個叻佢!


侯爵府

積分: 24553


3030#
發表於 05-11-28 10:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


侯爵府

積分: 24553


3031#
發表於 05-11-28 10:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

CarMan 寫道:
:-( :-( 多謝 :-( :-(
[quote]
karen&angus 寫道:
不過, 講叻….我估0411依樹最叻係car man,
佢真係好鍚elise, 成日都係自己單拖帶elise四圍去.
要俾十個叻佢!
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


3032#
發表於 05-11-28 10:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

一早已經拜左佢為偶像,
琪琪細細個已經跟佢去傾生意
kyleung 寫道:
咁威威司令都應該有同等叻數!!
因為佢都係獨行俠呢!!!


公爵府

積分: 27329


3033#
發表於 05-11-28 10:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


問咗葉生, 佢 ok
你問吓郭生
如果唔得可改期
佢話佢 anytime 都可以
條 c 佬好 hill
因為 valerie 尋日開聲講野
第 1 個字係叫 "爸爸"
仲要爸咗好耐, 爸咗好多次
我係度係咁叫佢講媽媽, 佢都係叫爸爸


kyleung 寫道:
單方面想,未經SBB同意,想1219(Mon)


男爵府

積分: 7640


3034#
發表於 05-11-28 10:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

good morning all


珍珠宮

積分: 33190


3035#
發表於 05-11-28 10:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

單拖帶謙謙過hk 就叻多d
kyleung 寫道:
我都好多時係自己一個帶架!!!!
我尋日就係自己一個帶謙謙入元朗同表姐仔玩呀!!

讚埋我丫唔該!!


琥珀宮

積分: 165356


3036#
發表於 05-11-28 10:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

駿媽.........hello好耐冇見啦 :mrgreen:


男爵府

積分: 7640


3037#
發表於 05-11-28 10:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

請問1218聚會係咪 full 咗啦.... 我搵唔到你哋個 post :-(


公爵府

積分: 27329


3038#
發表於 05-11-28 10:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


咁都得
唉, 比 2 吓

kyleung 寫道:
我都好多時係自己一個帶架!!!!
我尋日就係自己一個帶謙謙入元朗同表姐仔玩呀!!

讚埋我丫唔該!!


男爵府

積分: 7640


3039#
發表於 05-11-28 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

Hello Sze


侯爵府

積分: 21537


3040#
發表於 05-11-28 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

草草咪有帶謙謙去杏花村囉
[quote]
CarMan 寫道:
單拖帶謙謙過hk 就叻多d[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo