立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21537
珍珠宮
積分: 33190
karen&angus 寫道: stella, 可能我哋已經習慣咗, 所以真係一d都唔覺得倦啦! angus係好鍾意星期六日帶個仔出街, 佢話小朋友要多d帶佢出去, 等佢接觸多d事物同陌生人, 佢自自然就會覺識好多嘢!
karen&angus 寫道: 不過, 講叻….我估0411依樹最叻係car man, 佢真係好鍚elise, 成日都係自己單拖帶elise四圍去. 要俾十個叻佢!
積分: 23951
琥珀宮
積分: 165356
積分: 24274
CarMan 寫道: sor li, 我雖然習慣左, 但依然好攰, 不過我唔會因為咁而唔帶elise去呢度個度, 我會繼續, 有你地既support仲好添 [quote] karen&angus 寫道: stella, 可能我哋已經習慣咗, 所以真係一d都唔覺得倦啦! angus係好鍾意星期六日帶個仔出街, 佢話小朋友要多d帶佢出去, 等佢接觸多d事物同陌生人, 佢自自然就會覺識好多嘢!
積分: 24553
CarMan 寫道: :-( :-( 多謝 :-( :-( [quote] karen&angus 寫道: 不過, 講叻….我估0411依樹最叻係car man, 佢真係好鍚elise, 成日都係自己單拖帶elise四圍去. 要俾十個叻佢!
kyleung 寫道: 咁威威司令都應該有同等叻數!! 因為佢都係獨行俠呢!!!
公爵府
積分: 27329
kyleung 寫道: 單方面想,未經SBB同意,想1219(Mon)
男爵府
積分: 7640
kyleung 寫道: 我都好多時係自己一個帶架!!!! 我尋日就係自己一個帶謙謙入元朗同表姐仔玩呀!! 讚埋我丫唔該!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy