想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4804


3021#
發表於 12-10-17 22:04 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-17+20:05+.....

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
我阿媽就會日日打比我煩我, 叫我食多d野, 問我有冇重到, bb有冇kick我咁 lor, 我都慣左日日接收呢d電話 ...
咁佢都好關心你啊!




子爵府

積分: 13137


3022#
發表於 12-10-17 22:04 |只看該作者

引用:+本帖最後由+misstree+於+12-10-17+18:56+

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
本帖最後由 misstree 於 12-10-17 18:56 編輯
係喎!佢咁好口,都想你返去揾佢啫!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4804


3023#
發表於 12-10-17 22:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-17+發表係喎

原帖由 minny125 於 12-10-17 發表
生日快樂呀
多謝你




大宅

積分: 4804


3024#
發表於 12-10-17 22:07 |只看該作者

引用:MISMIS....祝妳生日快樂...我一早預備咗隻

原帖由 doristws 於 12-10-17 發表
MISMIS....祝妳生日快樂...我一早預備咗隻特大香蕉船俾妳架....仲有一個布丁蛋糕呀...希望妳同BB都鍾意啦.. ...
多謝你啊!Doris!我今年連生日蛋糕老公都唔比食,見到你D相,都好滿足了





大宅

積分: 4804


3025#
發表於 12-10-17 22:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-17+發表多謝

原帖由 jorlam 於 12-10-17 發表
我們BB一定可以足月出世嫁!入多班房上堂時間就會好快過。你睇,今日又平安渡過啦!



...
yes yes




子爵府

積分: 13137


3026#
發表於 12-10-17 22:09 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-10-17+17:25+我

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
可能因為佢有生左3個了..所以亦都相對會無咁著緊吧
我覺得係囉!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4804


3027#
發表於 12-10-17 22:09 |只看該作者

引用:想問一下各位,知唔知哩粒咩離,好唔好整串

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
想問一下各位,知唔知哩粒咩離,好唔好整串佢?3日前發現佢係手指。。。




...
係埋入面有水?




大宅

積分: 4804


3028#
發表於 12-10-17 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-17+發表係喎

原帖由 tungkiu 於 12-10-17 發表
生日快樂呀,你一早講,Doris會預備咖
Doris一早問定我生日日期,準備定好野比我架啦




大宅

積分: 4804


3029#
發表於 12-10-17 22:13 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-17+20:01+多謝.

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
放心, 主一定會看顧保守呢度所有BB都會健康平安出世架
你係基督定天主敎?




大宅

積分: 4804


3030#
發表於 12-10-17 22:13 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-17+18:42+係喎

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
生日快樂你同亞B都會健健康康
多謝你




大宅

積分: 4804


3031#
發表於 12-10-17 22:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-17+發表係喎

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
生日蛋糕…
呢個咩蛋糕來?咁得意




大宅

積分: 4804


3032#
發表於 12-10-17 22:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-17+發表係喎

原帖由 zarara188 於 12-10-17 發表
生日快樂!明年今日,你就要抱住bb一齊慶祝啦!yeah!
明年今日,大家都抱住阿B了!到時大家再出來gathering




子爵府

積分: 13137


3033#
發表於 12-10-17 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-17+發表

原帖由 tungkiu 於 12-10-17 發表
好呀,最好16號可以見面
我17號要返工呀!星期六!哎!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


3034#
發表於 12-10-17 22:18 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-10-17 22:03
頭先食飯果陣,同c6講左下個月同你地食飯,佢即刻好大反應,有無男人架,跟住我忍唔住梗佢:乜你見過男人大 ...

你C6咁攪笑


子爵府

積分: 13137


3035#
發表於 12-10-17 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-17+發表

原帖由 tungkiu 於 12-10-17 發表
好呀,最好16號可以見面
所以未confirm去唔去呀!我當然好想見到你地啦!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


3036#
發表於 12-10-17 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表嘩,切

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
有時諗唔到食咩,咁樣一煲過都幾好架。仲可以整魷魚瘦肉,聽晚我會整冬菇牛肉

...
真係好方便呀!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


3037#
發表於 12-10-17 22:20 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 22:07
多謝你啊!Doris!我今年連生日蛋糕老公都唔比食,見到你D相,都好滿足了



...

蛋糕都唔食得


伯爵府

積分: 15109


3038#
發表於 12-10-17 22:22 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 22:16
明年今日,大家都抱住阿B了!到時大家再出來gathering

我地大家都一定會順利畢業, 出年帶埋阿B攪PARTY


子爵府

積分: 13137


3039#
發表於 12-10-17 22:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-10-17+發表

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
明年今日,大家都抱住阿B了!到時大家再出來gathering
好!一定一定!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3571


3040#
發表於 12-10-17 22:39 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 20:45
想問一下各位,知唔知哩粒咩離,好唔好整串佢?3日前發現佢係手指。。。




...

你隻手好白好靚呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo