烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   81


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


3021#
發表於 13-3-11 13:48 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 13:12
今晚有好戲睇喇, 睇下我部爐會佔廚房枱面有幾大先, 肯定有人呱呱嘈
...


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


3022#
發表於 13-3-11 13:48 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 13:01
做法
齋睇個名真係估唔到佢係咩? 個名好似好勁咁


大宅

積分: 3943


3023#
發表於 13-3-11 13:49 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 12:58
我冇左一邊,後生都冇用,醫生話,只要快d有先得。

上天會有安排,唔好諗埋一邊,經驗話比我知,急唔來,最緊要健健康康!

點評

tp168    發表於 13-3-11 16:16


水晶宮

積分: 64904


3024#
發表於 13-3-11 13:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表我冇

原帖由 Yenyenng 於 13-03-11 發表
喺我帶住太陽眼鏡睇住你曬嘅時候,覺得你c6真的對你愛護有加,超讚!唔好鑽牛角尖啦,睇自己擁有嘅嘢 ...
多謝你,睇完你講既野有少少眼濕濕




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


3025#
發表於 13-3-11 13:52 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+13:01+做法齋

本帖最後由 Cayee 於 13-3-11 13:56 編輯
原帖由 tensi819 於 13-03-11 發表
齋睇個名真係估唔到佢係咩? 個名好似好勁咁

係一個充滿牛油同蛋既既包,好味到爆炸



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


3026#
發表於 13-3-11 13:54 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 33]

多謝各位關心 其實我都知急唔黎。所以我情緒跌落谷底都唔係好關呢件事只係有感而發。。。。



點評

tp168    發表於 13-3-11 16:17
從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


3027#
發表於 13-3-11 13:55 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+11:55+呢個包

本帖最後由 Cayee 於 13-3-11 13:57 編輯
原帖由 bobosweet 於 13-03-11 發表
好靚呀

仲好有內涵,好味到停唔到口



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


3028#
發表於 13-3-11 13:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+13-03-11+發表做法

本帖最後由 Cayee 於 13-3-11 13:57 編輯
原帖由 Yenyenng 於 13-03-11 發表
請問個面團係咪用跟機書嘅「面團」mode份量?
我係面包新手,乜都想知清楚



...

唔係啊,另一個食譜



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3029#
發表於 13-3-11 13:56 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 13:54
多謝各位關心 其實我都知急唔黎。所以我情緒跌落谷底都唔係好關呢件事只係有感而發。。。。



...
Cheer up

你笑多 d, 心情自然會好 d 架喇


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3030#
發表於 13-3-11 13:56 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 13:55
仲好有內涵,好味到停品到口
我整第一次失敗了


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


3031#
發表於 13-3-11 14:00 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-3-11 13:37
有魔公畀你洗就洗喇


水晶宮

積分: 64904


3032#
發表於 13-3-11 14:02 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+13-3-11+12:58+我冇左

原帖由 chris_cheung 於 13-03-11 發表
上天會有安排,唔好諗埋一邊,經驗話比我知,急唔來,最緊要健健康康! ...
最慘我本身體弱多病呢真想死



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


3033#
發表於 13-3-11 14:02 |只看該作者
chris_cheung 發表於 13-3-11 13:49
急唔來,最緊要健健康康! ...
最起碼要養好個身子先


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


3034#
發表於 13-3-11 14:04 |只看該作者
Cayee 發表於 13-3-11 14:02
最慘我本身體弱多病呢真想死
有無睇下中醫或食下健康食品?


大宅

積分: 1089


3035#
發表於 13-3-11 14:08 |只看該作者

引用:等咗個幾兩個鐘頭,今日陪阿媽做小手術,等

原帖由 tensi819 於 13-03-11 發表
等咗個幾兩個鐘頭,今日陪阿媽做小手術,等仲耐過做,依家做ing
祝伯母早日康復!




禁止訪問

積分: 2610


3036#
發表於 13-3-11 14:10 |只看該作者

引用:多謝各位關心+其實我都知急唔黎。所以我情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7405


3037#
發表於 13-3-11 14:13 |只看該作者
我剛買了P仔是新手, 想弄香蕉蛋糕, 檸檬蛋糕, 請問有沒有食譜?? 謝.


大宅

積分: 3883


3038#
發表於 13-3-11 14:13 |只看該作者

回覆:tensi819 的帖子

我會食咗佢!




大宅

積分: 3883


3039#
發表於 13-3-11 14:14 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+13-3-11+12:53+蕉會

原帖由 tensi819 於 13-03-11 發表
落成條蕉再減水好過, 最憎XXg蕉/蛋/乜乜, 大佬, 剩返果少少點搞呀?!
我會食埋佢!




大宅

積分: 3883


3040#
發表於 13-3-11 14:16 |只看該作者

回覆:tensi819 的帖子

其實稍偏甜,減半楓糖好d!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo