烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5932


3021#
發表於 04-3-16 17:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我想學下整包呀 ~~ 各位高手有咩簡單又易整既款式 , 可以介紹俾我呢個初哥呀 !! thank you !!


複式洋房

積分: 490


3022#
發表於 04-3-16 19:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

冷藏發酵法係用黎整咩嫁??
thx


男爵府

積分: 5364


3023#
發表於 04-3-16 23:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen>>唔該晒你既詳細解釋,另想問問d 酵母既份量係乾定濕ka,我只得乾果d,定係乾同濕係同等份量呢 又要麻煩你啦 :-P

micthai2003>>冷藏發酵法要黎整包包ka

Astrid>>你個muffin同cake做得好好味呀

你可試下這個,很簡單,我個仔1口氣仲食左幾個 我第1次做時將個份量減半,試試

迷你腸仔飽

gemini>>個cake好靚呀,果d cream係咪用whipping cream打出黎ka


男爵府

積分: 5948


3024#
發表於 04-3-16 23:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei,

gemini>>個cake好靚呀,果d cream係咪用whipping cream打出黎ka


係呀, whipping cream打出黎o家


男爵府

積分: 8828


3025#
發表於 04-3-17 01:21 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位靚媽咪,

我剛做了第一個Cheese Cake, 勁爆啊, 有乜出錯呢??? 唔該比d意見同提點呀. Thanks!
Please comment : Cheese Cake


大宅

積分: 1159


3026#
發表於 04-3-17 02:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
咁快又有功課交啦 ,個吐司內部組織好靚,我諗一定好軟熟,好好味,你就快可以開班教我地整包包啦~~~

mau,
我呢幾日病到死下死下咁,仲邊有心機整包包喎,我個芝士包包係街邊貨色黎架 :-P

winnieyiu,
想成日整餅又唔想肥既為一方法就係每次整完食少少就算,我次次整完都唔敢食得太多架:-P

Astrid,
我成日都好想整蜂蜜蛋糕,蜂蜜戚風好唔好味?

gemini,
個蛋糕好靚,一個蛋糕有 2 種顏色好特別~~

HarryMaMa,
應該係焗爐既溫度太大,令到個芝士蛋糕爆口


大宅

積分: 1013


3027#
發表於 04-3-17 09:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

HarryMaMa:

crystal講得冇錯,你試試將溫度減底20度先,而且加多d水入焗盤內,仲用小毛巾圍住個蛋糕使蛋糕固定位置。睇下有冇改善。雖然你個蛋糕爆左口,但蛋糕的組織都好soft wor!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3028#
發表於 04-3-17 09:32 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei 寫道:
Zen>>唔該晒你既詳細解釋,另想問問d 酵母既份量係乾定濕ka,我只得乾果d,定係乾同濕係同等份量呢 又要麻煩你啦 :-P


係乾速發酵母
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3029#
發表於 04-3-17 09:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal 寫道:
zen,
咁快又有功課交啦 ,個吐司內部組織好靚,我諗一定好軟熟,好好味,你就快可以開班教我地整包包啦~~~


個吐司真係好正,我個兩個馬騮一口氣食左三件 :-P 今日都仲好軟熟.不過我唔敢居功呀,妳知啦,我有個好幫手麻,”佢”真係好本事,當我見到薄膜時,真係好開心架 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3030#
發表於 04-3-17 10:00 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
我好羨慕你有個kenxxxd呀.用來做包包真係一流!!!我都好恨.......我仲未feel到薄膜既感覺呀!!! :-( :-(

係呢,你個kenxxxd同kitxxxxaid有冇分別呢??想8下


男爵府

積分: 8828


3031#
發表於 04-3-17 10:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK 鼠 & crystal,

唔該哂 , 但我想問下, 其實用水坐住o黎焗的主要作用係乜? 我冇大又深焗盤, 只有好淺的方盤炸!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3032#
發表於 04-3-17 10:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
zen
我好羨慕你有個kenxxxd呀.用來做包包真係一流!!!我都好恨.......我仲未feel到薄膜既感覺呀!!! :-( :-(

係呢,你個kenxxxd同kitxxxxaid有冇分別呢??想8下


除左價錢之外,大家既功能都係差不多,容量就好似係Kenxxxx大dd,妳去返cookfamily個度search下Kenxxxx既topic,個時我問過一位用家,佢有詳細分析,佢話佢最後買左kenxxxx既原因係部機無Kitxxxxaid咁嘈.而我買既原因係好師奶,第一有免息分期,第二香港有代理,有乜故障維修保養都方便d.聽講而家Kitxxxxaid賣2.6K,真係幾吸引呀.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1013


3033#
發表於 04-3-17 10:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

HarryMaMa 寫道:
CK 鼠 & crystal,

唔該哂 , 但我想問下, 其實用水坐住o黎焗的主要作用係乜? 我冇大又深焗盤, 只有好淺的方盤炸!


HarryMaMa :

日式芝士蛋糕係用蒸焗法的。你可用一隻金屬圓碟(老老套套果種呢,果種碟比較深呢)裝住d水去焗,你可試下入焗前將一個沒有裝麵糊的蛋糕模壓在水盤,壓走多餘的水,才將水盤放入爐一起預熱,這樣可以裝多d水,而蒸的作用發輝得更設底,固定蛋糕模的作用係防止蛋糕模跟住水流去了近發熱線的位置,都係產生烈痕的原因之一。如果仲係有烈痕的話,你最好將蛋糕放底一隔去焗。


男爵府

積分: 8828


3034#
發表於 04-3-17 11:01 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK 鼠,

唔該哂, 您真係好勁呀! 我會再試的, 希望下次有好消息比您地啦! :-P
CK鼠 寫道:
[quote]
HarryMaMa 寫道:
CK 鼠 & crystal,

唔該哂 , 但我想問下, 其實用水坐住o黎焗的主要作用係乜? 我冇大又深焗盤, 只有好淺的方盤炸!


HarryMaMa :

日式芝士蛋糕係用蒸焗法的。你可用一隻金屬圓碟(老老套套果種呢,果種碟比較深呢)裝住d水去焗,你可試下入焗前將一個沒有裝麵糊的蛋糕模壓在水盤,壓走多餘的水,才將水盤放入爐一起預熱,這樣可以裝多d水,而蒸的作用發輝得更設底,固定蛋糕模的作用係防止蛋糕模跟住水流去了近發熱線的位置,都係產生烈痕的原因之一。如果仲係有烈痕的話,你最好將蛋糕放底一隔去焗。
[/quote]


男爵府

積分: 9191


3035#
發表於 04-3-17 12:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:
HarryMaMa:

crystal講得冇錯,你試試將溫度減底20度先,而且加多d水入焗盤內,仲用小毛巾圍住個蛋糕使蛋糕固定位置。睇下有冇改善。雖然你個蛋糕爆左口,但蛋糕的組織都好soft wor!


我同HarryMama都有同一個問題... 咁... 溫度減低左, 要唔要加長時間呀? 同埋... 係160度15min, then 150度20min?


大宅

積分: 1013


3036#
發表於 04-3-17 13:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

SHEETA :

其實減低爐溫係,例如你想個爐出180度,咁就按180度啦,點知個爐出左200度,咁即係話當你按160度,咁個爐就出180度呢!那麼即係時間一切不變,只是當你想佢幾多度時就再減20度去就個焗爐了。

有D爐係比你想要的溫度為高或為底的,要自己去了解它呢! :-P


男爵府

積分: 9191


3037#
發表於 04-3-17 14:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠,
明白晒.... 仲有個問題... 如果我用個大啲嘅模造雙粉料, 咁個溫度同時間又點呢?


大宅

積分: 2106


3038#
發表於 04-3-17 15:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Blythemia 寫道:
Daudau,

恭喜你呀,好少人一擊即中架.


blythemia,
thank u,係呀!我好好彩呀!


大宅

積分: 3399


3039#
發表於 04-3-17 17:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
請問用阿kenwood幫手, 搓粉時間係幾耐?? 部機清洗易嗎?? 易收嗎??


大宅

積分: 4334


3040#
發表於 04-3-17 17:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

blythemia :


dau 咁易pass, 我想因為佢 ---- 1. 聰明, 2. 係靚女, 個考官都暈暈地.

mau :

你莫非對架 kenwood 有什麼意思 , 你真係"發包狂". 唉! 下次同你去 supersandwich 食lunch 好過啦! :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo