原文章由 reginang 於 08-9-7 11:50 PM 發表
貓貓, 恭喜晒 !!!
做左第二任媽咪喇, 更要學識思想要正面呀, 2姊妹都係你十月懷胎生出嚟, 當然吾會有對吾住邊個, 爭取時間休息, 祗要你一有時間陪知知, 就要好好利用, 有媽媽抱下陪佢唱歌仔, 知知一定會好開心, 不一 ...
..始終佢自己至最清楚有無比機溫習...同埋我已經同tszyau 講..你已經小3 la...媽咪check 功課吾會check 得甘仔細ka la...有咩kei 等老師去改你...所以如果你吾用心做好對好d 功課kei 話...本簿派番lai 比老師改到花晒...媽咪都幫你吾到...因為我想比番個責任佢...吾想咩都大安指意最後媽咪會check ..跟手可以改番...