跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


3041#
發表於 08-9-8 21:21 |只看該作者
油媽 >> 係全日制學校, 8 點鐘上堂.


大宅

積分: 1446


3042#
發表於 08-9-9 00:17 |只看該作者
a ma, 丁丁,油媽,OO,多謝晒!

我會提自己要思想正面,哩一胎生完好happy唔似生知知果時真係有抑鬱. 我會爭取時間陪D知知. 知知好鐘意妹妹,成日叫住“悠悠“見到佢咁開心,真係好Sweet㗎!

a ma, 有無打算比沙沙番playground呀?

原文章由 reginang 於 08-9-7 11:50 PM 發表
貓貓, 恭喜晒 !!!
做左第二任媽咪喇, 更要學識思想要正面呀, 2姊妹都係你十月懷胎生出嚟, 當然吾會有對吾住邊個, 爭取時間休息, 祗要你一有時間陪知知, 就要好好利用, 有媽媽抱下陪佢唱歌仔, 知知一定會好開心, 不一 ...

[ 本文章最後由 catvv88 於 08-9-9 00:23 編輯 ]


男爵府

積分: 5289


3043#
發表於 08-9-9 08:51 |只看該作者
morning.......

咁早起身真係冇嘢做............


伯爵府

積分: 17542


3044#
發表於 08-9-9 09:20 |只看該作者
早晨!!!

約校長食早餐...佢實樂意...佢日日無野挍都清晨就起床
原文章由 jey 於 08-9-9 08:51 發表
morning.......

咁早起身真係冇嘢做............


伯爵府

積分: 17542


3045#
發表於 08-9-9 09:21 |只看該作者
努力!!! 悠悠係咪食媽媽奶呀??
原文章由 catvv88 於 08-9-9 00:17 發表
a ma, 丁丁,油媽,OO,多謝晒!

我會提自己要思想正面,哩一胎生完好happy唔似生知知果時真係有抑鬱. 我會爭取時間陪D知知. 知知好鐘意妹妹,成日叫住“悠悠“見到佢咁開心,真係好Sweet㗎!

a ma, 有無打算比沙沙番playground呀?

...


水晶宮

積分: 54392


3046#
發表於 08-9-9 09:37 |只看該作者
悠悠甘錫細妹...你都安樂晒la...而你又無上一胎甘樣..真係鄧你開心...
原文章由 catvv88 於 08-9-9 00:17 發表
a ma, 丁丁,油媽,OO,多謝晒!

我會提自己要思想正面,哩一胎生完好happy唔似生知知果時真係有抑鬱. 我會爭取時間陪D知知. 知知好鐘意妹妹,成日叫住“悠悠“見到佢咁開心,真係好Sweet㗎!

a ma, 有無打算比沙沙番playground呀?

...


水晶宮

積分: 54392


3047#
發表於 08-9-9 09:40 |只看該作者
原來甘早上堂kei..難怪甘早上校車la...tszyau 8點半至集隊...所以順理成章晏放...有好有吾好kei...由其冬天都幾辛苦
原文章由 cherrybibi 於 08-9-8 21:21 發表
油媽 >> 係全日制學校, 8 點鐘上堂.


男爵府

積分: 5289


3048#
發表於 08-9-9 09:51 |只看該作者
但都唔見佢出現,
約佢去游水..........
原文章由 karencircle 於 08-9-9 09:20 發表
早晨!!!

約校長食早餐...佢實樂意...佢日日無野挍都清晨就起床


男爵府

積分: 5289


3049#
發表於 08-9-9 09:52 |只看該作者
油ma:
咁柔柔放學放幾點,返咁晏我都想...........

原文章由 tszyau2000 於 08-9-9 09:40 發表
原來甘早上堂kei..難怪甘早上校車la...tszyau 8點半至集隊...所以順理成章晏放...有好有吾好kei...由其冬天都幾辛苦


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3050#
發表於 08-9-9 09:54 |只看該作者
油媽, 之之間學校都係 8 點半先集隊. 所以我同佢通常集隊前幾分鐘先返到學校


原文章由 tszyau2000 於 08-9-9 09:40 發表
原來甘早上堂kei..難怪甘早上校車la...tszyau 8點半至集隊...所以順理成章晏放...有好有吾好kei...由其冬天都幾辛苦


男爵府

積分: 5289


3051#
發表於 08-9-9 10:03 |只看該作者
wo.....真係羨慕c我記得細時返學都係8點上堂,7點幾起身
返工都係8點幾起身,都唔明亞囡要6點半起身7點半上堂,
e家日日6點起身
原文章由 tingchichi 於 08-9-9 09:54 發表
油媽, 之之間學校都係 8 點半先集隊. 所以我同佢通常集隊前幾分鐘先返到學校



水晶宮

積分: 54392


3052#
發表於 08-9-9 10:12 |只看該作者
放3:45pm law...所以我覺得e d 返學時間ok ka...放學返到婆婆到換衫沖涼食茶點...跟住做功課..基本上一個鐘之內一定做晒d功課...有時間剩kei..我要佢攞d書出lai 溫下老師今日教kei 野..婆婆大約6點半可以開tv睇新聞ka la...


原文章由 jey 於 08-9-9 09:52 發表
油ma:
咁柔柔放學放幾點,返咁晏我都想...........


水晶宮

積分: 54392


3053#
發表於 08-9-9 10:13 |只看該作者
甘tammy 返甘早但放幾點ar ...查實6點半上堂確係早keimouth:
原文章由 jey 於 08-9-9 10:03 發表
wo.....真係羨慕c我記得細時返學都係8點上堂,7點幾起身
返工都係8點幾起身,都唔明亞囡要6點半起身7點半上堂,
e家日日6點起身


水晶宮

積分: 54392


3054#
發表於 08-9-9 10:15 |只看該作者
wa.你近學校就可以晏d..真係好ar..吾駛趕頭趕命
原文章由 tingchichi 於 08-9-9 09:54 發表
油媽, 之之間學校都係 8 點半先集隊. 所以我同佢通常集隊前幾分鐘先返到學校


伯爵府

積分: 17542


3055#
發表於 08-9-9 10:15 |只看該作者
佢都唔黐家, 你想約佢就CALL佢啦
原文章由 jey 於 08-9-9 09:51 發表
但都唔見佢出現,
約佢去游水..........


伯爵府

積分: 17542


3056#
發表於 08-9-9 10:18 |只看該作者
我中學時試過因為太近個人懶散, 所以成日遲到:;pppp:
原文章由 tszyau2000 於 08-9-9 10:15 發表
wa.你近學校就可以晏d..真係好ar..吾駛趕頭趕命


伯爵府

積分: 17542


3057#
發表於 08-9-9 10:18 |只看該作者
TAMMY返上午班, 下年先返全日制.
原文章由 tszyau2000 於 08-9-9 10:13 發表
甘tammy 返甘早但放幾點ar ...查實6點半上堂確係早keimouth:


伯爵府

積分: 17542


3058#
發表於 08-9-9 10:19 |只看該作者
太好...有時間慢溫埋書, 食完飯玩下RELAX先訓
原文章由 tszyau2000 於 08-9-9 10:12 發表
放3:45pm law...所以我覺得e d 返學時間ok ka...放學返到婆婆到換衫沖涼食茶點...跟住做功課..基本上一個鐘之內一定做晒d功課...有時間剩kei..我要佢攞d書出lai 溫下老師今日教kei 野..婆婆大約6點半可以開tv睇新聞k ...


水晶宮

積分: 54392


3059#
發表於 08-9-9 10:23 |只看該作者
形容得幾好
原文章由 karencircle 於 08-9-9 10:15 發表
佢都唔黐家, 你想約佢就CALL佢啦


水晶宮

積分: 54392


3060#
發表於 08-9-9 10:31 |只看該作者
係ar..叫就甘叫佢la..吾知亞囡實際有無用心溫呢 ..始終佢自己至最清楚有無比機溫習...同埋我已經同tszyau 講..你已經小3 la...媽咪check 功課吾會check 得甘仔細ka la...有咩kei 等老師去改你...所以如果你吾用心做好對好d 功課kei 話...本簿派番lai 比老師改到花晒...媽咪都幫你吾到...因為我想比番個責任佢...吾想咩都大安指意最後媽咪會check ..跟手可以改番...

p.s.tszyau 好緊張老師改d 功課ka..因為用紅筆吾好睇ma..希望利用佢e 點可以慢慢改善下d 粗心大意la



原文章由 karencircle 於 08-9-9 10:19 發表
太好...有時間慢溫埋書, 食完飯玩下RELAX先訓

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-9-9 10:32 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo