親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


別墅

積分: 592


3041#
發表於 16-9-2 10:58 |只看該作者
rio 發表於 16-8-9 09:57
謝謝!

這段缐不是2016年3月已開通嗎?

我想問西門町去六福村點去


珍珠宮

積分: 34040


3042#
發表於 16-9-6 20:38 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
捷運六張犁站 ~ 居油屋、鐵板燒

http://www.walkerland.com.tw/article/view/126691
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3043#
發表於 16-9-6 20:40 |只看該作者
小詩詩 發表於 16-9-2 10:58
我想問西門町去六福村點去

http://www1.leofoo.com.tw/village/Direction.aspx

捷運轉客運
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3044#
發表於 16-9-6 20:43 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 16-8-30 08:15
2間邊間買野平啲?

不同類的貨品,各有各平,不能定論!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3045#
發表於 16-9-6 21:18 |只看該作者

回覆樓主:

介紹各位可以在部份在台的Watsons 買到 Medimix印度皂(#注意標名帆船LOGO)

http://www.todaynews.com.tw/bencandy.php?fid-5-id-7262-page-1.htm
FB_IMG_1473167287658.JPEG
FB_IMG_1473167211741.JPEG
DSC_0236.JPEG
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3046#
發表於 16-9-6 21:19 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-6 21:18
介紹各位可以在部份在台的Watsons 買到 Medimix印度皂(#注意標名帆船LOGO)

http://www.todaynews.com.t ...

香港暫未有售㗎!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3047#
發表於 16-9-6 21:20 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-6 21:18
介紹各位可以在部份在台的Watsons 買到 Medimix印度皂(#注意標名帆船LOGO)

http://www.todaynews.com.t ...

http://kellyla1028.pixnet.net/blog/post/44220697-帆船logo的-medimix。連不愛香皂的凱莉哥也愛不
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3048#
發表於 16-9-6 21:23 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-6 21:18
介紹各位可以在部份在台的Watsons 買到 Medimix印度皂(#注意標名帆船LOGO)

http://www.todaynews.com.t ...

https://youtu.be/BPfwomUgbDs
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3049#
發表於 16-9-6 21:29 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-6 21:18
介紹各位可以在部份在台的Watsons 買到 Medimix印度皂(#注意標名帆船LOGO)

http://www.todaynews.com.t ...

https://youtu.be/afjLxm04uB4
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3050#
發表於 16-9-6 21:31 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-6 21:18
介紹各位可以在部份在台的Watsons 買到 Medimix印度皂(#注意標名帆船LOGO)

http://www.todaynews.com.t ...

有杜拜帆船酒店的logo,是外銷、高級版,冇 logo 的多是印度本土cheap 版、仿冒版喔!……大家必須注意喔!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 18963


3051#
發表於 16-9-7 08:44 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-14 16:14
我都冇包車,自己坐客運去宜蘭、羅東,去到才揾的士,or 在酒店call 車!

...

請問你點由台北坐過去宜蘭?


珍珠宮

積分: 34040


3052#
發表於 16-9-7 10:13 |只看該作者
sn0629 發表於 16-9-7 08:44
請問你點由台北坐過去宜蘭?

在台北車站附近的京站(Q Square)側,有台北轉運站,要上樓上 3/F 定4/F,有葛瑪蘭客運,可直達宜蘭!
www.kamalan.com.tw/route.php
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 18963


3053#
發表於 16-9-7 12:35 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-7 10:13
在台北車站附近的京站(Q Square)側,有台北轉運站,要上樓上 3/F 定4/F,有葛瑪蘭客運,可直達宜蘭!
www. ...

我想帶8歲小朋友去宜蘭玩各個DIY,行程亦未定,我想問宜蘭果邊是否很易搵到的士搭,過到宜蘭主要交通工具是否台鐵後轉的士?
另想問,其實有冇邊個Apps或網址可以打起點及目的地後就會顯示交通工具,路線及所需時間等等資料?
台灣搭的士貴嗎?一般起標幾錢?有冇分顏色會有特別收費之類架?


珍珠宮

積分: 34040


3054#
發表於 16-9-7 17:53 |只看該作者
sn0629 發表於 16-9-7 12:35
我想帶8歲小朋友去宜蘭玩各個DIY,行程亦未定,我想問宜蘭果邊是否很易搵到的士搭,過到宜蘭主要交通工具 ...

如你在宜蘭book 了酒店,可在酒店大堂reception 揾酒店staff 幫你call 小黃(taxi) ,都ok 方便!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3055#
發表於 16-9-7 17:57 |只看該作者

回覆樓主:

or 台灣有好多 「XX好行」的公車交通安排,可上網search 就揾到!

http://e-landbus.tw/eLandBus/

宜蘭勁好行
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3056#
發表於 16-9-7 17:59 |只看該作者

回覆樓主:

http://www.taiwantrip.com.tw/welcome/about

台灣好行
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3057#
發表於 16-9-7 18:02 |只看該作者

回覆樓主:

http://www.gold-fulong.com.tw/fulong_run.aspx

「台灣好行-黃金福隆線」
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3058#
發表於 16-9-7 19:53 |只看該作者

回覆樓主:

轉載:
台灣 JustSleep(介紹)

####article/1494773/%E5%8F%B0%E5%8C%97%E9%85%92%E5%BA%97%E6%8F%80Just%20Sleep%E7%9A%846%E5%80%8B%E7%90%86%E7%94%B1%20%20%E9%BB%9E%E8%A8%82%E6%8A%98%E6%89%A3%E6%9C%80%E5%A4%9A%EF%BC%9F
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3059#
發表於 16-9-7 19:54 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-7 19:53
轉載:
台灣 JustSleep(介紹)

####article/1494773/%E5%8F%B0%E5%8C%97%E9%85%92%E5%BA%97%E6%8F%80Just%20Sleep%E7%9A%846%E5%80%8B%E7%90%86%E7%94%B1%20%20%E9%BB%9E%E8%A8%82%E6%8A%98%E6%89%A3%E6%9C%80%E5%A4%9A%EF%BC%9F
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3060#
發表於 16-9-7 19:55 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-7 19:53
轉載:
台灣 JustSleep(介紹)

http://goo.gl/n4e9kq
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo