原帖由 helenjoe 於 09-3-20 09:19 發表
hi jennie,
忘記你幾多號出發添?
我未plan行程, 我係懶人, 通常出發前1-2天才plan好.
大致上我地會去:
小人國
大溪花海農場
木柵動物園(兩仔爺要求重遊, 上次時間5夠遊唔晒, 仲有些已close左)
西門町
台灣故事 ...
原帖由 ChingChing730 於 09-3-20 12:03 發表
hihi
我 e+ 先 plan 帶亞女去台灣墾丁玩,係咪太趕呢?我從未去過墾丁,唔知有咩玩呢?如果去足3日2夜,會唔會太悶呢?
有fd 比左呢個酒店資料比我,唔知有冇人住過,ok嗎?
http://ktfun.idv.tw/live_2.html ...