親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 12441


3041#
發表於 09-3-20 11:51 |只看該作者
原帖由 helenjoe 於 09-3-20 09:19 發表


hi jennie,

忘記你幾多號出發添?
我未plan行程, 我係懶人, 通常出發前1-2天才plan好.

大致上我地會去:

小人國
大溪花海農場
木柵動物園(兩仔爺要求重遊, 上次時間5夠遊唔晒, 仲有些已close左)
西門町
台灣故事 ...


我咪7/4 走啦! 你仔學校幾時放easter?? 我想返kindgerten o個邊探老c....

其實好難真係plan 得咁仔細, 因為又要睇天氣而定, 咁你係咪last day 至遊大溪呀?? 我成日以為小人國響六福附近.

木柵動物園係咪都好似長隆咁有show 睇呀?

我都係plan 去大溪花海/台灣故事館/ babyboss/ 饒河街夜市/ 育樂中心/ 淡水+漁人碼頭/士林夜市+美麗華/ 中正紀念堂/野柳/買手信....咁上下.

貓空又唔知幾時開返.....
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3042#
發表於 09-3-20 12:03 |只看該作者
hihi

我 e+ 先 plan 帶亞女去台灣墾丁玩,係咪太趕呢?我從未去過墾丁,唔知有咩玩呢?如果去足3日2夜,會唔會太悶呢?

有fd 比左呢個酒店資料比我,唔知有冇人住過,ok嗎?
http://ktfun.idv.tw/live_2.html


男爵府

積分: 9345


3043#
發表於 09-3-20 13:02 |只看該作者
helenjoe,

查實佢平幾多比你啫!我同佢哋BOOK咗下個月車轉車去宜蘭,佢只係免收我"舉牌錢"咋!!!等我得閒SEND隻貓過去"試探"下佢先!

原帖由 helenjoe 於 09-3-20 09:13 發表


hi 安安,

你email去講話helenjoe介紹你, 你會有優惠價呀!
因為黎緊我會第2次幫趁佢地.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 4034


3044#
發表於 09-3-20 13:10 |只看該作者
HI all moms,

我剛去完台北4日3夜返嚟,多謝晒呢度D媽咪提供的資料, 所以4日的行程都好順利, 特別感謝FIFI 送出免費溫泉卷

以下提供小小資料, 希望有用 :
今次主要同囝囝(4.5yrs)去玩, 我地去了圓山兒童育樂中心, BABYBOSS 和動物圓。

~ 圓山兒童育樂中心 : 囝囝玩得好開心,D機動遊戲好抵玩, NTD20/次, 但樂園比想像中細, 我地星期二去, 好少人。

~ BABYBOSS : 囝囝玩到唔肯走, 我地星期一平日去,早上10:10am去到, 已經好多小朋友, 大部分係學校的團, 要排隊等, 早上只玩得3種職業, 但到2:30pm在右,學生開始返
回學校,下午好少人, 唔洗點排隊, 玩在8種職業,因為冇嘜人,得佢自己1個人玩POLICE 和車維修, 全日玩在11種職業。

~ 木柵動物圓 : 真系好大, 我地行在4個鐘,仲有好多地方都未去, 同好晒和熱,最好有傘和HAT。 另猫空依然停駛。


大宅

積分: 4034


3045#
發表於 09-3-20 13:19 |只看該作者

送出BABYBOSS 購票五折優惠卷

BABYBOSS 購票五折優惠卷 (最多一小兩大)
日期: 2009/03/01 ~ 2009/03/31
*可PM我

(優惠卷 係我去BABYBOSS 買VIP門票時送的)


男爵府

積分: 9345


3046#
發表於 09-3-20 13:19 |只看該作者
焯霖媽媽

BR868/APR 08 HKG(13:45) - TPE (15:25)
BR871/APR 11 TPE (16:40) - HKG (18:20)

頭兩晚入住台北四季酒店
你book咗幾多間房呀?你2個7歲小朋友應該要收charge嫁喇 (我BOOK左四間雙人房)
咁清潔費收你幾多錢呀?你要計下數,睇下會唔會同BOOK多間房差不多

DAY 1 : CHECK-IN>>西門町
DAY 2 : 國立故宮博物館>>北投>>淡水>>士林夜市
DAY 3 : 野柳>>九份>>基隆 (最好是野柳/九份取其一)
DAY 4 : 你只得一個朝早,你最遲一點要上到車(小心飛狗的班次,要事前請飯店幫你向飛狗CALL車,另飛狗可以只派一架細車嚟車你哋去中途站轉車,有可能....無位要再等)

咁我到時同飛狗司機講吧. 一般幾多錢一位? 價錢有冇大人,細路同BB之分架?
大人NT140 / 小孩NT70 / BB免費喇
http://www.freego.com.tw/

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3047#
發表於 09-3-20 13:22 |只看該作者
618BB,
唔好客氣....唔用就變癈紙嘛!!!

BABYBOSS就係咪以為閒日(平日)就會少人呀...好多學校團體都會去嫁,有時仲要成個場包起添呀!

原帖由 618BB 於 09-3-20 13:10 發表
HI all moms,

我剛去完台北4日3夜返嚟,多謝晒呢度D媽咪提供的資料, 所以4日的行程都好順利, 特別感謝FIFI 送出免費溫泉卷

~ BABYBOSS : 囝囝玩到唔肯走, 我地星期一平日去,早上10:10am去到, 已經好多小朋友, 大部分係學校的團, 要排隊等, 早上只玩得3種職業, 但到2:30pm在右,學生開始返
回學校,下午好少人, 唔洗點排隊, 玩在8種職業,因為冇嘜人,得佢自己1個人玩POLICE 和車維修, 全日玩在11種職業
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2779


3048#
發表於 09-3-20 13:29 |只看該作者
010,

Thanks for last time you share me some information. Finally I will go to 台中 in Apr.

Could u pls kindly help to check if the schedule is OK or not.

Apr 8 HK to 台中 by KA490 arrival at 13:00
Move to 集集, 車呈 and live in 廬山溫泉酒店
Apr 9 Shop around 廬山溫泉街, move to 清境
and live in 清境
Apr 10 Play around 清境 and around 5:00pm
move to 谷關
Apr 11 Move from 谷關 > 台北
Apr 12 Taking 12:00 flight back to HK

I will rent a car and drive. Do you think the above schedule is 順路?

Thanks a lot!


大宅

積分: 2795


3049#
發表於 09-3-20 14:37 |只看該作者
e-mail 去book 咗 摩克動力
3程 $NT$3900- 接送机服務
話helenjoe介紹 3次book車只係合共平咗NT$100-
Total 平了港幣$25-, 他回覆如果單book 1 程就無優恵了.


原帖由 helenjoe 於 09-3-20 14:16 發表


hi fi-fi,

都係平少少, 因為"老客" 即舊客仔.
你都係老客, 快d email問價啦!

最緊要係安全和玩得開心0麻....

[ 本帖最後由 lingmum 於 09-3-21 22:50 編輯 ]


大宅

積分: 2059


3050#
發表於 09-3-20 14:45 |只看該作者
台北車站附近有否好味燒肉店呢? 或者特色菜推介呢?

thanks~~

[ 本帖最後由 himmom 於 09-3-20 14:53 編輯 ]


大宅

積分: 2313


3051#
發表於 09-3-20 14:46 |只看該作者
請問9歲玩 BabyBoss 係咪太 baby 呀??

Thanks.

原帖由 618BB 於 09-3-20 13:10 發表
HI all moms,

我剛去完台北4日3夜返嚟,多謝晒呢度D媽咪提供的資料, 所以4日的行程都好順利, 特別感謝FIFI 送出免費溫泉卷

以下提供小小資料, 希望有用 :
今次主要同囝囝(4.5yrs)去玩, 我地去了圓山兒童 ...
Hei-Hei


大宅

積分: 3993

畀面勳章


3052#
發表於 09-3-20 14:52 |只看該作者
Thanks. 因為我們坐夜機, 捷運可能已經關了,所以想book車。

原帖由 Jennie 於 09-3-19 23:32 發表


高雄捷運直達機場呀!!! 你look look:

http://www.krtco.com.tw/service/service-1.aspx


伯爵府

積分: 15067


3053#
發表於 09-3-20 14:55 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-20 13:22 發表
618BB,
唔好客氣....唔用就變癈紙嘛!!!

BABYBOSS就係咪以為閒日(平日)就會少人呀...好多學校團體都會去嫁,有時仲要成個場包起添呀!


BABYBOSS 我就訂了6/4星期一, 因為怕星期日人多


子爵府

積分: 12441


3054#
發表於 09-3-20 15:01 |只看該作者
安安>>你點樣訂babyboss ticket?? 我見佢好似要做會員至得.....
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


伯爵府

積分: 15067


3055#
發表於 09-3-20 15:03 |只看該作者
原帖由 Jennie 於 09-3-20 15:01 發表
安安>>你點樣訂babyboss ticket?? 我見佢好似要做會員至得.....


唔係會員都得, 佢有一般的購票那種, 即係咩DISCOUNT 都無那種, 我2 大2 小 NT2800


子爵府

積分: 12441


3056#
發表於 09-3-20 15:04 |只看該作者
原帖由 NewSnoopy 於 09-3-20 14:52 發表
Thanks. 因為我們坐夜機, 捷運可能已經關了,所以想book車。


你試o下問呢2間:

http://ezgo888.com//modules.php?name=TravelAgency1&id=60bb1151b8c


http://www.gokenting.com.tw/

[ 本帖最後由 Jennie 於 09-3-20 15:06 編輯 ]
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3057#
發表於 09-3-20 15:06 |只看該作者
原帖由 安安 於 09-3-20 15:03 發表


唔係會員都得, 佢有一般的購票那種, 即係咩DISCOUNT 都無那種, 我2 大2 小 NT2800


online 用visa訂, 去到取??
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


別墅

積分: 605


3058#
發表於 09-3-20 15:08 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-20 13:19 發表
焯霖媽媽

BR868/APR 08 HKG(13:45) - TPE (15:25)
BR871/APR 11 TPE (16:40) - HKG (18:20)

頭兩晚入住台北四季酒店
你book咗幾多間房呀?你2個7歲小朋友應該要收charge嫁喇 (我BOOK左四間雙人房)
咁清潔費收你幾 ...


什麼是清潔費? 如果有個大人想同囡囡去baby boss,邊日去好d呢?


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3059#
發表於 09-3-20 15:16 |只看該作者

台北4天之旅

各位你好

我從未去過自由行及台北
但係見你地寫得好好玩, 及唔算太貴, 真的想一家四口去玩一次(特別係Baby boss, 木柵動物園, 兒童育樂中心, Hello Kitty 餐廳)

但現在還未Book機票.酒店.是否趕得切.
可否提供資料及行程

請大家幫忙,萬分感謝


子爵府

積分: 12441


3060#
發表於 09-3-20 15:17 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-3-20 12:03 發表
hihi

我 e+ 先 plan 帶亞女去台灣墾丁玩,係咪太趕呢?我從未去過墾丁,唔知有咩玩呢?如果去足3日2夜,會唔會太悶呢?

有fd 比左呢個酒店資料比我,唔知有冇人住過,ok嗎?
http://ktfun.idv.tw/live_2.html ...


墾丁都有野玩, 又有好大o既海洋館, 又可以去出火放煙花. 不過summer 會o岩d , 因為可以玩水上活動. 但建議你同民宿包一日車, 佢會做導遊帶你遊墾丁, 因為墾丁無乜車呀咋.

牧場旅棧, 我見佢響大街樹要行少少山路至到, 我估要8-10mins 左右, 呢間好似新靜d.

你可以click 地圖望o下先, 又可以click d 旅館名look look.

http://uukt.idv.tw/
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo